۷ سال پیش

آزمون استخدام ۱۰ هزار معلم در سال ۹۵

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

جذب 10 هزار نفر در آموزش و پرورش
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 12 اردیبهشت 95 : ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند (منبع : خبرگزاری تسنیم)

به گزارش ایران استخدام، به نقل از خبرگزاری تسنیم معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی گفت: امسال ۱۰ هزار نفر در سراسر کشور در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند.

 بهرام صمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 10 هزار نفر در سراسر کشور در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند که پنج هزار نفر آن از طریق آزمون و پنج هزار نفر نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش جذب می‌شوند.

در ادامه معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم گفت: امسال برنامه تجلیل اولیا از دانش‌آموزان انجام می‌شود.

محمدی تصریح کرد: علاوه بر آن امسال 32 یادواره بزرگداشت مقام و منزلت معلم نیز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه جایگاه و منزلت تمامی معلمان برای اداره کل آموزش و پرورش استان قابل احترام است برای همین امسال از 584 تن از معلمان، آموزگاران، مربیان، معلم‌یاران و معلمان استثنایی منتخب تجلیل می‌شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: افتتاح مسابقات ورزشی فرهنگیان، توزیع بسته‌های فرهنگی در بین نمازگزاران، تکریم مقام معلم با تدوین برنامه‌های سالانه در استان، تجلیل از پیشکسوتان و برگزاری مسابقات قرآنی بین فرهنگیان از جمله برنامه‌هایی است که امسال پیش‌بینی شده است.

جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید


خبر 8 اردیبهشت 95 : جذب 10 هزار نفر در آموزش و پرورش (منبع : خبرگزاری صدا و سیما)

به گزارش ایران استخدام، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما علی‌اصغر فانی در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه در سال جاری خبر داد و افزود: درخواست برگزاری آزمون استخدامی و جذب 10 هزار نفر در آموزش و پرورش را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال کرده‌ایم و در تلاش هستیم در صورت تصویب نهایی آن زودتر از سال گذشته این آزمون برگزار شود.

10 هزار دانشجو معلم نیز امسال از طریق آزمون سراسری دانشگاه ها وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند و پس از چهار سال تحصیل به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

فانی خاطر نشان کرد: 30 هزار معلم امسال از آموزش و پرورش بازنشسته می شوند و برای جبران کمبود نیرو از معلمان بازنشسته با عنوان معلم حق التدریس استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: نیاز آموزش و پرورش هر منطقه و استان به رشته های مورد نیاز از معلمان با توجه به نوع جنسیت آنها مشخص شده است و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی درصدی از مربیان پیش دبستانی نیز امسال به صورت حق التدریس مشغول تدریس خواهند شد.

فانی به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: پاداش بازنشستگان فرهنگی سال 94 پس از ابلاغ بودجه به دولت پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: پاداش پنج درصد از بازنشستگان فرهنگی سال 93 نیز همچنان باقی مانده است که امیدواریم بتوانیم با تأمین اعتبار آنرا نیز به زودی پرداخت کنیم.

جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586322
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد