۷ سال پیش

۵۱ هزار فرصت شغلی در شهرها و روستاهای کشور ایجاد می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

معاون توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید گفت: با پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال از سوی صندوق کارآفرینی امید ۵۱ هزار فرصت شغلی در شهرها و روستاهای کشور راه‌اندازی می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی اصحابی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر با بیان اینکه این صندوق حامی کسب و کار خرد و کوچک است اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، توانسته تحول مهمی در ایجاد اشتغال و راه‌اندازی واحدهای تولیدی کوچک در شهرها و روستاها ایجاد کند.
وی با بیان اینکه طرح‌های صندوق کارآفرینی امید به کسب و کار طرح‌های بزرگ متصل می‌شود، خاطرنشان کرد: کسب و کارهای خرد و کوچک و اتصال آن به کارهای متوسط و بزرگ در بخش‌های گردشگری، پوشاک، صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی و به‌ویژه در بخش دانش‌بنیان از سیاست‌های این صندوق است.
معاون توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی اهداف ایجاد اقتصاد محلی و خوداشتغالی است تصریح کرد: حمایت از تولیدات داخلی با هدف ایجاد بازار برای فروش محصولات تولیدی در طرح‌های مشارکتی و غیرمشارکتی طرح‌هایی بود که که با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و سرمایه‌گذاران محلی ایجاد شد.
اصحابی با بیان اینکه در 15 استان طرح‌های مشارکتی اقتصاد محلی اجرایی شد افزود: بیش از 200 میلیارد تومان برای راه‌اندازی طرح‌های مشارکتی اقتصاد محلی پرداخت شد.
وی با بیان اینکه هر چه اقتصاد مقاومتی و مشارکت مردمی تقویت شود اقتصاد پایدارتری ایجاد می‌شود افزود: راه‌اندازی طرح‌های کوچک و زودبازده در روستاها و شهرهای کم‌برخوردار و کمتر توسعه‌یافته ضمن ایجاد زرونق اقتصادی از مهاجرت جلوگیری آنان  می‌کند.
معاون توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات اعتباری درراستای اقتصاد محلی، خوداشتغالی، مشاغل خانگی با نرخ سود پایین انجام می‌شود گفت: کارفرمایی و کارآفرینی و نرخ تسهیلات پرداختی به مناطق محروم و کم‌توسعه یافته بگونه‌ای که در مناطق مرزی بدون سود، در روستاهای متوسط چهار درصد و برای طرح‌های دانش‌بنیان متناسب با نوع کسب و کار تسهیلات پرداخت می‌شود.
اصحابی با اشاره به تصویب 10 هزار میلیارد ریال برای پرداخت به طرح‌های اشتغال‌زایی افزود: با پرداخت 10 هزار میلیارد ریال از سوی صندوق کارآفرینی امید 51 هزار فرصت شغلی در شهرها و روستاهای کشور راه‌اندازی می‌شود. در راستای حمایت از مزدوجین امسال 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات  با سود پایین پرداخت می‌شود.
معاون توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه 600 صندوق خرد محلی در 15 استان ایجاد شده گفت: امروز 35 صندوق خرد محلی در استان بوشهر با اعتبار 450 میلیون تومان ایجاد شده که اشتغال یک هزار نفر فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659916
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد