۷ سال پیش

۲۸۰۰ کارگر سمنانی از مقرری‌بیمه بیکاری بهره‌مند شدند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از وجود دو هزار و ۸۰۰ نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در این استان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، اسماعیل غنیان بعداز ظهر همزمان با دومین روز هفته تعاون در حاشیه بازدید از پروژه‌های این اداره کل اظهار داشت: استان سمنان در قیاس با دیگر استان‌ها کمترین مقرری‌بگیر بیمه‌بیکاری را در سطح کشور دارد.
وی با اشاره به خبر تعطیلی حدود 600 واحد صنعتی این استان خاطرنشان کرد: این آمار که امسال با تاکید استاندار سمنان در خصوص ارائه یک آمار موثق از صنایع استان انجام شد مربوط به همه واحدهایی است که در طول بیش از سه دهه گذشته در این استان مجوز اخذ کرده و در ادامه تعطیل شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیمان اینکه سهم صنعت از اشتغال این استان کمتر از 35 درصد است گفت: حدود 65 درصد از اشتغال این استان به بخش خدمات و کشاورزی تعلق دارد.
غنیان با بیان اینکه از حقوق کارگران دفاع می‌شود افزود: بر فرآیند نحوه استفاده از بیمه بیکاری نظارت دقیقی صورت می‌گیرد.
وی یادآوری کرد: هرگاه فردی که از مزایای بیمه‌بیکاری استفاده می‌کند بتواند به بازار کار برگردد بلافاصله مقرری وی براساس موازین قانون کار قطع می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان استفاده از مزایا را حق افراد دانست و تصریح کرد: البته چنان‌چه خلاف قانون هم عملی صورت گیرد از طریق بازرسی‌های مستمر رصد و با آن برخورد می‌کنیم.
وی با اشاره به آغاز هفته تعاون بر لزوم توسعه اقتصاد تعاون‌محور در کشور تاکید کرد و افزود: باید سهم تعاونی‌ها از اشتغال کشور افزایش یابد

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=663678
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد