• ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

آموزشیار نهضت نمیتوانند معلم ابتدایی شوند

آموزشیار نهضت نمیتوانند معلم ابتدایی شوند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آموزشیار نهضت نمیتوانند معلم ابتدایی شوند

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید


خبر 20 خرداد 96: آموزشیار نهضت نمیتوانند معلم ابتدایی شوند (منبع: خبرگزاری ایسنا)

رییس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه درباره کیفی سازی نیروهای آینده در آموزش و پرورش تاکید کرد: باید دید چه کسانی را برای چه کاری جذب می‌کنیم. قطعا کسی که آموزشیار نهضت است را نمی توانیم ببریم دوره ابتدایی تدریس کند. نباید به عقب برگردیم.

به گزارش ایسنا، علی اللهیار درباره چالش های جذب و تربیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: در دهه 60 بیشترین میزان استخدام در آموزش و پرورش را شاهد بودیم.

وی افزود: در آن سال ها رشد بالای کمی در آموزش و پرورش، این وزارتخانه را از انجام برنامه ریزی مناسب برای تربیت نیروی انسانی دور کرد. اکنون به زمانی رسیده‌ایم که این افراد باید بازنشسته شوند.

رییس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه در این میان باید الزامات و نوآوری های وزارت آموزش و پرورش تا سال 1404 در جذب و بازنشستگی نیروی انسانی مدنظر باشد گفت: اینکه از چه مکانیسم ها و مشوق هایی استفاده کنیم تا بازنشستگی برخی معلمان به تعویق بیافتد و شاهد استمرار خدمت آنها باشیم تا بتوانیم در فرصت بوجود آمده ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و سایر روش ها را توسعه دهیم باید مورد توجه باشد.

اللهیار با اشاره به بازنشستگی پیش از موعد 150 هزار نفر در دولت قبل اظهار کرد: در همان زمان زمینه استخدام 100 هزار نفر فراهم شد. یکی از آفت های آموزش و پرورش همین است که بسیاری از این افراد در سرجای خود قرار نگرفتند؛ به عنوان مثال 5هزار نفر با عنوان مربی قرآن جذب شدند اما در بخش های دیگر مورد استفاده قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه الزاماتی در آموزش و پرورش واجب می‌کند تا نگاه کلان داشته باشیم و خرد نگاه نکنیم گفت: نگاه خرد آفت های بدی دارد و نتیجه این می‌شود که یک قانون 10 اصلاحیه و تکمله می خورد.

وی درباره کیفی سازی نیروهای آینده تاکید کرد: باید دید چه کسانی را برای چه کاری جذب می کنیم. قطعا کسی که آموزشیار نهضت است را نمی توانیم ببریم دوره ابتدایی تدریس کند. نباید به عقب برگردیم.

رییس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه که در برنامه تلویزیونی پرسشگر صحبت می‌کرد، تاکید کرد: باید روی صلاحیت و کیفیت حرفه ای افراد جدید متمرکز شویم. هم برای تربیت دانشی و هم حرفه‌ای و مهارتی آنها باید فکر کنیم و از طریق کانال آزمون استخدامی جلو برویم و با تصویب قوانینی قاعده را نشکنیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=791761
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k