• ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

کاهش معوقات کارگری در خراسان‌ جنوبی پیگیری می‌شود

کاهش معوقات کارگری در خراسان‌ جنوبی پیگیری می‌شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری مشکلات بیمه کارگران در خراسان جنوبی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به مشکلات بیمه و افزایش معوقات کارگران، این مدارد بصورت ویژه پیگیری می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در یک سال گذشته شاهد معوقات بسیار جامعه کارگری و مشکلات بیمه کارگران بودیم که جلسات متعدد و فوق العاده‌ای برای رفع این موارد برگزار کردیم و نتیجه آن کاهش معوقات کارگری است.

سید محمدرضا طالبی، سه شنبه شب ۲۰ دی در جلسه برنامه ریزی "جشن خانواده، کار و تلاش" از ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی استان بیان کرد: جامعه کارگری محور چرخ تولید است و این موضوع نشانگر نقش مهم حوزه کارگری به ویژه در جامعه اسلامی است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه شاید تاکنون توجه شایسته‌ای به جامعه کارگری نشده باشد، افزود: در دولت سیزدهم بر این باوریم که تا جایی که امکان دارد کارگران دیده شوند و کمک کار آنها باشیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: جامعه کارگری، محور چرخ تولید است و بخشی از تولید و اقتصاد هر جامعه به این قشر بر می‌گردد.

طالبی یادآور شد: در حال حاضر این معوقات به حداقل رسیده و معوقات باقی مانده پیمانکاران نیاز به اعتبارات دولتی دارد و تامین اجتماعی هم در این خصوص همکاری بسیار خوبی با ما داشته است.

وی با تأکید بر اینکه امنیت شغلی کارگران برای ما بسیار مهم است، تصریح کرد: در بعضی از مواقع قوانینی وجود دارد که شاید سبب ایجاد مشکل برای کارگران شود مانند قراردادهای یک ماهه  که اجحافی در حق کارگران است لذا اصلاح آن ها باید پیگیری شود.

معاون استاندار اظهار کرد: زمانی نتیجه خوبی از حوزه کار و تولید خواهیم داشت که کارگران امنیت شغلی و روانی داشته باشند، آن گاه شاهد رونق اقتصاد خواهیم بود.

طالبی با بیان اینکه تا جایی که در توان ما باشد از این قشر حمایت می‌کنیم، افزود: حداقل کاری که می‌توانیم برای جامعه کارگری انجام دهیم ، برگزاری جشنواره ای برای خانواده این افراد است تا از کارگران و خانواده آنها از این طریق تقدیر شود.

وی ادامه داد: مصوبات این جلسه برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد تا به این وسیله با انجام کار جمعی زمینه ایجاد نشاط اجتماعی در حوزه کارگری فراهم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2689090
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد