۷ سال پیش

۱۴۰ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان همدان پرداخت شد
اطلاعات بیشتر

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از پرداخت ۱۴۰ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال وام اشتغال به مددجویان خبر داد و گفت: امسال با پرداخت تسهیلات خودکفایی یک‌هزار و ۵۱۴ نفر از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از چرخه حمایتی خارج شده‌اند.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


قاسم یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: توانمندسازی اقتصادی، توسعه فرهنگ کار و تلاش و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.
وی از پرداخت 140 میلیارد و 158 میلیون ریال وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام(ره) در راستای خودکفایی و توانمندسازی محرومان و نیازمندان به مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان بیان کرد: تسهیلات اشتغال این نهاد در قالب طرح‌های کارانگیزی، خودکفایی و توان‌افزایی در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، خدمات، صنعتی و تولیدی، حمل و نقل به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با پرداخت تسهیلات خودکفایی به مددجویان یک‌هزار و 514 نفر از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.
یارمحمدی با بیان اینکه سالانه 10 درصد از خانواده‌های مددجویان با توانمندسازی و خودکفایی از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند، عنوان کرد: سال گذشته برای اشتغالزایی خانواده‌‎های تحت حمایت این نهاد بیش از 311 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: توانمندسازی اقتصادی، توسعه فرهنگ کار و تلاش و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان افزود: امسال برای خودکفایی مددجویان تحت حمایت 366 میلیارد و 384 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده است که در قالب پرداخت وام‌های اشتغالزایی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ارائه خدمات فنی و پشتیبانی و نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی هزینه می‌شود.
وی اظهار داشت: خیران و نیکوکاران در راستای کمک‌رسانی به محرومان و نیازمندان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر کمیته امداد در سطح استان تحویل دهند و یا صدقات خود را از طریق سامانه #٨٨٧٧* پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=663233
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد