۷ سال پیش

۲۷ هزار معلم جدید وارد آموزش و پرورش ‌می‌شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

ورود ۲۷ هزار معلم به آموزش و پرورش از ابتدای مهرماه امسال

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


 معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: از ابتدای مهرماه امسال ۲۷ هزار معلم به آموزش و پرورش کشور اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی زرافشان عصر امروز در همایش روسای آموزش و پرورش در اردبیل اظهار داشت: امسال 27 هزار معلم به آموزش و پرورش کشور اضافه می‌شود که از این تعداد 13 هزار معلم مربوط به دوره ابتدایی، 5 هزار نفر از نیروهای استخدامی که از طریق آزمون انجام شده و 9 هزار نفر مربوط به دانشگاه فرهنگیان است که از ابتدای مهرماه مشغول تدریس خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه با اضافه شدن این معلمان به کادر آموزش و پرورش تحول عظیمی در خدمات‌رسانی آموزشی و علمی به دانش‌آموزان در کشور به وجود می‌آید، افزود: با به‌کارگیری این تعداد معلم بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش کشور در زمینه نیروهای انسانی حل می‌شود که امیدواریم اضافه شدن این معلمان برای ارتقای درسی و علمی دانش‌آموزان موثر باشد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از توزیع کتاب‌های درسی از 15 شهریور ماه خبر داد و گفت: این کتاب‌ها در فروشگاه‌ها و کتابخانه‌های شهری و روستایی توزیع می‌شود و از نظر توزیع و چاپ کتاب دانش‌آموزان مشکلی در کشور وجود ندارد.

زرافشان بیان کرد: هم اکنون کتاب‌های چاپ‌شده در اختیار آموزش و پرورش استان‌ها قرار داده شده و یکی از اقدامات اساسی که آموزش و پرورش تدارک دیده آموزش معلمان همراه با کتابی که تدریس می‌کنند بوده و بعد از آغاز سال تحصیلی جدید نحوه تدریس کتب درسی به معلمان ارائه می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هر سال 130 میلیون جلد کتاب به غیر از پایه دهم در کشور چاپ می‌شود و دغدغه‌ای در زمینه چاپ و توزیع کتاب وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پوشش تحصیلی پیش دبستانی در سال‌های گذشته با افت زیادی همراه بوده است، اظهار کرد: هم اکنون این پوشش به بالای 55 درصد رسیده و در صدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های لازم پوشش تحصیلی پیش دبستانی در کشور را ارتقا دهیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=643816
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد