۷ سال پیش

۲۷ هزار معلم جدید مهر امسال وارد مدارس می‌شوند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش گفت: مهرماه امسال و هم‌زمان با آغاز سال جدید تحصیلی، ۲۷ هزار معلم جدید و تازه‌نفس وارد آموزش‌وپرورش و مدارس کشور می‌شوند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، شاپور محمد زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: از این تعداد ۲۲ هزار نفر، دانشجو معلمانی هستند که در سال ۹۱ وارد دانشگاه فرهنگیان و آموزش‌وپرورش شدند و اول مهرماه امسال به‌عنوان معلم وارد مدارس می‌شوند.
به گفته وی، حدود پنج هزار نفر از لیسانس‌ها و فوق‌لیسانس‌های دیگر دانشگاه‌ها نیز بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان در آزمون استخدامی سال گذشته قبول‌شده و به استخدام آموزش پرورش درآمده‌اند و در دانشگاه فرهنگیان نزدیک یک سال مهارت‌آموزی کردند و مهر امسال این افراد نیز وارد مدارس خواهند شد.
مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه همه ۲۷ هزار نفر معلم جدید‌الورود به مدارس کشور گزینش می‌شوند خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، افرادی که در دانشگاه فرهنگیان درس می‌خوانند؛ معلمان آزمایشی هستند که چهار سال آموزش آنان به اتمام رسیده و باید امسال که قرار است وارد سیستم آموزش‌وپرورش شوند به معلمان قطعی آموزش‌وپرورش تبدیل شوند. بر این اساس نیز باید حتماً گزینش شوند.
محمد زاده در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه احتمال حذف تعدادی از این معلمان در فرآیند گزینش وجود دارد یا خیر؟ عنوان کرد: این‌ افراد معلمان قطعی آموزش‌وپرورش هستند که به‌عنوان معلم وارد مدارس کشور می‌شوند؛ چراکه چهار سا آموزش را در دانشگاه فرهنگیان گذرانده‌اند و گزینش آنان مربوط به همان چهار سال قبل است که انجام شد.
به گفته وی، تعدادی دانشجو معلم نیز قرار است از امسال وارد دانشگاه فرهنگیان کشور شوند که کار گزینش آن‌ها نیز در سراسر کشور از سوی دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش آغازشده است.
مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو معلم را پذیرش داریم که از اول مهرماه وارد دانشگاه فرهنگیان شده و بر اساس قانون دو برابر این تعداد را گزینش کرده و تحقیق و مصاحبه آنان را انجام می‌دهیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664108
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد