۷ سال پیش

کمبود ۶۰۰ نفر نیروی انسانی در آموزش و پرورش رفسنجان
اطلاعات بیشتر

کمبود نیرو در آموزش و پرورش رفسنجان

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیر آموزش و پرورش رفسنجان گفت: آموزش و پرورش رفسنجان با کمبود ۶۰۰ نفر نیروی انسانی مواجه است.
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدکاظم حسینی‌پور عصر امروز در حاشیه دیدار وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: مشکلات آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان زیاد است و با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.
وی بیان کرد: بیشترین کمبود نیروی انسانی به تعداد ۶۰۰ نفر بعد از رودبار جنوب مربوط به رفسنجان است و نیروهای رفسنجانی که در شهرستان‌های دیگر استان مشغول به‌کار هستند اگر برگردند مشکل نیروی انسانی ما حل می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش رفسنجان تصریح کرد: کمبود فضاهای آموزشی این شهرستان و ۱۲ مدرسه تخریبی از دیگر مشکلات آموزش و پرورش رفسنجان است.
حسینی‌پور افزود: بیش از ۵ هزار دانش‌آموز تبعه بیگانه در رفسنجان وجود دارند که امکانات و فضای آموزشی لازم دارند.
وی خاطرنشان کرد: تفاوت آشکار بین حقوق فرهنگیان با سایر وزارتخانه‌ها از جمله وزارت علوم وجود دارد که باید توجه شود و لایحه‌ دولت مبنی بر جذب یکی از فرزندان فرهنگیان هنوز زمین مانده است.
مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه موازی‌کاری برخی نهادها برای کارهای فرهنگی مشکل‌ساز است، متذکر شد: مسأله تعلیم و تربیت باید به آموزش و پرورش سپرده شود چراکه تاثیرگذاری بیشتری دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=594400
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد