• ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
  • 4k نظر «نمایش»

استخدام اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی اصفهان

استخدام اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی اصفهان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳,۸۶۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی اصفهان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی اصفهان - بهمن 98

آگهی 12 بهمن 98: استخدام اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی اصفهان
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل تخصصی و خدماتی، تعداد ۴۶ نفر از واجدین شرایط را براساس جدول پیوست شماره ۲ از طریق برگزاری آزمون كتبی و مصاحبه، به صورت قرارداد موقت مطابق با ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی جذب نماید.
مهلت ثبت نام تا روز چهارشنبه مورخ 98/11/23 میباشد.

شرایط عمومی

۱. تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۲. تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۳. نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.

۴. عدم سوء مصرف مواد اعتیادآور به تأیید مراجع ذیصلاح

۵. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم

۶. داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام شمسی تا روز پنجشنبه 98/12/08

۷. داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگیهای روانشناختی جهت انجام فعالیتهای شغلی براساس تایید مراجع ذیصلاح مورد تایید و معرفی شده از طرف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان

۸. تایید پذیرفته شدگان توسط هسته گزینش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان

شرایط اختصاصی

شرایط اختصاصی داوطلبان مطابق موارد مندرج در جدول شماره ۱ می باشد.

جدول شماره ۱ :شرایط اختصاصی

شغل مدرک تحصیلی حداقل معدل حداکثر سن حداکثر سابقه کار قابل پذیرش
مشاغل خدماتی کاردانی (فوق دیپلم) و بالاتر 14/00 27 سال 3
مشاغل تخصصی کارشناسی 14/00 29 سال 3
مشاغل تخصصی کارشناسی ارشد 16/00 30 سال 3
مشاغل تخصصی دکتری 17/00 35 سال 3
تسهیلات سنی برای داوطلبان

1. داوطلبانی که دارای سابقه کار با پرداخت حق بیمه در صندوقهای بازنشستگی معتبر کشور میباشند، به ازای هر سال سابقه یک سال (تا سقف ۳ سال) به حداکثر سنی آنان اضافه میشود. این دسته از افراد می بایست گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه را به همراه سایر مدارک در روز مصاحبه تخصصی (پس از موفقیت در آزمون کتبی) به همراه داشته باشند (افرادی که سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی ارائه می نمایند، علاوه بر گواهی مذکور، همراه داشتن شناسه کاربری و رمز ورود به درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی الزامی می باشد)، در غیر این صورت از ورود این افراد به مرحله بعد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

۲. فرزندان معزز شهدا به میزان ۳ سال به حداکثر سن آنان اضافه میشود. لازم است این افراد جهت استفاده از تسهیلات سنی، در کلیه مراحل جذب، شرکت نموده و جهت دریافت معرفی به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان مراجعه نمایند.

۴. در هر صورت با احتساب کلیه تسهیلات سنی فوق، سن داوطلبان مشاغل خدماتی از ۳۰ سال و مشاغل تخصصی با مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به ترتیب از ۳۲ ،۳۳ و ۳۸ سال نباید بالاتر باشد.

توضیحات شرایط اختصاصی

۱. دارا بودن مدرک و رشته تحصیلی معتبر، مطابق با شرایط مندرج در جدول ۳ الزامی بوده و داوطلبین در زمان ثبت نام می بایست مدارک منطبق با اطلاعیه را ارائه نمایند. مدارک تحصیلی متقاضیان بایستی حداکثر تا تاریخ چهارشنبه 98/11/23 به طور قطعی صادر شده و مدارک صادره حاوی رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ قطعی فراغت از تحصیل و مشخصات خود داوطلب باشد. بدیهی است به گواهیهای فراغت از تحصیل صادره برای حوزه نظام وظیفه و یا فاقد معدل و یا عدم صدور قطعی و یا صدور مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد و در صورت ثبتنام در مرحله بعدی از لیست متقاضیان حذف خواهند شد.

۲. مبنای محاسبه حداکثر سن، تا روز پنجشنبه مورخ 98/12/08 میباشد.

۳. مدارک تحصیلی معادل، آموزش باز و مکاتبهای و سایر مواردی که پذیرش دانشجو در رشتههای مربوطه خارج از آزمون های سراسری سازمان سنجش آموزش کشور و یا خارج از آزمون های سراسری دانشگاه آزاد اسلامی و یا دانشگاه جامع علمی کاربردی باشد، قابل قبول نبوده و متقاضیان حق ثبت نام نخواهند داشت.

۴. نیازهای اعلام شده براساس ساختار سازمانی مصوب اتاق بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا رده شغلی مرتبط با تغییر یا ارتقاء مدرک تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر اتاق مردود می باشد.

مراحل فرآیند استخدام

۱. مراجعه به سامانه ثبت‌نام و اعلام نتایج اتاق بازرگانی استان اصفهان و مطالعه دقیق آن و آماده نمودن مدارک مورد نیاز

۲. ثبت نام در آزمون و اخذ کد رهگیری

۳. دریافت کارت ورود به جلسه در موعد مقرر

۴. حضور در محل آزمون طبق برنامه آزمون کتبی

۵. دریافت نتیجه آزمون کتبی از طریق سایت ثبت نام

۶. حضور در فرآیند مصاحبه در صورت پذیرش در آزمون کتبی

۷. حضور در مرحله معاینات طب صنعتی در صورت پذیرش در مراحل قبلی

۸. انجام فرآیند گزینش برای پذیرفته شدگان مراحل قبلی

۹.تکمیل پرونده شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، عدم سوء پیشینه و سایر مدارک مورد نیاز

۱۰. انعقاد قرارداد موقت کار، شروع به کار و آموزش های بدو استخدام برای پذیرفته شدگان نهایی

مدارک مورد نیاز

لازم است داوطلبان قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام (وب سایت) و تکمیل فرم الکترونیکی، نسبت به تهیه فایل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

۱. اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود.)

۲. اسکن کارت ملی

۳. اسکن مدرک تحصیلی معتبر (که معدل در آن ذکر شده باشد) منطبق با شرایط اطلاعیه

۴. اسکن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم توضیح: تاریخ صدور مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یا معافیت می بایست قبل از تاریخ اتمام مهلت ثبت نام در آزمون (چهارشنبه مورخ 98/11/23) باشد.

۵. اسکن عکس ۴×۳ جدید (با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام)

۶. اسکن گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه (در صورت داشتن سابقه کار قبلی)

۷. اسکن مدرک ایثارگری (برای فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد)

۸. پرداخت الکترونیکی مبلغ پانصد هزار (۵۰۰٫۰۰۰ ریال) در وجه دانشگاه اصفهان بابت بخشی از هزینه های ثبت نام و شرکت در آزمون از طریق سامانه الکترونیکی ثبت نام

توضیح: امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

نحوه ثبت نام و مهلت آن

۱. با توجه به اینکه آزمون ها، تحلیل نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته شدگان نهایی براساس گروه امتحانی انتخاب شده توسط داوطلب انجام می شود لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه، جدول نیازها و شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب تنها یک کد رشته (یک ردیف شغلی) ثبت نام نمایند.

۲. داوطلبان واجد شرایط میبایست از روز شنبه مورخ 98/11/12 تا روز چهارشنبه مورخ 98/11/23 به سامانه ثبت‌نام و اعلام نتایج اتاق بازرگانی استان اصفهان مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند. فرم تقاضای ثبتنام می بایست با دقت و صداقت تکمیل گردد. دریافت کد رهکیری در پایان ثبت نام از سایت ثبت نام الزامی است.

زمان توزیع کارت و آزمون

۱. داوطلبان می توانند از روز یکشنبه مورخ 98/12/04 تا روز سه شنبه مورخ 98/12/06 با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

۲. آزمون روز پنجشنبه 98/12/08 برگزار خواهد شد.

۳. محل برگزاری آزمون دانشگاه اصفهان و زمان و محل دقیق آن در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.

۴. همراه داشتن شناسنامه عکسدار یا کارت ملی و کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی می باشد.

تذکر مهم:

با توجه به اینکه کلیه اطلاع رسانی های آزمون از طریق سامانه ثبت نام انجام خواهد شد، لذا داوطلبان می بایست در طول فرآیند جذب، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف و تغییرات احتمالی، به صورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از مراحل، جزئیات یا تغییرات احتمالی آزمون، موجب ایجاد هیچ گونه حقی برای آن ها نمی گردد.

مفاد آزمون کتبی

آزمون کتبی شامل آزمون علمی مبتنی بر سؤالات چهارگزینه ای با احتساب نمره منفی می باشد و سهم آزمون کتبی در پذیرش نهایی ۵۰ درصد می باشد.

سؤالات علمی با توجه به هر گروه امتحانی و رشته های مورد نیاز طراحی شده و مفاد آزمون کتبی کلیه رشته ها شامل دو قسمت دروس عمومی و دروس تخصصی است. سهم دروس عمومی در آزمون کتبی ۳۰ امتیاز و دروس تخصصی هر رشته در آزمون کتبی ۷۰ امتیاز می باشد.

دروس عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، معارف اسلامی، اطلاعات رایانه و هوش و توانایی ذهنی و ادراکی است که آزمون آن در دو سطح مجزای کاردانی (برای مشاغل خدماتی) و کارشناسی به بالا (برای مشاغل تخصصی) برگزار می شود.

تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.

دروس تخصصی هر رشته شامل دروسی است که در جدول ٢ آورده شده است و مفاد آزمون تخصصی نیز به شرح جدول شماره ٢ می باشد.

مصاحبه تخصصی
نفراتی که حد نصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند (چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شغلی) به ترتیب از بالاترین نمرات کتبی جهت سنجش شایستگی های مورد نیاز شغل (مصاحبه تخصصی) به این مرحله راه می یابند. سهم مصاحبه تخصصی در پذیرش نهایی ۵۰ درصد می باشد.
معاینات طب صنعتی
با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی داوطلبان (با احتساب ضریب وزنی هر مرحله که شامل ۵۰ درصد آزمون کتبی و ۵۰ درصد مصاحبه تخصصی می باشد)، نفرات برتر در هر شغل به تعداد درج شده در اطلاعیه استخدامی جهت انجام معاینات طب صنعتی (که در آن سلامت جسمی و روحی فرد با آخرین استانداردهای مربوطه مطابقت و بررسی می گردد) دعوت خواهند شد. در این مرحله، مبنای تصمیم گیری جهت استخدام داوطلبان، انجام موفقیت آمیز معاینات طب صنعتی و تست های پاراکلینیک مختلف می باشد که در روز معاینه و توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان انجام می شود. معاینات و نتایج تستهای قبلی و بعدی (که توسط سایر مراجع یا پزشکان انجام شده یا می شود) مبنای تصمیم گیری نبوده و از نظر اتاق جهت استخدام فاقد اعتبار لازم می باشد.
گزینش
افراد تأیید شده توسط طب صنعتی به گزینش معرفی می گردند تا در صورت تأیید صلاحیت، جهت انجام سایر مراحل استخدام از آنها دعوت بعمل آید. در صورتی که داوطلب فاقد شرایط این مرحله باشد، از فرآیند حذف و از نفر بعدی دعوت به عمل می آید.
تشکیل پرونده
نفراتی که کلیه مراحل قبل را با موفقیت طی نمایند، جهت تشکیل پرونده (شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت، آزمایش عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه و سایر مدارک مورد نیاز) به مرور دعوت می شوند.
سایر توضیحات و تذکرات اطلاعیه های استخدامی

۱. صندوق بازنشستگی پذیرفته شدگان نهایی، صندوق سازمان تأمین اجتماعی بوده و انتقال سوابق بیمه ای افرادی که در سایر صندوق های بازنشستگی سابقه پرداخت حق بیمه دارند به عهده داوطلبان خواهد بود. لازم به ذکر است که آن دسته از داوطلبان که با استفاده از تسهیلات سنی سابقه کار، مجاز به شرکت در آزمون شده اند در صورتی که سابقه پرداخت بیمه ارائه شده، مربوط به صندوق های بازنشستگی غیر از صندوق تأمین اجتماعی باشد ملزم به انتقال سوابق بیمه به صندوق تأمین اجتماعی می باشند و در این زمینه تعهد لازم اخذ خواهد شد.

۲. واجدین شرایط از کلیه نقاط کشور می توانند در این آزمون شرکت نمایند ولی محل اشتغال پذیرفته شدگان شهر اصفهان می باشد.

۳. تمامی مدارک ارائه شده توسط داوطلبان در مرحله کنترل مدارک (در زمان مصاحبه تخصصی) با اصل مدارک، تطبیق داده خواهد شد و یا از مراجع صادر کننده مدرک، استعلام میشود. بدیهی است چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. حتی در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی خاتمه خواهد یافت.

۴. داوطلبانی که قبلا در آزمون های استخدامی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان شرکت و پذیرفته نشده اند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم می توانند مطابق مفاد این اطلاعیه مجددا در این آزمون شرکت نمایند و نتایج آزمون های قبلی افراد در این آزمون فاقد اعتبار می باشد.

۵ .تعیین محل اشتغال پذیرفته شدگان نهایی براساس نیاز در هر یک از واحدهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در اختیار اتاق بوده و قابل تغییر نمی باشد.

۶. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان هیچگونه تعهدی در قبال ارائه سرویس ایاب و ذهاب به افرادی که در لیست پذیرفته شدگان نهایی قرار می گیرند، نخواهد داشت.

۷. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان هیچگونه تعهدی در قبال تأمین اسکان و یا منزل مسکونی سازمانی برای پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

استخدام اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی اصفهان - بهمن 92

آگهی 12 بهمن 92: استخدام اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی اصفهان
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به منظور تکمیل نیروی انسانی خود از بین افراد واجد شرایط ، طبق جدول زیر از طریق آزمون ، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی تمام وقت دعوت به همکاری می نماید.
کارشناس روابط عمومی ، لیسانس و بالاتر ، رشته تحصیلی روابط عمومی و گروه امور فرهنگی ، یک نفر ، حداکثر سن بیست و هشت سال
کارشناس امور اعضاء و تشکل ها ، لیسانس و بالاتر ، رشته تحصیلی بازرگانی ، ارتباطات ، علوم اجتماعی ، روانشناسی و جامعه شناسی ، یک نفر ، حداکثر سن بیست و هشت سال
متقاضیان می توانند فرم ثبت نام را از طریق وب سایت زیر دریافت و پس از تکمیل به همراه مدارک مورد نیاز به صندوق پستی زیر حداکثر تا تاریخ ۹۲/۵/۳۱ ارسال نمایند ، بر روی پاکت درج گردد ” مربوط به استخدام ” ، اولویت استخدام با متقاضیانی دارای سابقه کار مفید مرتبط حداکثر شش سال می باشد که به حداکثر سن بیست و هشت سال اضافه می گردد.
وبسایت: www.eccim.com
آدرس: صندوق پستی اصفهان 336-81656

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=17699
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 4k