۷ سال پیش

کمک به ارتقاء سطح معیشت بازنشستگان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیر عامل شرکت لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری : مهمترین هدف لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری، ارتقاء سطح معیشت بازنشستگان است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امید روحانی افزود: کمک به ارتقاء سطح معیشت بازنشستگانتجهیزات تولیدی و سودآوری و اشتغال از مأموریت های ذاتی صنعت لیزینگ است.
وی، کمک به حذف مقاصد سوداگرانه از دریافت تسهیلات نقدی و غیرهدفمند که در راستای اهداف کلان صندوق مبنی بر عمل به مسئولیت های اجتماعی و کمک به تقویت این فرهنگ در سطح کشور قرار دارد از دیگر ماموریت های صنعت لیزینگ عنوان کرد.
روحانی گفت: ضرورت تقویت مقوله هم افزایی به طور مستمر در روابط گروه شرکت های صندوق بازنشستگی کشوری از طریق تکمیل حلقه مفقوده پولی در زنجیره ارزش صندوق، موجب شد تا ایده تأسیس و تشکیل شرکت لیزینگ شکل عملی به خود بگیرد.
وی افزود: لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری از منظر اجتماعی و اقتصادی در سطح کلان جامعه و از جنبه استفاده کنندگان تسهیلات و محصولات لیزینگی با سایر لیزینگ های کشور متفاوت است.
روحانی گفت: شرکت های لیزینگ به دلیل ماهیت ذاتی فعالیت شان و به منظور راه اندازی کسب و کار خود به سرمایه نسبتاً زیادی نیاز دارند و از همین رو شرکت های مطرح لیزینگ در کشور عمدتاً به بانک ها یا تولیدکنندگان بزرگ وابستگی دارند.
وی افزود: شرکت لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به ساختار مالکیتی خود در چارچوب و همسو با اهداف کلان اقتصادی کشور قرار دارد.
روحانی با بیان اینکه نقش صنعت لیزینگ در اقتصاد و گردش پولی ایران کمرنگ است، گفت: شرکت لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری قصد دارد با طراحی محصولات جدید، ایجاد تنوع در محصولات قابل عرضه و افزایش تنوع مخاطبان خود، گامی مؤثرتر برای تحقق فلسفه شکل گیری لیزینگ بردارد.
وی با توجه به عبور کشور از شرایط تحریم های ظالمانه سال های اخیر تصریح کرد: شرایط پسا برجام بستری وسیع را برای فعالیت در تمامی حوزه های کاری خصوصاٌ ایجاد و نوسازی در صنایع کشور فراهم کرده است.
روحانی افزود: پسابرجام زمینه های جذب شریک خارجی با هدف تأمین مالی ارزان قیمت تر و تبدیل شدن به یک لیزینگ بین المللی را فراهم آورده است که در صدد استفاده حداکثری از آن هستیم.
وی با بیان اینکه هرگونه اقدامی برای کمک به ایجاد، حفظ و توسعه صنایع داخلی از مصادیق اقتصاد مقاومتی به شمار می رود، تاکید کرد: با اتخاذ چنین رویکردی از سوی این شرکت، صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه لیزینگ دین خود را برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به کشور ادا می کند.
روحانی، انجام تفاهم اولیه با یکی از شرکت های فعال در زمینه صدور کارت اعتباری برای مشتریان معرفی شده از سوی شرکت با عاملیت یکی از بزرگترین بانک های کشور و انجام تفاهم اولیه به منظور تأمین تسهیلات مالی مورد نیاز برای مشتریان معرفی شده از سوی شرکت جهت خرید خودرو از خودرو سازان داخلی کشور را برخی از اقدامات انجام شده در این شرکت تازه تاسیس عنوان کرد.
وی افزود: تهیه طرح توجیهی به منظور اعطای تسهیلات خرید خودرو و تأمین مالی همزمان از طریق انعقاد قراردادهای سه جانبه با تأمین کنندگان قطعات خودرو و خودرو سازان، انجام مذاکره اولیه با خودروسازان داخلی و تبادل طرح های جدید با قابلیت اجرا در نیمه دوم سال و حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به منظور معرفی شرکت از دیگر اقدامات لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری در مدت زمان اندک تاسیس به شمار می آید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651979
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد