• ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
  • 1k نظر «نمایش»

آخرین روند استخدام ۲۵ هزار نفر از معلمان حق‌التدریس

آخرین روند استخدام ۲۵ هزار نفر از معلمان حق‌التدریس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نهضتی‌ها هم بالاخره استخدام می‌شوند؟

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید


خبر 26 مهر 99: آخرین روند استخدام 25 هزار نفر از معلمان حق‌التدریس

معاون حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش پرورش درباره آخرین روند استخدام و آغاز دوره‌های آموزشی ۲۵ هزار نفر از معلمان حق‌التدریس توضیح داد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، قاسم احمدی‌ لاشکی معاون حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش پرورش در پاسخ به این پرسش، آیا مجلس مصوبه‌ای را برای استخدام نیروهای نهضت سوادآموزی که در آزمون استخدامی پذیرفته نشده‌اند، داشته است، اظهار کرد: مجلس در این باره مصوبه‌ای را پیگیری می‌کند اما تا زمانی که به قانون تبدیل نشود الزام‌آور نیست.

وی افزود: هر زمان این موضوع توسط شورای نگهبان تأیید و ابلاغ شد، آن وقت آموزش و پرورش آن را اجرا خواهد کرد؛ آنچه که در مجلس تصویب شده، کلیات است و باید مجدد به کمیسیون آموزش ارجاع شود پس از آن به صحن علنی مجلس برود که با تأیید در صحن علنی به شورای نگهبان می‌رود و اگر از سوی آنها نیز تأیید شود قابل اجرا خواهد بود و این مراحل زمان‌بر است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: ما نمی‌توانیم به انتظار این موضوع بنشینیم، بنابراین فعلاً ۲۵ هزار نفر از افرادی را استخدام خواهیم کرد که مشمول استفساریه اردیبهشت ۹۹ هستند یعنی قبول شدگان در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی.

احمدی لاشکی ادامه داد: استان‌ها امتیازها را مدنظر دارند و براساس سهمیه هر استان ۲۵ هزار نفر برای امسال جذب خواهند شد و مابقی افراد مشمول تا پایان برنامه ششم توسعه یعنی سال ۱۴۰۰ استخدام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ما تلاش می‌کنیم هرچه زودتر کارها نهایی شود، عنوان کرد: حداکثر تا آذرماه ۲۵ هزار نفر از افراد مشمول استخدام به دانشگاه فرهنگیان برای طی دوره آموزشی یک ساله معرفی خواهند شد که دوره آموزشی آنها غیرحضوری بوده و در فضای مجازی برگزار می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش درباره ارائه لایحه رتبه بندی معلمان نیز مطرح کرد: دولت برای رتبه‌بندی مبالغی را در نظر گرفته بود که طی دو نوبت به حقوق معلمان اضافه شد. اما مجلس بحثی را داشت و معتقد بود که باید لایحه رتبه‌بندی ارائه شود که کارها را نهایی کرده‌ایم.

احمدی‌لاشکی ادامه داد: در لایحه رتبه‌بندی، معلمان در رتبه‌های یک تا پنج تقسیم می‌شوند که جلسات مرتبط با سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی برگزار شده و این لایحه به دولت ارائه می‌شود تا پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی به صحن علنی دولت برود و پس از تأیید در آنجا به مجلس ارائه شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2068623
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k