• ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
  • 8k نظر «نمایش»

استخدام شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان

استخدام شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷,۴۳۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان - 11 دی 1401

آگهی 11 دی 1401: استخدام شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان
شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی (مرد) موردنیاز خود در این شرکت،افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی،مصاحبه و طی مراحل گزینش به صورت نیروی پیمانکار تامین نیرو دعوت به همکاری مینماید.
مهلت ثبت نام تا 20 دی 1401 می باشد.

دانلود دفترچه شرایط (PDF)

خبر 14 دی 1401: اصلاحیه شرایط سنی آزمون استخدام شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان 
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اصلاحیه در خصوص تغییر شرایط سنی آزمون استخدام شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان منتشر گردید. مشاهده اصلاحیه

شرایط عمومی
الف– داشتن تابعیت جمهور ی اسلامی ایران؛
ب– اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلامی یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی؛
پ– التزام به قانون اساسی جمهور ی اسلامی ایران؛
ت– دارا بودن دانشنامه / گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل موردنظر؛
ث– دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم؛
ج– داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند؛
چ– عدم اعتیاد به مواد مخدر؛
ح– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ– عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری همچون عدم محکومیت به مجازات اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
د– داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سایر دستگاه های اجرایی باشند؛
ذ– عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و شرکت های خصوصی و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، در زمان انجام آزمون الزامی است؛
تبصره 1: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون است.
تبصره 2: نحوه تشخیص شرایط افراد ابتدا بر اساس خود اظهاری است. چنانچه حسب استعلام های انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد. 
شرایط اختصاصی
الف: متقاضیان حتمًا باید بومی یکی از شهرستانهای اهواز، کارون یا شادگان باشند.
بومی به فردی اطلاق میگردد كه حداقل دارای یكی از شرایط زیر باشد:
1. محل تولد، محل صدور شناسنامه فرد و یک مقطع تحصیلی تا مقطع دیپلم در یکی از شهرستانهای مذکور باشد.
2 .طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از شهرستانهای مذکور.
3 .ارائه مدارک معتبر مبنی بر سکونت حداقل 5 سال اخیر در یکی از شهرستانهای مذکور.
ب- رشته های تحصیلی موردنیاز، بر اساس رشته های تحصیلی مندرج در جدول شرایط احراز مشاغل خواهد بود.
تبصره 1: مدارک تحصیلی مقطع دیپلم مورد تائید وزارت آموزش و پرورش و مدارک تحصیلی دانشگاهی مؤسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ملاک عمل خواهد بود.
تبصره 2: چنانچه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنابر مقتضیات زمانی بدون تغییر در محتوای رشته های تحصیلی دانشگاهی، تغییراتی را در عناوین مدارک تحصیلی اعمال و آن را اعلام نماید؛ این تغییرات با ارائه مستندات قابل پذیرش است.
تبصره 3: مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده مندرج در شرایط احراز مشاغل و همچنین مدارک معادل و افتخاری، برای شرکت در آزمون و بکارگیری مجاز نیست.
تبصره 4: داوطلبان صرفًا در صورتی میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، مطابق با شرایط احراز مشاغل قیدشده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون یکسان باشد. درصورتیکه برای برخی از رشته های تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، گرایش خاصی ذکرشده باشد، صرفًا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند؛ اما درصورتیکه هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت «همه گرایش ها» در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع موردنظر، میتوانند در آزمون بکارگیری ثبت نام نمایند و درصورتیکه یک رشته تحصیلی با عبارت «بدون گرایش» در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ثبت شده باشد، صرفًا آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مدنظر است. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکرشده در آگهی منطبق نباشد از سایر فرایند بکارگیری حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
ج- قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، پس از تأیید واحد طب کار مربوطه، مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی موردتقاضا، قابل پذیرش خواهد بود.
سهمیه ها، امتیازها و اولویت ها

الف) ایثارگران
1- نمره آزمون کتبی ایثارگران ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که شامل موارد زیر می باشند:
جانبازان؛ آزادگان؛ همسر و فرزندان شهدا؛ همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر؛ همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت؛ پدر، مادر، خواهر و برادر شهید، با ضریب 1/25 محاسبه خواهد شد.
تبصره 1: امتیازات تنها برای استفاده یکی از اعضاء خانواده قابل استفاده است .
تبصره 2: بهره مندی از مفاد ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران منوط به تائید ادعای متقاضیان از سوی مراجع ذیصلاح مندرج در قانون است.
تبصره 3: صرفًا افرادی مجازند از این امتیاز بهرهمند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون، در سیستم سجایا « بیکار» ثبت شده باشد.
ب) اولویت ها در شرایط برابر
در شرایط مساوی و کسب نمره یکسان توسط دو متقاضی، اولویت به ترتیب:
اول: با فردی است که ساکن روستاهای حاشیه شرکت و مشمول ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران باشد.
دوم: با فردی است که ساکن شهرهای حاشیه شرکت و مشمول ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران باشد.
سوم: با فردی است که ساکن روستاهای حاشیه شرکت باشد.

مواد آزمون

الف) آزمون عمومی
1- زبان و ادبیات فارسی
2- معارف اسلامی
3- زبان انگلی سی عمومی
4- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی 
5- فناوری اطلاعات (مهارت های Internet،Excel ،PowerPoint ،Word)
6- ریاضی و آمار
تبصره 1: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤال های معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سؤالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب) آزمون اختصاصی
علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد و متناسب با مدرک و رشته تحصیلی به شرح مفاد مندرج در جدول بخش هشتم این دفترچه انجام خواهد شد.
تذکر: کلیه سؤالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای و دارای ضریب یکسان می باشند.
ضمنًا به ازای هر پاسخ اشتباه به سؤالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

مراحل ثبت نام

ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک
1. عکس پرسنلی: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:
- عکس 4*3 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
- با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 و حداکثر 400*300 پیکسل باشد؛
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد؛
- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر 1: اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر 2: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های بکارگیری، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تأکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نماید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد.
بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
2 .کارت ملی: داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحا رنگی
ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 1/500/00 ریال به عنوان بخشی از هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه 10/000 ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد CVV2 مورد نیاز است.
«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می یابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر 1: در صورتیکه داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، می تواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، می بایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.
تذکر 2: درصورتیکه داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری / توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک می شود.
تذکر 3: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
د) شروع فرآیند ثبت نام
فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
مرحله 1: بارگذاری مدارک
در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری می گردد.
مرحله 2: اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت می گردد.
مرحله 3: اطلاعات تحصیلی
اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه می گردد.
مرحله 4: سهمیه و سابقه کار
در این مرحله، سهمیه و سابقه کار وارد می شود.
مرحله 5: شغل مورد درخواست
در این مرحله، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
تذکر: داوطلب، فقط حق انتخاب یک شغل را خواهد داشت.
مرحله 6: اطلاعات تکمیلی
اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت است. همچنین محل آزمون مورد نظر داوطلب، قابل انتخاب است.
محل دقیق برگزاری آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر می گردد.
مرحله 7: کد رهگیری
تأکید میگردد صرفا در صورتی ثبت نام فرد به پایان می رسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت نماید.
ه) ویرایش اطلاعات
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز است، داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.
نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتما می بایست دوباره تمامی 7 مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید. در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.
و) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ 4 بهمن ماه 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس مرکز آزمون جهار دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 7 بهمن ماه 1401 در شهر اهواز و در صورت به حدنصاب رسیدن داوطلبان در شهر شادگان، برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بخش ششم : مراحل و نحوه اعلام نتیجه
مراحل تعیین حدنصاب علمی و معرفی افراد جهت سایر مراحل به شرح زیر صورت می پذیرد:
الف) تعیین داوطلبان دارای حدنصاب علمی
معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل جذب، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی است.
کسب حداقل 50% میانگین امتیازات نفرات اول تا سوم هر شغل به عنوان حدنصاب آزمون، برای ورود به مرحله بعد ملاک عمل قرار می گیرد.
ب) معرفی لیست حداکثر 3 برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی
انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی در هر شغل با در نظر گرفتن سهمیه های قانونی و رعایت اولویت امتیاز مکتسبه و سایر قوانین و مقررات جاری صورت می پذیرد. در صورت عدم تائید افراد معرفی شده در فرایند بررسی مدارک، نفرات ذخیره به ترتیب نمره فضلی جهت بررسی مدارک معرفی خواهند شد
ج) اعلام لیست حداکثر 3 برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی
انتخاب داوطلبان 3 برابر ظرفیت در هر شغل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه، صرفا از بین داوطلبانی که مدارک آنان بررسی و مورد تأیید قرار گرفته است، در هر شغل صورت می پذیرد. فرایند انجام مصاحبه نفرات برگزیده، بعد از گروه بندی افراد منتخب و با اعلام شرکت صورت می پذیرد.
د) معرفی به گزینش (انتخاب نفر اصلی)
پس از برگزار ی مصاحبه، معرفی داوطلبان به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی مکتسبه آنان با وزن
شصت (60) درصد برای آزمون کتبی و چهل (40) درصد برای مصاحبه و به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به عنوان نفر اصلی) خواهد بود. در صورت عدم تائید افراد معرفی شده در فرایند گزینش، نفرات ذخیره به ترتیب نمره فضلی به گزینش معرفی خواهند شد.
تذکر: در صورت مساوی بودن نمره کل نهایی، اولویت معرفی به گزینش با داوطلبانی خواهد بود که نمره مکتسبه آنان در آزمون کتبی بالاتر باشد. 
بخش هفتم: تذکرات مهم
1. کسب حدنصاب علمی، هیچگونه حق بکارگیری برای داوطلب ایجاد نمی کند. پذیرش نهایی موکول به تطبیق مدارک و شرایط و موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ گواهی عدم سوءپیشینه از مراکز ذیصلاح خواهد بود.
2. معاینات پزشکی و آزمون های سلامت و توانایی جسمانی برای فعالیت در محیط های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت می پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب است.
3. با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز کشت و صنعت حکیم فارابی پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی تا چند برابر ظرفیت بکارگیری تعیین شده اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتیکه مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این دفترچه و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد؛ و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
4. داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست چند برابر ظرفیت مجوزهای بکارگیری مکلف اند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه (که متعاقبا از سوی کشت و صنعت اعلام خواهد شد) ارائه نمایند.
5. زمان انعقاد قرارداد پذیرفته شدگان نهایی پس از سیر کلیه مراحل بکارگیری، توسط کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان تعیین می گردد.
6. پذیرفته شدگان نهایی تابع قانون کار و تأمین اجتماعی و در قالب نیروی پیمانکار تأمین نیرو خواهند بود.
7. پذیرفته شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه مورد ارزیابی قرارگرفته و درصورتیکه عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هیچگونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنها خاتمه داده خواهد شد.
8. شرکت هیچگونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.
9. پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر مطابق با مشخصات و تحصیلات و محل اعلام شده است، لذا پذیرفته شدگان نهایی می بایست صرفا با شرایط و مدرک تحصیلی و محل خدمت پذیرش شده، به کار در این شرکت مشغول گردند و هیچگونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده و یا درخواست انتقال محل خدمت پذیرفته نخواهد شد. 

فهرست شرایط احراز، منابع آزمون تخصصی و ظرفیت پذیرش 
ردیف مدرک تحصیلی رشته تحصیلی مواد آزمون تخصصی تعداد مورد نیاز
1 دیپلم همه رشته ها بدون آزمون تخصصی 45
2 کاردانی شیمی  (همه گرایش ها) شیمی عمومی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی، شیمی آلی 13
3 کاردانی مکانیک (همه گرایش ها ) / تاسیسات استاتیک و مقاومت مصالح، انتقال حرارت، ترمودینامیک، مکانیک سیالات 21
4 کاردانی برق / الکترونیک / برق قدرت / برق صنعتی بررسی سیستم های قدرت، مدار های الکتریکی، ایمنی در برق، الکترونیک کاربردی 12
5 کاردانی عمران (همه گرایش ها) / ساختمان استاتیک و مقاومت مصالح، مکانیک خاک، نقشه برداری 1
6 کاردانی کشاورزی (همه گرایش ها) آب و خاک، باغبانی، زراعت 18
7 کارشناسی  مکانیک (همه گرایش ها) ترمودینامیک، مکانیک سیالات، انتقال حرارت، مقاومت مصالح 12
8 کارشناسی  برق (همه گرایش ها) /  الکترونیک (همه گرایش ها) / ابزار دقیق مدار های الکتریکی 1و 2، الترونیک 1 و 2، سیستم های کنترل خطی، ماشین های الکتریکی 1 و 2 5
9 کارشناسی  سخت افزار کامپیوتر/ مهندسی تکنولوژی سیستم های سخت افزاری رایانه
مهندسی فناوری تولید و توسعه سخت افزار / مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزار 
الکترونیک دیجیتال، سیگنال ها و سیستم ها، طراحی مدار های واسطه 2
10 کارشناسی  آمار (همه گرایش ها) آنالیز ریاضی، روش های آماری، داده کاوی 1
11 کارشناسی  عمران (همه گرایش ها) / ساختمان / مهندسی ساختمان استاتیک و مقاومت مصالح، مکانیک خاک، نقشه برداری 1
12 کارشناسی  مهندسی نقشه برداری / مهندسی عمران گرایش نقشه برداری نقشه برداری، فتوگرامتری، ژئودزی 1
13 کارشناسی  کشاورزی (همه گرایش ها) آبیاری عمومی، باغبانی، اصول آموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی 2
14 کارشناسی  مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست/ مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE) / کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست و صنایع (HSE) / شیمی گرایش محیط زیست/ علوم مهندسی محیط زیست اصول و مبانی ایمنی، بیماری های ناشی از کار، ارگونومی، کلیات بهداشت محیط 2
15 کارشناسی  حسابدرای (همه گرایش ها) / بازرگانی / اقتصاد اصول حسابداری، حسابداری میانه 1 و 2، حسابرسی، مدیریت مالی 2
16 کارشناسی و کارشناسی ارشد سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی (همه گرایش ها) سنجش از دور، فتوگرامتری، ژئودزی 1
17 کارشناسی ارشد شیمی گرایش شیمی تجزیه شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی تجزیه، شیمی فیزیک 1

تذکر مهم: از بین پذیرفته شدگان آزمون کتبی، و با توجه به نتایج مصاحبه تخصصی و سوابق و استعدادهای فردی داوطلبان، مشاغل منتخبین این بخش توسط شرکت مشخص خواهد شد.

مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضی جذب، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرارگرفته است. اکیدًا توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2683133
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 8k