• ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

کار پرداخت رتبه بندی معلمان تمام شده است

کار پرداخت رتبه بندی معلمان تمام شده است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نیاز منابع جدید جهت اصلاح آیین نامه رتبه بندی معلمان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کار رتبه بندی معلمان تمام شده است و در خصوص رتبه بندی معلمان دیگر مسئله بر زمین مانده‌ای نداریم.

به گزارش خانه ملت، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور، در پاسخ به سئوالی درباره تقاضای اعمال ماده (۲۳۴) آیین نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات فرهنگیان کشور توسط سازمان برنامه و بودجه، عنوان کرد: در حوزه آموزش باید سعی کنیم، کیفیت آموزش در مدارس دولتی ارتقا یابد و با توجه به اینکه انگیزه بیشتری در معلمان به واسطه اجرای رتبه بندی معلمان ایجاد شده، تلاش خواهیم کرد با استانداردگذاری‌های جدیدی که در آموزش و پرورش وجود دارد، کمک می‌کنیم مسائل معلمان و مدارس حل شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور تصریح کرد: تمرکز ما به این سمت است که با بهره‌ور کردن منابعی که دولت صرف آموزش و پرورش می‌کند، نتیجه بهتری بگیریم؛ منابع مالی که صرف آموزش و پرورش می‌‎شود بیش از همه دستگاه‌ها است و تلاش داریم با تجهیز بهتر مدارس، افزایش سطح کیفی آموزش در طول سال‌های برنامه، نسبت به ارتقا آموزش اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: نکته مهم این است که بخشی از بدهی‌‎هایی که از گذشته وجود داشته را تسویه کنیم، در قانون بودجه برای جبران بدهی‌ها منابعی پیش بینی شده که البته بخشی از این بدهی‌ها حسابرسی شده نیست و ذی حساب‌های مربوط باید ارقام مربوطه را تأیید کند، از سوی دیگر تیم سازمان برنامه هم موارد را بررسی می‌کند و قطعا مواردی که مورد تأیید دو طرف باشد، حتما جبران می‌‎شود.

منظور اضافه کرد: بخشی از بدهی‌های آموزش و پرورش به معلمان مخصوصا برای تصحیح اوراق سال گذشته و کلاس‎‌های فوق برنامه دوران کرونا حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اخصاص داده شد و همچنین در روز معلم نیز یک میلیون تومان هدیه پرداخت شد که همین رقم با توجه به حضور حدود یک میلیون معلم و کارمند در آموزش و پرورش رقمی یک هزار میلیارد تومانی برای دولت بار مالی داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: سیاست دولت جلب رضایت حداکثری معلمان بوده و ما اعتقاد داریم اگر قرار است، توسعه‌ای برای کشور رخ دهد، قطعا مسیر آن آموزش و پرورش بوده و این دانش آموزان هستند که به آن توجه خواهیم کرد.

وی درباره اصلاح آیین نامه رتبه بندی معلمان که نیاز به منابع جدیدی دارد، گفت: تا جایی که من مطلع شدم، کار رتبه بندی تمام شده و پرداخت‌های مربوط به رتبه بندی معلمان نیز در سال گذشته بالغ بر ۴۸ هزار ملیارد تومان بود که این ارقام پرداخت شد و ما در خصوص رتبه بندی معلمان دیگر مسئله بر زمین مانده‌ای نداریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور در خصوص اعتراضات معلمان نسبت به رتبه بندی معلمان نیز گفت: این اعتراضات طبیعی است چراکه نظام آموزش و پرورش دستور العملی داشته و طبقه بندی‌ها بر اساس همین دستور العمل صورت گرفته، اما همیشه ممکن است هرکسی نسبت به رتبه خود اعتراض داشته باشد.

منبع: خبرگزاری میزان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2747792
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k