• ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

آزمون استخدام آموزشیاران نهضت قبل از پایان سال برگزار می‌ شود

آزمون استخدام آموزشیاران نهضت قبل از پایان سال برگزار می‌ شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

درخواست صدور مجوز برای  تبدیل وضعیت حق التدریسی و نهضتی ها

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید


خبر 21 بهمن 98: آزمون استخدام آموزشیاران نهضت قبل از پایان سال برگزار می‌ شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از همکاران فرهنگی مشمول این آزمون خواست تا برای احراز صلاحیت های حرفه ای، خود را در معرض آزمون قرار دهند تا بر اساس نتایج آن، رتبه بندی حرفه ای این گروه از همکاران نیز انجام شود.

وی در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی که توسط مجلس شورای اسلامی در شهریو 97 تصویب و ابلاغ شده نیز گفت: این امر در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است و برای این گروه نیز از سازمان اداری و استخدامی درخوسات صدور مجوز شده است.

الهیار یاد آور شد: برای آموزشیاران سواد آموزی که باید بر اساس قانون برای ورود به دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان ، آزمون ورودی داشته باشند نیز این آزمون تا قبل از پایان سال جاری انجام خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: برای مربیان پیش دبستانی نیز منتظر تایید نهایی مصوبه استفساریه مجلس شورای اسلامی و ابلاغ به دولت هستیم تا بتوانیم بر اساس آن نسبت به تبدیل وضعیت آنها نیز اقدام شود و تا قبل از دریافت این تایید نهایی، بر اساس رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری ، مجاز به تبدیل وضعیت افرادی که از محلی غیر از اعتبارات دولتی حقوق دریافت کرده اند نیستیم.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح مرکز آموزش نیروی انسانی در فارس ،گفت: یکی از ابزار هایی که در زمینه ارتقاء دانش حرفه ای معلمان در دوره های مختلف موثر است ، مراکز آموزش ضمن خدمت نیروی انسانی فرهنگیان است و ساخت این مرکز در فارس نیز بر اساس اولویت گذاری خوب استان در این ز مینه انجام شده که قادر به خدمات رسانی به فرهنگیان فارس و جنوب کشور است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1748283
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k