۷ سال پیش

کمبود ۶۰۰ نیرو در آموزش‌ و پرورش رفسنجان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان از کمبود 600 نیرو در آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدکاظم حسینی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست مشترک شورای مؤسسان مدارس غیردولتی با نماینده شهرستان و نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یک چهارم دانش‌آموزان رفسنجان در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند، در حالیکه میانگین استان کرمان 12 درصد است.
وی بیان داشت: مجتمع علوی رفسنجان با وجود بیش از 2 هزار دانش‌آموز به اندازه بخش نوق و یا کشکوئیه دانش‌آموز دارد و با توجه به بسته حمایتی که در اختیار مؤسسان گذاشتیم، معلم تأمین می‌کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان با اشاره به اینکه در زمینه مدارس دولتی چالش‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: نخستین چالش این است که بر اساس مصوبه‌ مجلس در سال 87 حداقل 50 درصد هزینه‌ای که برای دانش‌آموزان از سوی دولت پرداخت می‌شود، در اختیار مؤسسات غیردولتی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: از طرف دیگر قرار بود صندوق توسعه‌ای برای مؤسسان ایجاد شود و وام قرض‌الحسنه ارائه شود که محقق نشد.
حسینی‌پور با اشاره به مشکل دیگری در شهرستان رفسنجان افزود: ضریب دریافت شهریه در مدارس غیردولتی این شهرستان قابل مقایسه با مرکز استان و کشور نیست.
رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان خاطرنشان کرد: زمانی که مؤسسان سرمایه‌گذاری می‌کنند باید سودی داشته باشند و توجیه اقتصادی نیز داشته باشد.
وی از پرداخت حقوق کم مدرسان مدارس غیردولتی و عدم بیمه آن‌ها یاد کرد و گفت: مشکلاتی که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی پیش روی ما گذاشته نمی‌توانیم به دلیل ساعات کاری آن‌ها را بیمه کنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان با اذعان به اینکه مؤسسه‌های غیردولتی بار بزرگی از دوش آموزش و پرورش برداشته و در بین معلم‌ها ایجاد رقابت کرده‌اند، متذکر شد: این مؤسسه‌ها نسبت به تأمین معلم و افزایش بازدهی تأثیرگذار هستند.
وی عنوان کرد: امسال آموزش و پرورش رفسنجان، 600 نفر نیرو کمبود دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=577699
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد