۷ سال پیش

کشف اشتغال‌های پنهان برای دریافت مقرری بیمه بیکاری در بوشهر
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از کشف اشتغال‌های پنهان برای دریافت مقرری بیمه بیکاری در بوشهر خبر داد.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کار بوشهر، حمیدرضا پناه گفت: استراتژی و برنامه عملیاتی سال ۹۵ این اداره کل در تمامی حوزه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس منویات و فرمایشات معظم له برنامه ریزی شده و امیدواریم بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده نائل شویم.
وی اظهار داشت: با تلاش مداوم و پیگیر همکاران حوزه ستادی و اجرایی و فراهم شدن بسترهای جدید اشتغال در دولت تدبیر و امید تعداد ۱۱۶ نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری در سال ۹۴ اشتغال مجدد یافته اند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در پایان با اشاره به محدودیت منابع  و مشکلات مالی صندوق بیمه بیکاری و بازرسیهای انجام شده در سال ۹۴ و همچنین در راستای نظارت و اجرای صحیح قوانین و مقررات بیمه بیکاری اعلام کرد: بیمه بیکاری تعداد ۱۹۲ نفر از طریق کشف اشتغال پنهان، عدم حضور و غیاب در موعد تعیین شده و عدم پذیرش آموزشهای فنی و حرفه ای قطع مقرری شده‌اند که از این بابت بیش از  ۲۴ میلیارد ریال صرفه جویی و برگشت منابع به صندوق بیمه بیکاری و چرخه کار و تولید شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=591258
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد