• ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مبین انرژی پردیس جنوب

استخدام شرکت مبین انرژی پردیس جنوب

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت مبین انرژی پردیس جنوب

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت مبین انرژی پردیس جنوب - 1 آذر 1400

آگهی 1 آذر 1400: استخدام شرکت مبین انرژی پردیس جنوب
شرکت مبین انرژی پردیس جنوب جهت تکمیل کادر فنی خود برای شغلهای کارشناس برق و کارشناس مکانیک جهت اشتغال تمام وقت قراردادی در نیروگاه گازی کنگان (شهرستان جم، کیلومتر12 پالایشگاه فجر جم، جنب روستای دره بان) در استان بوشهر از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه نیروی متخصص  می پذیرد. مراحل ثبت‌نام از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی انجام می‌شود. هزینه ثبت‌نام در این آزمون 550/000ریال است.
مهلت ثبت نام تا 13 آذر 1400 می باشد.

عنوان بخش
1-داشتن حداکثر 27سال سن تا تاریخ 1400/08/28 برای داوطلبان (متولدین 1373/08/28 به بعد مجاز به ثبت نام در این آزمون هستند). مدت خدمت سربازی  به سقف سن اضافه نمی‌شود.اما چنانچه داوطلبان دارای سابقه کار مرتبط باشند، تا  5سال به سقف سن اضافه می شود 
2-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت سربازی (با توجه به نوع مشاغل مورد نیاز در این آزمون، هیچگونه معافیت پزشکی از خدمت سربازی قابل قبول نیست).
3- داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی برق(در گرایشهای قدرت ، الکترونیک ، کنترل) برای شغل کارشناس برق نیروگاه و مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک(در گرایشهای نیروگاه ، سیالات ، تبدیل انرژی و جامدات ) برای شغل کارشناس مکانیک نیروگاه.
4- نداشتن اعتیاد به مواد مخدر، الکلی، روانگردان و دخانی.
5- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.
6- نداشتن محکومیت استخدام در دستگاه‌های اجرایی به موجب آراء قانونی.
7- داشتن سلامت جسمانی و روانی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می‌شود.8- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
9- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
10- کلیه داوطلبان با داشتن شرایط مندرج فوق قادر به شرکت در آزمون می باشند لیکن داوطلبان بومی شهرستان جم در این آزمون از 20 درصد امتیاز نسبت به سایر داوطلبان برخوردار می شوند
تعریف بومی
افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند بومی محسوب می‌شوند:
1-داوطلب، متولد بخش مرکزی شهرستان جم یا شهرها و روستاهای توابع آن  باشد.
2-داوطلب هم اکنون ساکن بخش مرکزی شهرستان جم یا شهرها و روستاهای توابع آن باشد.( داوطلبان مشمول باید در زمان ثبت نام تاییدیه‌ای از مراجع ذیصلاح محلی (فرمانداری، بخشداری یا اداره کار) مبنی بر بومی بودن ارئه نمایند.
تذکر: از داوطلبان پذیرفته شده، تعهد محضری حداقل 15 سال خدمت همراه با اقامت درشهر محل کار اخذ خواهد شد.
مواد آزمون
تعداد سوالات آزمون 120 سوال شامل 60 سوال عمومی شامل 10 سوال ریاضیات،10 سوال زبان انگلیسی عمومی،10 سوال مهارت‌های عمومی کامپیوتر و30 سوال هوش  و 60 سوال تخصصی در زمینه شغل مورد تقاضا(برای داوطلبان شغل کارشناس برق شامل: مدارهای الکتریکی، مبانی و سیستم‌های قدرت، ماشینهای الکتریکی، الکترونیک و برای داوطلبان شغل کارشناس مکانیک شامل: ترمودینامیک، انتقال حرارت، سیالات و توربین گاز)،  بصورت تستهای چهار گزینه‌ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان باید در مدت 120 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.
مدارک لازم و نحوه ارائه
1-داوطلبان در زمان نام نویسی، باید مدارک لازم شامل فایل اسکن شده شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی از خدمت سربازی، مدرک تحصیلی و در صورت لزوم مدارک دال بر بومی بودن خود را در سامانه اینترنتی ثبت‌نام بارگذاری نمایند.
2- پس از آزمون کتبی و قبل از مصاحبه در تاریخی که شرکت اعلام می‌نماید، داوطلبان باید برای بررسی صحت مدارک، با همراه داشتن اصل مدارک گفته شده در بند قبل  به آدرسی که شرکت اعلام نموده است مراجعه نمایند.
سایر شرایط آزمون

1- انتخاب نهایی داوطلبان پس از انجام مراحل آزمون، تأیید مدارک، انجام مصاحبه با نفرات برگزیده شده درآزمون کتبی، تأیید پزشک معتمد شرکت، طب کار و انجام مراحل گزینش صورت می‌گیرد.
3-چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و استخدام محرز شود که داوطلب به اشتباه یا عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسوولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
تذکر1- مکان برگزاری آزمون در شهر شیراز خواهد بود. آدرس دقیق محل برگزاری بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد.(چنانچه مقرر شود که آزمون علاوه بر شیراز، در شهر دیگری نیز برگزار شود، متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید)
تذکر2-داوطلبان محترم باید شماره تلفنهای ثابت و همراه را در سامانه ثبت نام اعلام نمایند. پس از برگزاری آزمون، به منظور دعوت از داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی، برای مراحل انطباق شرایط، مصاحبه و موارد دیگر، از طریق پیامک و شماره تلفن های اعلام شده توسط داوطلبان اطلاع رسانی هایی خواهد شد و در صورت پاسخگو نبودن، نفرات بعدی جایگزین خواهند شد.
حضور نیافتن داوطلب در هر یک از مراحل آزمون، انطباق شرایط و مصاحبه به منزله انصراف داوطلب از طی ادامه مراحل خواهد بود. این اطلاعیه هیچگونه تعهدی برای جذب یا استخدام ایجاد نمی نماید.

ردیف

عنوان شغل

شرایط مدرک تحصیلی

شرط سنی

تعدادافراد مورد نیاز

1

کارشناس برق نیروگاه

کارشناسی مهندسی برق(گرایشهای قدرت، الکترونیک، کنترل)

 تا 27 سال

2 نفر

2

کارشناس مکانیک

کارشناسی مهندسی مکانیک (نیروگاه، سیالات، تبدیل انرژی و جامدات)

 تا 27 سال

2 نفر

جدول شماره 2- برنامه زمانی آزمون:

ردیف

عنوان

تاریخ

1

ثبت نام در سامانه

دوشنبه 1 آذر ماه 1400 تا یک‌شنبه 13 آذر 1400

2

ویرایش اطلاعات داوطلبان

دوشنبه 14 آذر 1400

3

صدور کارت ورود به جلسه آزمون ازطریق سایت

چهارشنبه 16 آذر 1400

4

برگزاری آزمون کتبی

عصر پنجشنبه 17 آذر1400

5

بررسی مدارک و شرایط اولیه پذیرفته شدگان آزمون کتبی و اعلام نتیجه اولیه آزمون کتبی

متعاقبا اعلام می شود

6

انجام مصاحبه

متعاقبا اعلام می شود.

تذکر-ساعت و محل برگزاری آزمون وتاریخ و محل و ساعت  مصاحبه متعاقبا اعلام خواهد شد. محل برگزاری آزمون و مصاحبه در شهر شیراز خواهد بود. چنانچه مقرر شود که آزمون یا مصاحبه، علاوه بر شیراز، در شهرهای دیگر نیز برگزار شود، به داوطلبان محترم اطلاع‌رسانی خواهد شد.
با توجه به اینکه این آزمون با همکاری مرکز آموزشهای تخصصی و مهارتی دانشگاه صنعتی شیراز برگزار می‌شود، داوطلبان گرامی در صورت وجود سوال یا مشکلی در فرآیند نام نویسی آزمون می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 12 با شماره تلفن 07137353101 ارتباط برقرار نمایند.
*هرگونه تغییر در برنامه زمانی،از طریق همین سامانه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

سوالات متداول

1-محل برگزاری آزمون کجاست؟
-آزمون در شهر شیراز برگزار خواهد شد و در زمان صدور کارت، محل دقیق حوزه برگزاری آزمون و ساعت آزمون به داوطلبان اعلام خواهد شد. چنانچه مقرر شود که آزمون یا مصاحبه، علاوه بر شیراز، در شهرهای دیگر نیز برگزار شود، به داوطلبان محترم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2-آیا دانش آموختگان سایر گرایشهای مهندسی برق نظیر الکترونیک، قدرت و کنترل نیز  می‌توانند در این آزمون شرکت کنند؟
-بله. گرایشهای مهندسی برق شامل الکترونیک، قدرت و کنترل برای شغل کارشناس برق و گرایشهای مهندسی مکانیک شامل نیروگاه، سیالات، تبدیل انرژی و جامدات) برای شغل کارشناس مکانیک مجاز به نام نویسی هستند.

3-منابع و مواد آزمون چیست؟
-مواد آزمون بر اساس موارد ذکر شده در آگهی خواهد بود و سوالات درسطح معلومات  عمومی و تخصصی متناسب با عنوان شغل ذکر شده از منابع مختلف درسی و کاربردی طراحی شده اند.سوالات هوش نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قدرت درک و تجزیه و تحلیل و شناخت رهیافت های حل مساله توسط افراد را بسنجد.

5-چه نوع معافیت های خدمت سربازی در این آزمون قابل قبول است؟
-کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت از خدمت سربازی قابل قبول است(درمورد معافیت های پزشکی، با توجه به نوع کار، هیچگونه معافیت پزشکی قابل قبول نخواهد بود).

6-منظور از داوطلب بومی چیست؟
-همانگونه که در بند الف آگهی نیز قیدشده، با توجه به نیازهای استخدامی این شغل، افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند بومی محسوب می شوند:
1-داوطلب، متولد محل تقاضا برای استخدام باشد.
2-داوطلب هم اکنون ساکن بخش مرکزی شهرستان جم یا شهرها و روستاهای توابع آن بر اساس تقسیمات کشوری باشد(ارائه گواهی از بخشداری ، فرمانداری یا اداره کار).
منظور از شهر محل تقاضا، بخش مرکزی شهرستان جم یا شهرها و روستاهای توابع آن بر اساس تقسیمات کشوری است

تذکر مهم:
با توجه به همزمانی این آزمون با آزمون استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس، چنانچه داوطلبی در هردو آزمون شرکت نموده باشد و شرایط شرکت در هر دو آزمون را داشته باشد، نمره وی در هر دو آزمون محاسبه می شود و می تواند در هر دو آزمون رقابت نماید.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2451077
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k