• ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران- سال ۹۹

آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران- سال ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

جهت ورود به صفحه اصلی آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اینجا کلیک نمایید


خبر 5 شهریور 99: دریافت کارت آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر 3 شهریور 99: اطلاعیه دریافت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

به اطلاع همه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون ورودي انتخاب اعضاي جامعه مشاوران رسمي مالياتي ايران در سال 1399 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 99/06/07 در شهر تهران برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ همه‌ متقاضیان ‌از روز سه‌شنبه‌ مورخ 99/06/04 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا همه متقاضیان شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

‌ ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه مغايرتي در اطلاعات كارت شركت در آزمون شما وجود دارد، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور در تاريخ 99/06/06 با به همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملي و اصل شناسنامه عکسدار) به نماينده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مندرج در بند «ج» مراجعه نمايند.

2- چنانچه كارت شركت در آزمون متقاضی فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود وی تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي درگاه سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

نماينده مسوول رفع نقص در روز پنجشنبه 99/06/06 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 18:00 در باجه‌ي رفع نقص (به شرح آدرس ذيل) مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از متقاضیانی كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده مسوول رفع نقص كارت مي‌گردند،آدرس ومحل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در‌آزمون به شرح ذيل مي‌باشد:

تهران: ميدان فردوسي، خيابان انقلاب، مابين خيابان استاد نجات اللهي و سپهبد قرني، بن بست شاهرود، دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره.

د‍ ـ یادآوری های‌ مهم‌ :

1- درزمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت درآزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

2- فرآيند برگزاري آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سي دقيقه‌) صبح روز جمعه 99/06/07 آغاز مي‌گردد.

3- در ورودي حوزه هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد؛ لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

4- هر متقاضی براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

5- متقاضیان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، ساعت هوشمند، تلفن همراه، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با متقاضیان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.

6- مخدوش نمودن و پاره نمودن اوراق امتحاني، تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب مي‌گردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.

ه‍- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه هاي برگزاري آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

6- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

7- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

8- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

9- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

10- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

11- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

12- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

13- در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي، همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد.

14- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و در جلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

15- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

16- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي شود نظير صندلی ها، دستگيره درب ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

17- داوطلبانی در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند ج همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

خبر 4 تیر 99:  تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران (منبع: سایت سازمان سنجش)

پيرو انتشار اطلاعيه راهنمای ثبت نام مورخ 99/03/18 و 99/03/20 بدين وسيله به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399 مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات براي آن دسته از داوطلباني كه تا تاريخ (99/03/25) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز یکشنبه مورخ 99/04/15 نسبت به ثبت‌نام و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند.
لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق اطلاعیه راهنماي ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.
ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كدرهگيري ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز مي‌توانند درصورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند.

خبر 26 خرداد 99:  تمدید مهلت ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران (منبع: سایت سازمان سنجش)

پيرو انتشار اطلاعيه راهنمای ثبت نام مورخ 99/03/18 و 99/03/20 بدين وسيله به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399 مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات براي آن دسته از داوطلباني كه تا تاريخ (99/03/25) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز شنبه مورخ 99/03/31 نسبت به ثبت‌نام و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند.

لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق اطلاعیه راهنماي ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كدرهگيري ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز مي‌توانند درصورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند.


آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399 - 18 خرداد 99

هیأت تشخيص صلاحيت مشاوران رسمي مالياتي ایران به استناد ماده (27) اساسنامه موضوع مصوبه شماره 12062/ت42939 هـ مورخه 91/01/28 هیئت محترم وزیران، درصدد برگزاری سومین آزمون ورودی انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در تاریخ 99/06/07 می باشد. لذا بدین وسیله از افرادی که واجد شرایط مندرج در ماده (28) اساسنامه جامعه مذکور بشرح زیر می باشند، جهت شرکت در آزمون دعوت به عمل می آورد.
مهلت ثبت نام تا 31 خرداد 99 میباشد.

> شرایط داوطلبان

1- دارا بودن تابعیت ایرانی.

2- اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

3- حسن شهرت به رعایت موازین شرعی، اخلاقی، رفتاری و مالی.

4- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته های امورمالی و مالیاتی، حسابداری، حسابرسی، اقتصادی، بازرگانی، حقوقی، و مدیریت (مالی، بازرگانی، دولتی، صنعتی و بانکی). ملاک تاریخ فارغ التحصیلی 99/03/18 می‌باشد.

5- نداشتن رابطه استخدام رسمی یا غیررسمی دائم یا موقت با دستگاههای اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ (تدریس در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی اشتغال محسوب نمی‌شود)

6- داشتن حداقل ده سال سابقه اشتغال تمام وقت در یکی از رشته‌های امور مالی و مالیاتی، حسابرسی، مالی، حقوقی، محاسباتی و تدریس امور مالیاتی، مالی محاسباتی و اقتصادی در دانشگاهها و مراکز علمی و آموزشی.

7- نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر.

8- داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه برادران).

> مدارک مورد نیاز 

1- تصویر عکس پرسنلی 4× 3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)

2- تصویر دو طرف کارت ملی

3- تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات در صورت داشتن

4- تصویر آخرین مدرک تحصیلی مرتبط و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است

5- تصوير كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي یا کارت معافیت (ويژه برادران)

6- تصویر حکم بازنشستگی و یا خاتمه خدمت و یا تکمیل فرم مربوط به نداشتن رابطه استخدامی

7- تصویر خلاصه سوابق شغلی از اداره کارگزینی مربوطه

یادآوری: با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمون هاي قبلي، در خصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثرا براي داوطلباني رخ داده است كه ثبت نام آنان توسط ديگران انجام شده است، تاكيد مي گردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامي، حتما نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما الصاق نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف فرد متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

> مواد آزمون

1- آزمون شامل یکصد امتیاز می‌باشد که سئوالات قانون مالیاتهای مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده60 امتیاز، حسابداری مالیاتی و حسابرسی مالیاتی 15 امتیاز، حسابداری و حسابرسی 10 امتیاز، قوانین تجارت، مدنی، محاسبات عمومی و بودجه 15 امتیاز است .

2- سوالات به صورت تستی خواهد بود و هر پاسخ درست یک نمره مثبت و هر پاسخ نادرست یک سوم نمره منفی خواهد داشت.

3- حدنصاب لازم برای قبولی داوطلبان در آزمون کسب حداقل 60 امتیاز از 100 امتیاز می باشد مشروط بر آنکه امتیاز قانون مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده کمتر از 30 امتیاز نباشد.

> زمان ثبت‌نام

كليه داوطلبان متقاضی ثبت نام در سومین آزمون ورودی انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی، در صورت داشتن شرايط مي‌بايست از روز یکشنبه مورخ 99/03/18 لغايت روز یکشنبه مورخ 99/03/25 به درگاه سازمان سنجش  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

> پرداخت وجه ثبت نام

متقاضیان واجد شرايط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ 2000،000 (دو میلیون) ریال به ‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند. سپس با مراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم به توضيح است هزينه ثبت نام به حساب مشخص شده در هیأت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی واريز خواهد شد.

یادآوری(1)- متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

یادآوری(2)-به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

> برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 99/06/04 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 99/06/07 منحصراً در شهر تهران برگزار می‌گردد.

> یادآوری های مهم

1- به درخواستهایی که منطبق با شرایط مندرج دربند’’ الف ‘‘ نباشد ، ترتیب اثر داده نخواهد شد .

2- در هر مرحله چنانچه خلاف هریک از موارد مندرج در فرم ثبت نام به اثبات برسد از ادامه عضویت ممانعت بعمل خواهد آمد.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1982383
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد