۷ سال پیش

یاسوج در حال حاضر برای رونق اشتغال چشم امید به حوزه گردشگری دارد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل گردشگری استان یاسوج گفت: استان در حال حاضر برای رونق اشتغال چشم امید به حوزه گردشگری و صنعت آن بسته است که تا دیر نشده باید بسترهای لازم را فراهم کنیم.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات رابطه گردشگری و اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمود باقری افزود : بخش زیادی از مشکلات امروز در حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به آماده نبودن زیرساخت‌های لازم است.
وی ادامه داد: در سال‌های اخیر به دلایل مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مقصد گردشگری بسیاری از استان‌ها و مناطق کشور شده است که باید برای افزایش فضاهای گردشگری اقدام شود.
مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیاری از زیرساخت‌های استان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نیست و از همه مهم‌تر این که هر گردشگری ذائقه و سلیقه‌ای دارد و باید برای همه ذائقه‌ها و سلیقه‌ها فضا را فراهم کنیم.
وی گفت: برخی از گردشگران به هتل‌های 5 ستاره و برخی دیگر به فضاهایی در سطح پایین‌تر نیاز دارند و اگر این فضا برای آن‌ها فراهم نباشد پس از یکبار حضور در استان دیگر به کهگیلویه و بویراحمد سفر نمی‌کنند.
مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر تنها 20 درصد از فضاها برای حضور گردشگران در بحث زیرساخت‌ها آمده است که باید به فکر توسعه زیرساخت‌ها باشیم.
باقری این موضوع را چالشی بزرگ بر سر راه صنعت گردشگری استان دانست و گفت: استان در حال حاضر برای رونق اشتغال چشم امید به حوزه گردشگری و صنعت آن بسته است که تا دیر نشده باید بسترهای لازم را فراهم کنیم.
وی حل تمام مشکلات گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد را فراهم کردن زیرساخت‌ها در شهرها و روستاهای استان دانست و گفت: باید فضاهای فرهنگی مانند سینماها و کتابخانه‌ها را آماده کنیم و بازارچه‌ها و سایر امکانی که مورد نیاز گردشگران برای رفع نیازهای مادی و فرهنگی است، آماده کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=632168
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد