۷ سال پیش

کمبود ۱۲ هزار معلم در سیستان و بلوچستان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نسبت دانش آموز به معلم برای آنکه به نرم متوسط کشوری برسیم 12 هزار معلم در سیستان وبلوچستان کمبود داریم.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش ایسنا،  علیرضا نخعی در ایین افتتاحیه هنرستان شریعتی ناحیه یک زاهدان که با حضور معاون حقوقی و  پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم معاون حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری حق طبیعی کودکان این استان را طی فرآیندی مشخص مد نظر داشته و برای آن چاره اندیشی صورت بگیرد. معلم، مهم ترین عنصر موفقیت آموزشی است بنابراین از معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور خواستاریم تا مشکل نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان را حل کنند.

وی افزود: با توجه به عنایات ویژهای که این دولت به موضوع تعلیم و تربیت، فرهنگ و و سواد آموزی داشته است از تابستان سال گذشته تا به امروز 200 پروژه آموزشی متشکل از یک کلاسه تا 24 کلاس و در مجموع 925 کلاس درس آن هم در سخت ترین سال مالی دولت احداث شده است. این حجم از ساخت و ساز در این مدت در مقایسه با هر زمانی، کم سابقه یا بی سابقه است که البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که بیش از 50 درصد اعتبارات این ساخت وساز ها توسط خیرین مدرسه ساز تامین شده است.

نخعی، حجم چشمگیر این پروژه ها را ناشی از اعتماد و جلب اعتماد مردم در امر مدرسه سازی دانست و خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز به ویژه خیرین بومی با عنایاتی که شخص استاندار، علما و دلسوزان تعلیم وتربیت داشته اند حجم بیشتر اعتبارات این پروژه ها را متقبل شدهاند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به نگاه ویژه دولت به عدالت آموزشی در نگاه کلان تصریح کرد: یک ردیف ویژهای، خاص توسعه فضای آموزشی  در استان به مبلغ 600 میلیارد تومان برای 3 سال در نظر گرفته شده است که از این میزان مبلغ 170 میلیارد تومان در بودجه سال 95 پیشبینی شده است.

نخعی، تخصیص این ردیف را انقلابی در مدرسه سازی سیستان وبلوچستان دانست و اظهار کرد: 1419 پروژه جدید با توجه به اولویت هایی که مد نظر است طی سه سال آینده در استان ساخته خواهد شد که 35 درصد این تعداد از پروژهها در حاشیه و بافت حاشیه‌ای اجرایی میشود.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه موارد فوق همه داستان مدرسه سازی در این استان نیست، خاطرنشان کرد: خروجی این لطف و عنایت دولت و خیرین در نهضتی بی سابقه به آنجا رسیده است که ما امروز شاهد خروجی مطلوب این مدرسه سازی ها هستیم.

وی با اشاره به عنایات مجموعه استانداری در تحقق عدالت آموزشی در استان گفت: ما در قالب دو برنامه که یکی برنامه شتاب سنجی و دیگری پروژه عدالت آموزشی است توانسته ایم به موفقیت هایی دست پیدا کنیم و این استان را که در بسیاری از شاخص‌ها نظیر  پوشش تحصیلی، سواد آموزی و کیفیت آموزشی در سطوح پایین قرار داشته است را ارتقا دهیم.

نخعی با اشاره به آمار ارایه شده از سوی مرکز سنجش خاطرنشان کرد: در استان سیستان وبلوچستان درصد رشد قبولی امتحانات نهایی پایانی برای نخستین بار و آن هم پس از 13 سال رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 90 هزار ساعت کلاس تقویتی در استان تاکید کرد: سیستان وبلوچستان که همواره رتبه 32 را در بین استان های کشور در بحث قبولی پیش دانشگاهی داشته است توانسته است جزء 5 استان اول کشور که بیشترین رشد را داشته‌اند قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، با حضور معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور ، استاندار ، علمای اهل سنت و تشیع، مسئولان کشوری و لشکری، پروژه بزرگ 18 کلاسه هنرستان شریعتی زاهدان  با زیربنایی به مساحت 3284 متر مربع و با اعتباری بالغ 2 میلیارد و 740 میلیون تومان  افتتاح شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=660635
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد