• ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

آخرین خبر‌ها از معافیت جدید فرزندان ایثارگران و رزمندگان

آخرین خبر‌ها از معافیت جدید فرزندان ایثارگران و رزمندگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ستاد هنوز درباره معافیت های جدید برای فرزندان ایثارگران بررسی‌های لازم را انجام نداده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


سردار موسی کمالی جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره معافیت های جدید برای فرزندان ایثارگران اظهار داشت: ستاد کل نیرو‌های مسلح هنوز درباره این موضوع بررسی‌های لازم را انجام نداده است و قابل اجرا شدن نیست.

به گفته وی، هر گونه تغییری در روند خدمت مقدس سربازی باید با مشورت ستاد صورت بگیرد.

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح اذعان داشت: قطعا خدمت سربازی جهت تامین نیرو‌های مسلح برای برقراری امنیت کشور است و ستاد با هرگونه موضوعی که به این اصل لطمه وارد کند مخالف است.

بر اساس این گزارش، یکی از مهمترین تغییرات اعمال شده مربوط به ماده 45 قانون خدمت وظیفه عمومی بود که با تغییراتی روبرو شد و یک تبصره هم به آن اضافه شد. در این تغییرات آمده بود که برای معاف شدن یک نفر از فرزندان آزادگان، جانبازان و رزمندگان دیگر نیازی به سابقه 24 ماه آزادگی نیست و این عدد به 12 ماه تقلیل پیدا کرد. همچنین شرط 25 درصد جانبازی به ده درصد و 30 ماه حضور در جبهه به 12 ماه حضور تغییر کرد.

اما امروز روابط عمومی شورای نگهبان، اعلام کرد لایحه احكام دائمی برنامه‌های توسعه كشور مصوب جلسه مورخ بیست و هشتم اردیبهشت ماه یكهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ 1395/03/17 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نظر این شورا به شرح زیر است:

علی‌رغم اشكالات و ابهامات متعددی كه بر این مصوبه وارد است نظر به اینكه علاوه بر اصلاحات و الحاقاتی كه در متن لایحه تقدیمی دولت توسط مجلس به عمل آمده كلاً در 50 ماده به تصویب رسیده است با عنایت به اینكه قریب به 70 ماده به عنوان مواد الحاقی به آن افزوده شده است از آنجا كه لایحه دولت با مصوبه مجلس ماهیتاً اختلاف فاحش پیدا كرده و موارد اضافه شده به خصوص مواد الحاقی از مصادیق طرح موضوع اصل 74 قانون اساسی محسوب نمی‌شوند و اصلاحات مذكور در اصل 75 نیز در مورد آنها صدق نمی‌كند و این امور عرفاً اصلاح در لایحه نیز محسوب نمی‌گردد لذا مصوبه مرقوم مغایر اصول فوق‌الذكر شناخته شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=613942
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد