• ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

آخرین جزئیات فرآیند جذب و استخدام نیرو‌های حق التدریسی دانشگاه فنی حرفه ای

آخرین جزئیات فرآیند جذب و استخدام نیرو‌های حق التدریسی دانشگاه فنی حرفه ای

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور حکم کارگزینی برای 750 حق التدریسی دانشگاه فنی حرفه ای

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام دانشگاه فنی و حرفه ای اینجا کلیک نمایید


خبر 15 اسفند 97: آخرین جزئیات فرآیند جذب و استخدام نیرو‌های حق التدریسی دانشگاه فنی حرفه ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه این دانشگاه در مسیر مأموریت تعریف شده به عنوان دانشگاهی پیشرو، صاحب سبک و متمایز در زمینه آموزش های عالی فنی و حرفه ای و مهارتی در حرکت است، گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای هدایت دانشجویان جهت حضور در بازار کار و صنعت، همچنین کارآفرینی و اشتغال زایی را در برنامه دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: گسترش کارآفرینی در کشور و بهبود شاخص های آن به بسترهای متنوعی وابسته است و برای تحقق این امر در کشور باید هماهنگی فوق العاده ای میان نهادهای متنوع فرهنگی، رسانه ای، علمی، دانشگاهی و سیاسی کشور وجود داشته باشد.
وی با اشاره به توجه مسوولین کشور به آموزش های فنی و حرفه ای، ضمن تقدیر از نگاه ویژه و حمایتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این دانشگاه عنوان کرد: در راستای استقرار نظام یکپارچه آموزش عالی فنی و حرفه ای و به منظور تحقق سیاست‌های کلان آموزش‌های مهارتی و تسهیل در فرآیند تصمیم گیری و با اعلام موافقت وزارت علوم برای نخستین بار مجوز تشکیل شورای مستقل برنامه ریزی و گسترش آموزش های عالی فنی و حرفه ای در دانشگاه فنی و حرفه ای و شورای گسترش آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجوز ایجاد 328 رشته محل جدید در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 10 رشته جدید در دوره کارشناسی پیوسته به دانشگاه فنی و حرفه ای اعطا گردید.
صالحی عمران از ساماندهی فراخوان های باقیمانده جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه از سال 93 الی 96 خبر داد و اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم صورت گرفته در سال جاری، احیاء مرکز توانمند سازی استادان و مدرسان با هدف توسعه و ارتقای توان علمی استادان و مدرسان در زمینه آموزش، پژوهش و آشنایی با فنون تخصصی آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای بوده است.
صالحی عمران در خصوص اقدامات انجام شده در رابطه با مشمولین بند (ذال) ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه (فرآیند جذب و استخدام نیرو‌های حق التدریسی ماقبل ۱۳۹۰) گفت: پس از ابلاغ قانون مذکور به دانشگاه با توجه به ماده ۱ قانون احکام دائمی کشور، موضوع در هیأت امنای دانشگاه مطرح و دستورالعمل مربوطه تهیه و توسط کمیته منتخب هیأت امنا به تأیید و تصویب رسید که پس از انجام این امر، مراتب به وزارت علوم اعلام شد و تاکنون اسامی 994 نفر جهت استعلام به گزینش ارسال شده که از این تعداد در حال حاضر، اسامی 750 نفر تأیید و برای صدور حکم کارگزینی به مراکز اعلام شده است.
وی بیان کرد: تقاضای سایر متقاضیان که مشمول آیین نامه و شرایط جذب نبوده اند نیز با همکاری هیأت امنای دانشگاه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور اداری و استخدامی در دست بررسی است.
صالحی عمران با عنوان این موضوع که دانشگاه فنی و حرفه‌ای برنامه ریزی منسجم و عزم جدی برای اعتلای فعالیت های پژوهشی و توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دارد، به رشد 440 درصدی خرید تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی نسبت به سال های اخیر اشاره کرد و ادامه داد : در راستای به روز رسانی کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای، در فاز اول مبلغ ۲۲۷ میلیارد ریال و در فاز دوم مبلغ 200 میلیارد ریال از محل اوراق خزانه و مبلغ 100 میلیارد از محل درآمد اختصاصی دانشگاه به این امر اختصاص یافت و اقلام اصلی از تجهیزاتی که بیشترین فراوانی درخواست از مراکز را داشتند به صورت یکجا تهیه و در بین دانشکده ها و آموزشکده های سراسر کشور توزیع خواهد شد.
این مقام مسوول در راستای اجرای بند ب ماده 65 قانون پنج ساله ششم توسعه، به انعقاد تفاهم نامه های همکاری ما بین دانشگاه فنی و حرفه ای و 12 استانداری با هزینه ای در حدود 900 میلیارد ریال و تجهیز و به روز رسانی کارگاه ها و آزمایشگاه ها به ویژه در مناطق محروم اشاره کرد و از تأسیس 7 مرکز جدید در سطح کشور و توسعه برنامه های آموزشی کوتاه مدت و3500 دوره مجازی برای کارکنان خبر داد.
وی به ایجاد 16 مرکز نوآوری، شکوفایی و توسعه کسب و کار با رویکرد کارآفرینی و اخذ مجوز تأسیس 15 مرکز رشد در دانشگاه اشاره کرد و گفت : با توجه به تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها در دانشگاه انتظار می رود که با فعالیت و همکاری بیشتر استادان و دانشجویان شاهد ارتقای آموزش های مهارتی و کاربردی در دانشگاه فنی و حرفه ای باشیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1301683
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد