۸ سال پیش

آغاز ثبت نام دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آموزش وپرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

ثبت نام پذیرفته شدگان آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای گذراندن دوره های آموزشی تربیت حرفه ای معلم در دانشگاه فرهنگیان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش برای گذراندن دوره های حرفه ای تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان از امروز شنبه ۲۴ بهمن ماه آغاز می شود تا ۲۶ بهمن ماه ادامه دارد.

پذیرفته شدگان باید برای ثبت نام، معرفی‏ نامه از اداره کل آموزش و پرورش استان پیش‎بینی شده برای خدمت، تصویر معرفی نامه از ستاد شاهد و ایثارگر برای افراد دارای سهمیه ایثارگری، تصویر معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی (ویژه معلولین، اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن، اصل و تصویر کارت ملی، چهار قطعه عکس جدید تمام رخ ۴*۳)تصویر برابر اصل مدرک تحصیلی ارائه شده در زمان ثبت‏ نام برای آزمون استخدامی پیمانی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان همچنین رسید پرداخت شهریه دوره را به همراه داشته باشند.

دوره های آموزشی از اول اسفند ۱۳۹۴ تا ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ طی دو مرحله برگزار می‏گردد.هر مرحله طی ۱۰ هفته تنظیم شده که ۸ هفته آموزش، یک هفته کلاسهای جبرانی و آمادگی امتحان و یک هفته امتحان است در پایان ۲۰ هفته مذکور، ۲ هفته به فعالیت های فرهنگی اختصاص می‏ یابد.

سپس آزمون پایانی به منظور بررسی میزان کسب مهارت‎های معلمی برگزار می‏ شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=551705
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد