۷ سال پیش

۴۸۰۰ فرصت شغلی برای جامعه ایثارگری در سومین آزمون فراگیر
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که ۲۸ تیرماه برگزار خواهد شد، ۴۸۰۰ فرصت شغلی برای جامعه ایثارگری در نظر گرفته شده است.

جهت مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الله امانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۸ تیرماه امسال آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور برگزار خواهد شد و از بین ۱۹ هزار فرصت شغلی، ۴۸۰۰ فرصت شغلی سهم جامعه ایثارگری است.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۵۵ هزار نفر از جامعه ایثارگری در سطح کشور متقاضی شغل هستند و اولویت ما در بنیاد شهید نیز توانمندسازی شغل برای ایثارگران است.
مدیرکل اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: به‌منظور رعایت عدالت و شایسته‌سالاری سعی شده برای افراد جویای کار جامعه ایثارگری شرایط برابری را فراهم کنیم لذا در این زمینه در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۴۸۰۰ فرص
امانی گفت: در همین ارتباط ۱۳ دستگاه اجرایی برای جذب افراد جویای کار جامعه ایثارگری آن هم از طریق قبولی در آزمون استخدامی اعلام آمادگی کردند.
این مسؤول با اشاره به وضعیت اشتغال جامعه ایثارگری استان بوشهر نیز گفت: ۲.۵ درصد افراد متقاضی شغل جامعه ایثارگری، مربوط به استان بوشهر است یعنی از بین ۵۵ هزار متقاضی، ۲.۵ درصد در بوشهر هستند.
مدیرکل اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سال گذشته در استان بوشهر ۱۷۵ نفر از جامعه ایثارگری در بخش دولتی و ۱۸۰ نفر نیز در بخش خوداشتغالی مشغول به کار شدند.
امانی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته ۱۱ هزار استخدام در بخش دولتی و خصوصی برای جامعه ایثارگری در کل کشور داشتیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=631770
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد