۷ سال پیش

یک میلیون معلم و فرهنگی در کشور مشغول به فعالیت هستند
اطلاعات بیشتر

 

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه یک میلیون معلم و فرهنگی در کشور مشغول به فعالیت هستند گفت: سرانه مطالعه معلمان در کشور باید افزایش یابد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان شایسته و برتر آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به نقش مهم معلمان در توسعه کشور اظهار داشت: معلمان و توسعه یک جامعه رابطه متقابل بایکدیگر دارند و این اقشار را می‌توان از جمله نقش‌آفرینان در بحث پیشرفت و ترقی کشور معرفی کرد چراکه با تربیت نسل فرهیخته و باعلم سبب موفقیت جامعه می‌شوند.
وی افزود: یکی از وظائف مهم در عرصه آموزش و پرورش نظام‌سازی است و پایه نظام‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سلامت و اقتصادی از این نهاد آموزشی شکل گرفته و در جامعه گسترش می‌یابد.
معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش وپرورش به عنوان مهم‌ترین مرکز تربیت و تعلیم افراد را برای پذیرفتن نقش‌های بزرگ اجتماعی آموزش داده و به دانشگاه‌ها منتقل می‌شود که در نهایت ثمره کار آنان توسعه کشور است.
حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به تعداد افراد شاغل فرهنگی در کشور گفت: نزدیک به یک میلیون نیرو در قالب فرهنگی در بحث تعلیم و تربیت در نقاط مختلف کشور در زمینه تربیت مشغول فعالیت هستند.
وی ادامه داد: یکی از نکات بسیار ضروری و مهم توجه به جایگاه پژوهش‌گری معلمان و ارتقاء سطح سواد و دانایی آنان است که باید همسو با دانش دنیا به روز شود.
معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: معلمان می‌توانند نقش موثری در تولید محتواهای آموزشی داشته باشند و با عضویت در باشگاه معلمان نویسنده زمینه فعالیت هرچه بهتری و بیشتری برای آنان فراهم می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به تمایل معلمان به منظور چاپ تجربه‌های خود گفت: گردآوری وچاپ تجربه‌های معلمان می‌تواند بستر افزایش آگاهی و استفاده از تجربیات سایر معلمان را فراهم کند.
وی افزود: این در حالیست که یک میلیون فرهنگی و معلم در نهاد تعلیم و تربیت کشور به امر آموزش و پرورش دانش آموزان کشور اشتغال دارند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=594551
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد