۷ سال پیش

آخرین خبرها از سند سیاستی - اجرایی اشتغال پایدار زنان
اطلاعات بیشتر

 

معاون بررسی‌های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: در رایزنی‌هایی که با دبیرخانه شورای عالی اشتغال داشته‌ایم موافقت‌هایی نسبت به مطرح شدن سند سیاستی-اجرایی اشتغال پایدار زنان در اسرع وقت در شورا حاصل شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


سوسن باستانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: سیاستهای پیشنهادی در سند سیاستی- اجرایی اشتغال پایدار زنان درباره روش‌هایی است که اصلی‌ترین چالش‌های زنان را در موضوع اشتغال به نوعی مرتفع می‌کند و یا کاهش دهد.
وی با بیان اینکه دولت در این سند هیچگونه تصدی‌گری را بر عهده ندارد، گفت: دولت در جهت ایفای نقش تسهیل‌گرانه خود به منظور رفع موانع برای ورود بیشتر و پردوام تر زنان به بازار کار قدم بر می دارد. سیاستهایی نظیر تاسیس شرکت‌های تک‌نفره، ایجاد صندوق‌های بیمه بدون مزد و تسهیل کار شناور و پاره وقت از جمله موارد پیشنهادی در این سند است.
به گزارش ایسنا، سند سیاستی-اجرایی اشتغال پایدار سال ۹۴ تدوین و به شورای عالی اشتغال ارسال شده است؛ اما هنوز به آن رسیدگی نشده است. در این سند دو گروه هدف شامل دختران فارغ‌التحصیل دانشگاهی و زنان سرپرست خانوار با اولویت مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=650361
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد