• ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

آرشیو اخبار سازمان زندان ها

آرشیو اخبار سازمان زندان ها

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام سازمان زندان ها

جهت ورود به صفحه جامع استخدام سازمان زندان ها اینجا کلیک نمایید


خبر 4 شهریور 99: اعلام نتایج نهایی و اطلاعیه سایر مراحل استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی (منبع: سایت سازمان سنجش و سایت سازمان زندان ها)

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های 98/10/15، 98/11/26، 99/01/17، 99/04/10، 99/04/15 ، 99/05/05  و 99/05/06 به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ 98/08/30 شرکت نموده اند، می رساند که نتایج نهایی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، برای اقدامات بعدی از امروز سه شنبه مورخ 99/06/04 به آدرس اینترنتی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مراجعه نمایند.
اطلاعیه شماره ۴ سازمان زندان ها در خصوص پذیرفته شدگان رشته های شغلی مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زندان ها (اطلاعیه شماره "۴")
ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان نهایی هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی برای اشتغال در رشته های شغلی مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زندان ها به استحضار می رساند؛ به منظور تکمیل مراحل استخدامی حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۵/۶/۹۹ با در دست داشتن مدارک ذیل به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده مراجعه نمائید. ضمناً عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و پذیرفته شده حق هیچگونه اعتراض در این خصوص را نخواهد داشت:
۱-شش قطعه عکس ۴×۳ در سالجاری گرفته شده باشد.

۲-اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن (۲ سری)

۳-اصل کارت ملی و تصویر آن (۲ سری)

۴-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن برای آقایان (۲سری)

۵-اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن (۲سری)

۶-اصل شناسنامه افراد تحت تکفل و تصویر از تمام صفحات آن (۲سری)

۷-اصل کارت ملی افراد تحت تکفل و تصویر آن (۲ سری)

۸-کارنامه قبولی در آزمون

شایان ذکر است پذیرفته شدگان برای مراجعه به هسته گزینش علاوه بر در دست داشتن معرفی نامه از اداره کل زندان های استان محل خدمت مدارک ذیل را نیز به همراه داشته باشند:

۱-شش قطعه عکس ۴×۳ در سالجاری گرفته شده باشد.

۲-اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن (۱ سری)

۳-اصل کارت ملی و تصویر آن (۱سری)

۴-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن برای آقایان (۱سری)

۵-اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن (۱ سری)

۶-تصویر مدارک مربوط به کسب رتبه در زمینه های مختلف علمی، مذهبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و... (سطح شهرستان، استان، کشور و بین الملل)

۷-تصاویر تقدیرنامه های دریافتی از نهادها، گواهی فعالیت در نهادهای انقلابی و بسیج و مدارک مربوط به سایر فعالیت های اجتماعی

۸-تصویر گواهی ایثارگری (در صورت داشتن)

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر 10 اردیبهشت 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور (منبع: سایت سازمان زندان ها)

به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان مرحله علمی هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی می رساند:

۱-پذیرفته شدگان می بایست براساس برنامه زمان بندی اعلامی راس ساعت ۷:۳۰ صبح به محل برگزاری مصاحبه تخصصی استخدامی به آدرس: تهران، شهر زیبا، سه راهی کن، خیابان کانون اصلاح و تربیت، جنب کانون اصلاح و تربیت استان تهران مرکز آموزشی منطقه ۷ کشور مراجعه نمایند. عدم حضور پذیرفته شدگان در تاریخ های تعیین شده در محل مصاحبه به منزله انصراف تلقی و از ادامه مراحل استخدامی حذف خواهند شد.
۲-داوطلبان دارای مقالات علمی - پژوهشی چاپ شده در نشریات داخلی و یا خارجی معتبر علمی - پژوهشی و یا مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا در CIVILACA) و همایش های بین المللی، ثبت اختراع، کتاب تالیفی یا ترجمه، مدرک زبان معتبر شامل TOFEL)– ILETS – TOLIMO – MSRT) ، دوره های آموزشی مربوط به نرم افزار ها و دانش کامپیوتر شامل (ICDL ، ICDL۱ ، ICDL۲) ، دوره های تخصصی مرتبط با شغل پذیرفته شده و یا عناوین ورزشی قهرمانی کشوری یا بین المللی می باشند در موقع مصاحبه با ارائه اصل و تصویر از امتیارات مقرر برخوردار خواهند شد.

۳- پذیرفته شدگانی که به جایگزینی افراد حذف شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به مصاحبه تخصصی استخدامی دعوت شده اند و قبلاً مدارک اولیه استخدامی را به ادارات کل زندانهای استان مربوطه ارائه ننموده اند ملزم به ارائه مدارک ذیل جهت تکمیل پرونده استخدامی در روز مصاحبه می باشند.

۱-کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش

۲-دو قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ (پرسنلی) که در سالجاری گرفته شده است

۳-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

۴-اصل و تصویر کارت ملی

۵-اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برای آقایان)

۶-اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن

۷-ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط جهت اصلاح حداکثر سن مقرر

۸-اصل کارت شناسایی ایثارگری و یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگری)

تذکر۱: پذیرفته شدگانی که قبلاً مدارک یاد شده را به ادارات کل زندانهای استان مربوطه تحویل داده اند نیاز به ارائه مجدد مدارک فوق نمی باشند.

تذکر ۲: همراه داشتن لباس ورزشی اختیاری می باشد.

جهت مشاهده زمانبندی مصاحبه (فایل اکسل) اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده زمانبندی مصاحبه (فایل PDF) اینجا کلیک نمایید

خبر 17 فروردین 99: اعلام نتایج چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی (منبع: سایت سازمان سنجش)

 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ اسامی چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1398 به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر 17 فروردین 99: اعلام نتایج چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های 98/10/15 و 98/11/26، بدين­وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که متقاضی جذب و استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور بوده اند و در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ 98/08/30 شرکت نموده اند، می رساند که کارنامه نتایج بررسی مدارک داوطلبان امروز یکشنبه مورخ 99/01/17 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه می باشند، موظفند برای اقدامات بعدی در تاریخ 1399/2/1 به آدرس سایت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی های مندرج در اطلاعیه سازمان مذکور، اقدام نمایند. ضمناً برای معرفی شدگان پیامکی بدین منظور توسط سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ارسال خواهد شد.

خبر 27 بهمن 98: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان زندان ها (منبع: سایت سازمان زندان ها)

به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان اولیه هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی مورخ ۳۰/۸/۹۸ که مدارک استخدامی خود را در موعد مقرر به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده تحویل داده اند می رساند:

۱-از آنجایی که اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام آزمون به صورت خود اظهاری بوده است سازمان زندانها پس از دریافت مدارک مورد نیاز از پذیرفته شدگان اولیه آزمون در حال بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و تطابق آن با مدارک دریافتی و ثبت آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

۲-پس از بررسی مدارک و ثبت اطلاعات مورد نیاز پذیرفته شدگان اولیه آزمون، اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی استخدامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به این سازمان اعلام می گردد.

۳-مصاحبه تخصصی استخدامی به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و از داوطلبان واجد شرایط به ترتیب کد شغل محل دعوت به عمل می آید. ضمناً اعلام اسامی داوطلبان واجد شرایط و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی از طریق سایت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور متعاقباً به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

۴-شاخص های ارزیابی مصاحبه تخصصی به شرح ذیل می باشد:

الف: ارائه مدارک مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی

ب: ارائه گواهی نامه های معتبر در زمینه نرم افزار ها و دانش کامپیوتر

ج: دانش و مهارت شغلی

د: تست روانشناسی

هـ: تست آمادگی جسمانی

لازم به ذکر است هر گونه اطلاع رسانی در ارتباط با این آزمون صرفاً از طریق این سایت صورت می پذیرد و داوطلبان از تماس مکرر با سایر واحدهای این سازمان اکیداً خودداری نمایند.

خبر 16 دی 98: اطلاعیه سازمان زندان ها در خصوص پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت، هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی (منبع: سایت سازمان زندان ها)

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که به عنوان پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت، هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی مورخ 98/8/30 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور معرفی شده اند به استحضار می رساند؛ جهت ارائه و بررسی مدارک  خود از روز شنبه مورخ 98/10/21 لغایت 98/10/25 با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده مراجعه و پس از تحویل مدارک رسید دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز

۱-دو قطعه عکس ۴ ×۳ که در سالجاری گرفته شده باشد

۲-اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن

۳-اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن

۴-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برای آقایان)

۵-اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن

۶-اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید وامور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگری)

۷-ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجعه ذیربط جهت اصلاح حداکثر سن مقرر

۸-ارائه مدارک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (براساس تبصره ۳ ، مصوب جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می باشد)

۹-کارنامه قبولی در آزمون

تذکر: عدم مراجعه داوطلب وتحویل مدارک فوق الاشاره در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراض در این خصوص نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آنها بوده و داوطلبان واجد شرایط براساس دفترچه راهنمایی ثبت نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که مدارک آنها توسط دستگاه تایید می گردد و متعاقباً پس از اعلام نتیجه نهایی (۳ برابر ظرفیت) از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت شرکت در مصاحبه تخصصی استخدامی دعوت خواهند شد. ضمناً زمان و مکان مصاحبه تخصصی استخدامی از طریق سایت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی (۳ برابر ظرفیت) خواهد رسید.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر 15 دی 98: اعلام نتايج اولیه هفتمين آزمون استخدامی فراگير دستگاه های اجرايی (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج اولیه شرکت کنندگان در هفتمين آزمون استخدامی متمركز دستگاههای اجرايی سال 98 به غیر از وزارت بهداشت اعلام گردید.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر 15 دی 98: اطلاعیه جدید زمان اعلام نتايج اولیه هفتمين آزمون استخدامی فراگير دستگاه های اجرايی (منبع: سایت سازمان سنجش)

بدين وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلباني كه در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ 98/08/30 شرکت نموده‌اند می‌رساند که نتايج اولیه آزمون داوطلبان متقاضی دستگاه های اجرایی کشور یکشنبه مورخ 98/10/15 بر روي سايت سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. ضمناً لازم است به اطلاع برسد كه پس از بررسي مدارك از بين داوطلبان واجد شرايط تا چند برابر ظرفيت براي شركت در مصاحبه به هريك از دستگاه هاي اجرايي معرفي خواهند شد.

جهت مشاهده متن اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2037542
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد