• ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان

استخدام شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان - 28 اردیبهشت 1401

خبر 28 اردیبهشت 1401: استخدام شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان
با استعانت از خداوند متعال، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران- منطقه هرمزگان به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای عملیاتی تعداد 18 نفر از داوطلبان بومی مرد واجد شرایط را در مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در رشته ها و گرایش های مندرج در جدول ذیل از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق برگزاری آزمون استخدامی كتبی(عمومی، تخصصی)، مصاحبه فنی و گزینش بصورت قراردادی طبق ضوابط قانون كار و تأمین اجتماعی دعوت به همكاری نماید.
مهلت ثبت نام تا 7 خرداد تا 10 خرداد تا 10 خرداد 1401 می باشد.

جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز شرکت

مقطـع تحصیلی رشتـه تحصیلی گرایـش تعـداد محل خدمت
كارشنـاســی مهندسی مکانیک بدون گرایش، کلیه گرایشها به استثناء مهندسی پزشکی(بیومکانیک)، سیستم محرکه خودرو، سازه بدنه خودرو، مکاترونیک، طراحی سیستم های دینامیکی خودرو، خودرو 6 بندرعباس
کاردانی مکانیک کلیه گرایش ها
كارشنـاســی مهندسی برق بدون گرایش، کلیه گرایشها به استثناء مخابرات، مهندسی پزشکی(بیوالکترونیک)، مکاترونیک، راه آهن برقی 12
کاردانی کاردانی برق کلیه گرایش ها
جمع کل 18
شرایط عمومی

1-1- تابعیت کشورجمهوری اسلامی ایران.
2-1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
3-1- اعتقادبه دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
4-1- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری.
5-1- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تایید طب صنعتی بهداشت و درمان و عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
6-1- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی در زمان ثبت نام.
تبصـره: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ آخرین روز ثبت نام باشد.
7-1- عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراکزوابسته به آن و نهادهای انقلابی.
8-1-داوطلبان جذب شده نباید به صورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند.
9-1- با توجه به اینکه جذب شدگان صرفاً جهت کار در شرکت فنی خدماتی رامین ماهشهر به صورت قراردادی جذب خواهند شد لذا امکان انتقال آنان به سایر واحدهای وزارت نفت و دیگر ارگانهای دولتی و غیر دولتی(بخش خصوصی اصل44 قانون اساسی)تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
10-1-آمادگی انجام وظیفه در شرکت فنی خدماتی رامین ماهشهر در بندرعباس.
11-1- دارا بودن دانشنامه یا گواهی نامه موقت فراغت از تحصیل از دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دانشنامه تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور که به تایید وزارت علوم رسیده باشد.
تبصره1: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست قبل از تاریخ آخرین روز ثبت نام باشد.
تبصره 2: مدرک تحصیلی زمان ثبت نام ملاک استخدام خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله، پذیرش داوطلب کن لم یکن تلقی و حق هیچگونه اعتراضی وجود نخواهد داشت. ضمناً شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان در طول دوران خدمت نخواهد داشت.
این آزمون مختص داوطلبان بومی استان هرمزگان است.
تبصـره1: بـومـی استان هرمزگان به فردی اطلاق می گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:
• محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب استان هرمزگان باشد .
• حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را در استان هرمزگان طی نموده باشد.
• حداقل 5 سال منتهی به زمان ثبت نام، ساکن استان هرمزگان باشد.
توجه: فرزندان کارکنان شاغل، بازنشسته ، از کار افتاده کلی دائم یا فوت شده (دارای سابقه خدمت اشتغال ) در شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان، بومی محسوب می شوند.

امتیازات ویژه
جهت خانواده معزز شهداء و ایثارگران و فرزندان کارکنان و بازنشستگان شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان، بر اساس جدول زیر امتیاز ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

امتیاز شرح امتیاز
فرزندان معزز شهداء ، مفقودین ، اسراء، خانواده شهداء ، نمره نهایی (نمره حاصل از آزمون کتبی ومصاحبه تخصصی) در ضریب 1.05 ضرب خواهد شد
جانبازان و ایثارگران یا فرزندان آنان و فرزندان آزادگان نمره نهایی (نمره حاصل از آزمون کتبی ومصاحبه تخصصی) در ضریب 1.03 ضرب خواهد شد
فرزندان کارکنان شاغل ، بازنشسته ، از کار افتاده کلی دائم یا فوت شده (دارای سابقه خدمت اشتغال ) در شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان نمره نهایی (نمره حاصل از آزمون کتبی ومصاحبه تخصصی) در ضریب 1.02 ضرب خواهد شد.

تبصره 1: ملاک شناسایی شهرهای استان هرمزگان آخرین تقسیمات جغرافیایی کشور می باشد.
تبصره 2: امتیازات ویژه صرفاً در مرحله اعلام نتایج نهایی لحاظ خواهد شد.
تبصره 3: هر داوطلب فقط می تواند از یکی از امتیازات ویژه ذکر شده در جدول امتیازات استفاده نماید.

شرایط سنی
حداکثر سن متقاضیان شرکت در آزمون 33 سال است. (متولدین 1368/02/01به بعد)
تبصـره 1: مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر شرط سنی افزوده می شود.
تبصـره 2: مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی به ازای هرسال سابقه یک امتیاز و حداکثر به میزان 5 سال به سقف سنی افزوده می گردد. (در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه گواهی سابقه کار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذکور الزامی است).
تبصـره3: در مورد فرزندان خانواه های معظم شهدا در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی از حداکثر شرط سنی معاف می باشند.
تبصـره: در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات تبصره های فوق الذکر نباید برای داوطلبان بیشتر از 40 (چهل) سال تمام باشد.
مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام
ثبت نام واجدین شرایط از تاریخ 1401/02/22 لغایت 1401/03/07 1401/03/10 با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان انجام می پذیرد.
متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل، مدارک خود را در سامانه بارگذاری، ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت. شایان ذکر است کلیه اطلاعات ثبت شده به صورت خوداظهاری بوده و پس از اعلام نتایج ارائه اصل و تصویر کلیه مدارک الزامی می باشد.
1- ثبت وتکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود درسایت ثبت نام، به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.
2- فایل عکس اسکن شده پرسنلی4×3 با حجم کمتراز 40کیلو بایت.
3- واریز مبلغ 850000 ریال (هشتاد و پنج هزار تومان) به عنوان بخشی از هزینه ثبت نام به صورت پرداخت الکترونیکی در وجه دانشگاه هرمزگان.
تذکـر1: ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تایید نهایی اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.
تذکـر2: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک مرتبه ثبت نام را دارد. ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به هر نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور، مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
تذکر 3: دریافت کد رهگیری به منزله انجام نهایی بودن فرایند ثبت نام داوطلب بوده ولی لزوماً به منزله تایید داوطلب جهت شرکت در آزمون نمی باشد. ضروری است داوطلبین بطور مکرر به سایت ثبت نام مراجعه نموده و از وضعیت تایید نهایی خود جهت شرکت در آزمون اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم تایید، نسبت به اصلاح مشخصات ثبت نام اقدام نمایند.
 زمـان توزیع کارت ورود به جلسه
کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز مورخ 1401/03/16 لغایت چهارشنبه مورخ 1401/03/18 از طریق سایت ثبت نام قابل دریافت خواهد بود.
زمان و محل برگزاری آزمون
تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه مورخ 1401/03/20 در شهر بندرعباس می باشد. حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد.
توجه :برگزاری آزمون در تاریخ های فوق‌الذکر تابع شرایط کرونا در استان خواهد بود.
مواد آزمون
آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست انجام خواهد شد.

رشته تحصیلی مواد آزمون
مهندسی مکانیک مکانیک سیالات- مقاومت مصالح- انتقال حرارت- ترمودینامیک-استاتیک- دینامیک و ارتعاشات
مهندسی برق الکترونیک- بررسی سیستم‌های قدرت- کنترل سیستم‌های خطی- ابزار دقیق- ماشین های الکتریکی
کاردانی مکانیک ترمودینامیک – سیالات – انتقال حرارت – استاتیک – مقاومت مصالح
کاردانی برق مدارهای الکتریکی– الکترونیک– مدار منطقی– کارگاه برق و سیم پیچی– ماشینهای الکتریکی
عمومی کاردانی و کارشناسی زبان و ادبیات فارسی- هوش و توانمندی ذهنی- مبانی کامپیوتر- زبان انگلیسی
 اعلام نتایـج آزمون
نتایج آزمون کتبی از طریق سایت ثبت نام اعلام خواهد شد.
مراحل جذب
1-9- از داوطلبانی که در آزمون کتبی حد نصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز، جهت انجام مصاحبه فنی، تخصصی دعوت به عمل خواهدآمد. پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل گزینش و معاینات طب صنعتی، مشغول بکار خواهند شد.
2-9-تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام، نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایند.
3-9- وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
4-9-در صورت قبولی در آزمون کتبی، در زمان مصاحبه ارائه اصل و کپی تمامی مدارک (از جمله مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسنامه، مدارکی دال بر بومی بودن، وضعیت نظام وظیفه و سایر مدارک الزامی است.
زمان تشکیل پرونده
از طریق شرکت فنی خدماتی رامین ماهشهر به منظور رویت و تطبیق مدارک متعاقباً به منتخبین اعلام خواهد گردید.
تذکرات لازم
1-11- شرکت کنندگان هنگام ثبت نام، اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را تهیه نموده و همچنین جهت واریز وجه ثبت نام از اطلاعات مربوط به رمز دوم(اینترنتی) و CCV2 کارت بانکی خود و همچنین فعال بودن امکان خرید اینترنتی کارت بانکی اطمینان حاصل فرمایند.
2-11- به مدارک ارسالی توسط دارندگان مدرک تحصیلی کمتر یا بالاتر از مقاطع تحصیلی کارشناسی در رشته های تحصیلی اعلام شده و همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.
3-11- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده درمتن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که در هر مرحله از آزمون مصاحبه و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
4-11- داوطلبان می بایست پس از ثبت نام، به طور مستمر به سایت مذکور مراجعه نموده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند. تاکید می‌شود دریافت کد رهگیری به منزله تایید حضور داوطلب جهت شرکت در جلسه آزمون نمی‌باشد و ضروری است داوطلب به طور مستمر به سایت ثبت‌نام مراجعه نموده و از وضعیت تایید مراحل ثبت‌نام خود مطمئن شود.
5-11- لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند و در صورتی که از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایند، تاکید می شود که تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت نامی را شخصاً انجام داده و یا بر انجام امور مربوطه، در کافی نت نظارت مستقیم داشته باشند که مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج ازمون کتبی، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدراک خواسته شده و تصویر آنها را به همراه داشته باشند.
6-11- در خصوص کیفیت تصاویر ارسالی تاکید می‌گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل کیفیت تصاویر ارسالی دقت نمایید. بدیهی است در صورت ارسال تصاویر با کیفیت نامناسب تمامی مسؤلیت ها بر عهده داوطلب خواهد بود.
7-11- نتایج آزمون کتبی به صورت سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات طب صنعتی، گزینش عمومی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
8-11- مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی می بایست لزوماً به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
9-11- ارایه ارزشنامه مدارک تحصیلی صادره توسط اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور الزامی است.
10-11- داوطلبان استخدام می بایست با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون های استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود داوطلب دارای مدرک تحصیلی بالاتر (با تاریخ قبل از آزمون کتبی) بوده ادامه اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
11-11- در صورت قبولی در آزمون کتبی ارایه مدرکی دال بر ایثارگری از مراجع ذیربط جهت احتساب امتیاز ایثارگری الزامی است.
12-11- در صورت قبولی در آزمون کتبی ارایه مدرکی دال بر بومی بودن از مراجع ذیربط جهت احتساب امتیاز بومی الزامی است.
13-11- پذیرفته شدگان نهایی مکلف اند از تاریخی که شرکت فنی خدماتی رامین ماهشهر اعلام خواهد نمود شروع بکار نمایند.
14-11- قرارداد کار پس از جذب صرفا در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی خواهد بود.
15-11- در صورت قبولی در آزمون کتبی ارایه مدرکی دال بر فرزند کارکنان (شاغل، بازنشسته ، فوت شده ناشی از کار یا عادی) شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران- منطقه هرمزگان از مراجع ذیربط جهت احتساب امتیاز فرزند کارکنان الزامی است.
16-11- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد الزامی است. (معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه و یا گواهی های صادره توسط دانشگاهها مبنی بر اعلام واحدهای گذارنده شده مورد پذیرش نخواهد بود.)
17-11- شرکت فنی خدماتی رامین ماهشهر، هیچگونه تعهدی در قبال تامین مسکن و پرداخت ودیعه مسکن پذیرفته شدگان نهایی نخواهد داشت.
19-11- شرکت فنی خدماتی رامین ماهشهر هیچ گونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت. در صورت انصراف نفر اصلی و متناسب با نیاز، از فرد ذخیره دعوت بکار خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2567157
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k