۷ سال پیش

جزئیات آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی


برگزاري بیست ودومین آزمون تأسیس شرکتهاي حمل ونقل بین المللی کالا - تیر 95

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي، محمدجواد عطرچیان، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی با بیان این خبر اظهار داشت:
آزمون این دوره نیز عمدتاً بر مهارتهاي تخصصی و اطلاعات کاربردي داوطلبین مبتنی خواهد بود. ثبت نام آزمون به شیوه قبل، از روز سه شنبه یکم تیر ماه آغاز و روز پنجشنبه مورخ سی ویکم تیرماه، خاتمه می یابد. کلیه اطلاعات موردنیاز تدریجاً از طریق اطلاع رسانی می شود. transit.rmto.ir لینک آزمون به نشانی
وي یادآور شد:
جهت تسهیل فرایند ثبت نام، امسال نیز ترتیبی پیش بینی شده است تا متقاضیانی که در یکی از سه دوره گذشته ( 19- 20 یا 21)
مجاز به شرکت در آزمون بوده اند، بتوانند با مراجعه به لینک ثبت نام، آمادگی خود را براي شرکت در آزمون پیش رو اعلام نمایند. طبعاً این دسته داوطلبان، تا زمانی که اطلاعات خود را ویرایش ننموده اند، فرایند ثبت نام آنان، با همان مراجعه اینترنتی، به سادگی خاتمه می یابد. طبعاً در صورت هرگونه ویرایش ازجمله تغییر استان محل تقاضاي تأسیس ، تغییر عکس، نشانی یا امثالهم باید مدارك جدید خود را به اداره کل حمل ونقل استان محل تقاضاي تأسیس ارائه نمایند.
عطرچیان همچنین اظهار داشت:
در آزمون ثبت نام ننموده یا مجاز به شرکت نبوده اند، روال ، براي متقاضیانی که در هیچ یک از سه دوره گذشته( 19- 20 یا 21) ثبت نام مستلزم تکمیل و بارگذاري اطلاعات درخواستی و تحویل پرونده به واحد ترانزیت اداره کل حمل ونقل استان محل تقاضاي تأسیس است.
آقاي عطرچیان همچنین اظهار داشت : به مانند ادوار قبل، سرفصلهاي آزمون، در لینک مربوطه اعلام شده است و بدیهی است موارد اعلامی، تعهدي عرفی یا قانونی براي سازمان جهت الزام به طرح سوال از تمام یا قسمتهایی از آن منابع ایجاد نکرده و براساس آیین نامه صدرالاشاره، کلیه متقاضیان اخذ مجوز تاسیس می بایست از تجارب و دانش جامع و کافی علمی و کاربردي در حوزه هاي مرتبط با حمل ونقل بین المللی کالا و ترانزیت، برخوردار باشند. طبعاً در هریک از مراجع معرفی شده، آخرین ویرایش مربوطه، ملاك طرح سوال خواهد بود. مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی، در خاتمه با تأکید بر بررسی پیشنهادها و انتقادهاي متقاضیان آزمون ادوار گذشته که از روشهاي مختلف واصل گردیده، همچنین تحلیل نظرات کارشناسان، فعالان حمل ونقل و رسانه هااظهار داشت: سعی شده است تا از نتایج حاصله، با لحاظ مقررات جاري و واقعیات موجود، در جهت بهبود برگزاري آزمون، استفاده گردد. همچنین ترتیبی اتخاذ خواهد گردید تا شمار بیشتري از قبول شدگان که حائز بالاترین رتبه هاي کسب شده هستند، نسبت به تاسیس شرکت حمل ونقل بین المللی کالا در سراسر کشور اقدام نمایند.

جهت دریافت اطلاعیه اینجا کلیک کنید

جهت دریافت منابع آزمون اینجا کلیک کنید

جهت دریافت آیین نامه تاسیس و فعالیت اینجا کلیک کنید

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=624576
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد