• ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

آخرین جزئیات از استخدام و جذب حق التدریسی های نهضت در سال ۹۸

آخرین جزئیات از استخدام و جذب حق التدریسی های نهضت در سال ۹۸

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۲۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 بکارگیری نهضتی ها از اول مهر ماه در مدارس

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به تشریح جزئیات در خصوص آخرین جزئیات از استخدام و جذب حق التدریسی های نهضت در سال 98 پرداخت.

شاپور محمد زاده گفت:مصوبه ۹۵ برای به کارگیری نهضتی‌ها به عنوان حق التدریس است که دو هفته پیش مصوبه‌ای را برای استان‌ها فرستادیم که قرار است بر این اساس استان‌های ما اگر در رشته‌ی خاصی و با توجه به جنسیت نیاز داشته باشند همان گونه که از حق التدریس‌ها جامانده و پیش دبستانی‌ها استفاده می‌کنند از آموزش دهنده‌های نهضت هم استفاده کنند.
شاپور محمد زاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره آخرین جزئیات از به کار گیری نهضتی ها به عنوان حق التدریس و استخدام گفت:

برای این موضوع دو مصوبه داشته ایم. یکی مصوبه سال ۹۵ برای جذب نهضتی‌ها به عنوان حق التدریس و دیگری مصوبه سال ۹۷ برای استخدام نهضتی‌ها را داریم.

وی در ادامه گفت: مصوبه ۹۵ برای به کارگیری آن‌ها به عنوان حق التدریس است که دو هفته پیش مصوبه‌ای را برای استان‌ها فرستادیم که قرار است بر این اساس استان‌های ما اگر در رشته‌ی خاصی و با توجه به جنسیت نیاز داشته باشند همان گونه که از حق التدریس‌ها جامانده و پیش دبستانی‌ها استفاده می‌کنند از آموزش دهنده‌های نهضت هم استفاده کنند.

محمد زاده در ادامه بیان کرد: میزان جذب با توجه به نیاز استان‌ها متفاوت است و اینکه که چه تعداد باید حق التدریس جذب شود میزان کمبود را می‌توانند از حق التدریس‌های ما استفاده کنند.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در ادامه گفت: این مصوبه بعد از ۳ سال تاخیر اجرایی و ابلاغ شد.

محمد زاده افزود: مصوبه سال ۹۷ مربوط به استخدام است که آیین نامه آن در کمیسیون اجتماعی دولت در دست بررسی است و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

مشاهده صفحه جامع استخدام آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

منبع: خبرگزاری میزان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1500630
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k