۷ سال پیش

۱۱هزار مازندرانی مقرری بیکاری دریافت می کنند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران شمار دریافت کنندگان مقرری بیمه بیکاری را در استان ۱۱ هزار نفر اعلام کرد.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر محمودی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ساری با بیان اینکه بین شش تا ۵۰ ماه به افراد واجد شرایط بیمه بیکاری پرداخت می شود، شمار دریافت کنندگان بیمه بیکاری را ۱۱ هزار نفر اعلام کرد.
وی افراد تحت پوشش این سازمان را ۶۰۰ هزار بیمه شده اصلی و ۱۰۰ هزار بازنشسته عنوان کرد و گفت: مازندران رتبه چهارم کشور را از نظر کارگاه های تحت پوشش دارا است.
محمودی ادامه داد: ۴۰ هزار کارگر ساختمانی، سه هزار قالیباف و ۵۰ هزار راننده نیز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و در مجموع ۱.۸ میلیون نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و مازندران از نظر بیمه شدگان رتبه هفتم کشور را دارا است.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران از اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایانی که بر اثر نوسانات ارزی، سیل و زلزله مشمول جریمه شدند خبر داد.
محمودی، راه اندازی مجهزترین بیمارستان قلب شمال کشور در قائمشهر را از جمله اقدامات بیان کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=632848
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد