۷ سال پیش

یک‌درصد افزایش مستمری هم برای بازنشستگان مهم است
اطلاعات بیشتر

 

رئیس کانون عالی مستمری بگیران و بازنشستگان تاکید دارد که دولت نباید بین افزایش مستمری بازنشستگان کشوری و لشگری و بازنشستگان تامین اجتماعی تفاوتی قائل شود و طبق قانون باید برمبنای هزینه‌های واقعی زندگی در مورد افزایش مستمری‌ها تصمیم گیری کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید 


«علی اصغر بیات» در گفتگو با ایلنا با اشاره به صحبت‌های روز گذشته محمد حسن زدا، معاون فنی درآمد سازمان تامین اجتماعی که گفته بود منابع مالی مورد نیاز برای افزایش حقوق بازنشستگان تأمین شده است گفت: انتظار داریم که امسال افزایش معقولی را در مستمری بازنشستگان شاهد باشیم.
وی در توضیح خواسته افزایش معقول مستمری کارگران بازنشسته گفت: جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی همواره انتظار داشته است که مطابق قانون تامین اجتماعی مستمری‌های  آنها متناسب با هزینه‌های واقعی زندگی خانواده‌های بازنشستگان افزایش یابد و در همین رابطه سالهاست که همسان سازی و افزایش پلکانی مستمری‌ها یکی از خواسته‌های صنفی کارگران بازنشسته محسوب شده است.
بیات بابیان اینکه کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از سال گذشته در خصوص افزایش مستمری بازنشستگان مذاکرات مرتبی با هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی داشته است، افزود: توقع ما این است که هیات مدیره سازمان رقم نهایی افزایش مستمری‌ها را بر مبنای هزینه‌های واقعی زندگی محاسبه و برای تصویب به هیات دولت ارائه کند.
وی بابیان اینکه سال گذشته دولت برخلاف پیشنهادی که هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی برای افزایش 17 درصدی مستمری ها داده بود افزایش 15 درصدی مستمری‌ها را تصویب کرد، گفت: امیدواریم که برای امسال دیگر دولت این اشتباه را تکرار نکند زیرا در وضعیت نامناسب اقتصادی حتی یک درصد افزایش مزد نیز می‌تواند در معاش خانواده‌های کارگران تاثیر جدی برجای بگذارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=597771
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد