• ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

آخرین جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۷

آخرین جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۸۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ساماندهی ظرفیت‌ های خالی آزمون آموزش و پرورش به کجا رسید؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات آخرین جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 97 پرداخت.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی و ساماندهی ظرفیت‌های خالی این آزمون توضیح داد.
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بود که سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش از تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدامی خبر داد و این موضوع طیف گسترده‌ای از جامعه هدف را منتظر آغاز این فرآیند قرار داده بود اما با پیگیر‌ی‌های متعدد مشخص شد این تکمیل ظرفیت هنوز قطعیت ندارد و باید نهادهای مربوطه همچون سازمان اداری و استخدامی موافقت اولیه را داشته باشد که هنوز این موافقت به نتیجه نرسیده است.

به همین جهت موضوع را از مراجع مربوطه پیگیری کردیم تا ببینیم رایزنی برای تحقق این گفته وزیر انجام شده است یا خیر و چه نتیجه‌ای را برای داوطلبان به دنبال داشته است.

یارمحمد حسین‌پور مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعیین تکلیف تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: قرار بود امروز جلسه‌ای با سازمان اداری و استخدامی داشته باشیم اما این جلسه برگزار نشد ولی تعداد 4 هزار و 62 ظرفیت خالی که از آزمون استخدامی امسال باقی مانده به هیچ وجه از بین نمی‌رود و این ظرفیت حتی اگر فرآیند تکمیل ظرفیت امسال محقق نشود به آزمون بعدی منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال هم ظرفیت در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی 15 هزار نفر بود که با توجه به 2 هزار ظرفیت باقی مانده از آزمون گذشته تعداد پذیرش به 17 هزارنفر رسید.

مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش درباره رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان در آزمون استخدامی گفت: ‌اعتراض‌ها درباره نتایج آزمون استخدامی در قالب اعتراض به سهمیه یا نمره قبولی است که برای بررسی این اعتراض‌ها مورد به مورد کار را مورد توجه قرار دادیم و هرکسی که معترض بود کارنامه وی از هر جهت مورد بازبینی مجدد قرار گرفت تا مشکلی وجود نداشته باشد.

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1169674
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k