• ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی استخدام دانشگاه فرهنگیان- سال ۹۳

آگهی استخدام دانشگاه فرهنگیان- سال ۹۳

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام دانشگاه فرهنگیان در سال 93

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


خبر 26 اسفند 93: نتایج اعلام شد

فهرست اسامی قبول شدگان مرحله آزمون و مصاحبه جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال 1393
ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، بدینوسیله فهرست اسامی قبول شدگان مرحله آزمون و مصاحبه جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال 1393 به شرح زیر اعلام می گردد:
مقتضی است پذیرفته شدگان از تاریخ 15/1/94 لغایت 19/1/94 با در دست داشتن مدارک ذیل جهت تشکیل پرونده به محل خدمت خود مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
1) اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات ( دو سری ).
2) اصل و تصویر کارت ملی (دوسری).
3) اصل و تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات ( کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ) و یا اصل و تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی (دوسری).
4) اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم ( برای برادران ). (دوسری).
5) عکس 4 * 3 ( 6 قطعه ).
6) اصل گواهی عدم سوء پیشینه از مراجع قانونی.
7) گواهی سلامت جسمانی ( در مرحله تشکیل پرونده توسط محل خدمت به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد ).
تذکر 1 : تصویر مدارک مربوط به بند های (1) ، (2) ، (3) ، (4) برای پذیرفته شدگان سهمیه سازمان سازمان مرکزی یک سری کفایت می کند.
تذکر 2 : به همراه داشتن اصل مدارک مربوط به هریک از بندهای قید شده برای کلیه پذیرفته شدگان اعم از سهمیه های استانی و سازمان مرکزی الزامی است ، در غیر اینصورت قبولی افراد لغو می گردد.
تذکر 3 : عدم مراجعه در مهلت مقرر ( 15/1/94 لغایت 19/1/94 ) به منزله انصراف بوده و قبولی فرد لغو می گردد.
معاونت توسعه و مدیریت منابع

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

مشاهده متن اطلاعیه اعلام نتایج با فرمت PDF 


خبر 19 اسفند 93: (پیگیری ایران استخدام در رابطه با زمان اعلام نتایج استخدامی)

طبق درخواست شما کاربران گرامی و تماس همکاران ما در سایت ایران استخدام با مسئولی آگاه، طبق گفته ایشان احتمال اعلام نتایج قبل از پایان سال 93 زیاد است.

با آرزوی موفقیت - سایت ایران استخدام


خبر 3 اسفند 93: استخدام دانشگاه فرهنگیان

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان محترم متقاضی همکاری با معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان که در فراخوان جذب ویژه مستخدمین رسمی دولت ثبت نام نموده اند   و نیز متقاضیان جدیدی که از ثبت نام  در فراخوان اولیه  جا مانده اند ، می رساند به دلیل کثرت متقاضیان و رعایت عدالت و شایسته گزینی، جذب و بکارگیری متقاضیان ثبت نام کننده صرفا از طریق مراحل سه گانه ذیل صورت می پذیرد.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


زمان و مکان مصاحبه مشخص شد:
مکان مصاحبه معرفی شدگان سه برابر ظرفیت پذیرش آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد
بدینوسیله به اطلاع آن دسته از معرفی شدگان سه برابر ظرفیت پذیرش آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال 1393 می رساند، مصاحبه از معرفی شدگان توسط سازمان سنجش آموزش کشور ( سه برابر ظرفیت ) مطابق جدول زیر انجام خواهد شد.
1 ـ زمان مصاحبه:
مصاحبه از روز جمعه مورخ 10/11/93 آغاز و در روز دوشنبه مورخ 20/11/93 پایان می پذیرد، معرفی شدگان باید بر اساس جدول زیر، رشته شغلی امتحانی و حرف اول نام خانوادگی خود در ساعت و روزهای تعیین شده برای مصاحبه مراجعه نمایند.
2 ـ مکان مصاحبه:
مصاحبه از معرفی شدگان (سازمان سنجش آموزش کشور) سه برابر ظرفیت، در شهر تهران به نشانی:
تهران ـ خیابان ولی عصر ـ بین چهار راه ولی عصر و پل کالج ـ کوچه شهید سعید ـ پلاک 17 انجام خواهد شد.
3 ـ مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه که لازم است داوطلبان هنگام مراجعه به محل مصاحبه همراه داشته باشند.
1 ـ 3 ـ اصل و تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) و یا اصل و تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ( الزامی )
2 ـ 3 ـ اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (برای برادران) (الزامی )
3 ـ 3 ـ شش قطعه عکس پرسنلی تمام رخ رنگی، زمینه سفید، 4*3 (الزامی)
4 ـ 3 ـ اصل و تصویر کارت ملی (الزامی)
5 ـ 3 ـ اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات (الزامی)
6 ـ 3 ـ در صورت ایثارگر بودن ، اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگری (الزامی)
7 ـ 3 ـ در صورت داشتن سوابق تجربی و یا مدارج علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، فنی و غیره مرتبط با رشته شغلی ارائه اصل و تصویر مدارک مربوط جهت بهره مندی از امتیاز مربوط ضروری است (اختیاری ) .
4 ـ تذکرات مهم :
1 ـ همراه داشتن مدارک قید شده در بند های ( 1 ـ 3 ) تا ( 5 ـ 3 ) جهت انجام مصاحبه اجباری است، چنانچه داوطلبان هریک از مدارک مذکور را همراه نداشته باشند از مصاحبه محروم و مردود آزمون خواهند بود.
2 ـ ارائه مدارک برای بندهای ( 6 ـ 3 ) و ( 7 ـ 3) برای برخورداری از امتیاز مربوط بوده و اجباری نیست، بدیهی است عدم ارائه مدارک به منزله نداشتن شرایط ایثارگری و سوابق تجربی است.
3 ـ عدم شرکت در مصاحبه به منزله غیبت بوده و موجب حذف داوطلب از سایر مراحل و مردود قطعی آزمون تلقی می گردد.
4 ـ داوطلبان باید در روز و ساعت مربوط به خود مطابق جدول زیر در محل مصاحبه حاضر باشند، چنانچه در روز تعیین شده حاضر نباشند غایب مصاحبه محسوب می شوند و در سایر روزها امکان انجام مصاحبه امکان پذیر نمی باشد.
5 ـ مصاحبه یک مرحله ای بوده و تجدید ناپذیر است.
6 ـ زمان مصاحبه به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.
7 ـ مصاحبه شامل بخش های؛ عمومی، مهارتهای شغلی و مهارتهای پایه فناوری اطلاعات می باشد.
8 ـ نتیجه قطعی آزمون در قالب ظرفیت پذیرش، پس از ا تمام مراحل از طریق این سایت و سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

1010


خبر جدید نتایج آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال 1393، اعلام شد

بدينوسيله فهرست اسامي سه برابر ظرفيت پذيرش آزمون جذب نيروي قراردادي سال 1393 دانشگاه فرهنگيان كه در تاريخ 22/8/1393 برگزار گرديد به شرح ذيل اعلام مي ‌گردد:
لازم به توضيح است:
1. پذيرفته شدگان در اين مرحله، سه برابر ظرفيت پذيرش بوده و پذيرش نهايي آنان پس از شركت در مرحله دوم آزمون يعني مصاحبه حضوري شامل: (مصاحبه عمومي، مهارتهاي شغلي و مهارتهاي پايه و فناوري اطلاعات) از طريق اين سايت و سايت دانشگاه فرهنگيان به نشاني www.cfu.ac.ir   به اطلاع افراد ذينفع خواهد رسيد.
2. زمان و مكان مصاحبه عمومي از پذيرفته شدگان سه برابر ظرفيت از طريق سايت دانشگاه فرهنگيان به نشاني www.cfu.ac.ir  متعاقباً به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.
3. مدارك مورد نياز براي شركت در مصاحبه كه لازم است داوطلبان از هم اكنون نسبت به آماده نمودن آن اقدام نمايند.
1-3- اصل و تصوير آخرين دانشنامه پايان تحصيلات (كارشناسي، كارشناسي ارشد، دكتري) و يا اصل و  تصوير گواهي موقت پايان تحصيلات مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات وفناوري و يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي (الزامي).
2-3- اصل و تصوير كارت پايان خدمت نظام وظيفه يا معافيت دائم (براي برادران) (الزامي).
3-3-  6 قطعه عكس پرسنلي تمام رخ رنگي، زمينه سفيد، 4*3 (الزامي).
4-3- اصل و تصوير كارت ملي (الزامي).
5-3- اصل شناسنامه و تصوير تمام صفحات  (الزامي).
6-3- اصل و تصوير مدارك مربوط به ايثارگري (الزامي).
7-3- اصل مدارك مربوط به سوابق تجربي و يا مدارج علمي، تحقيقاتي، پژوهشي، فني و غيره مرتبط با رشته شغلي در مرحله مصاحبه دريافت خواهد شد. (اختياري).
4. داوطلباني كه اسامي آنها در ذيل اين اطلاعيه درج نگرديده، به منزله اين است كه در رديف معرفي‌شدگان سه برابر براي مرحله مصاحبه قرار نگرفته و مردود مرحله علمي مي‌باشند.
5. شماره تلفن هاي 877551200 و 87751271 دانشگاه فرهنگيان آماده پاسخگويي به سؤالات داوطلبان مي باشد.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت کلیک کنید


خبر 25 آذر 93: پیگیری ایران استخدام در رابطه با زمان اعلام نتایج (امکان کپی برداری برای تمامی سایت های تابعه ایران استخدام مجاز است!)

طبق درخواست شما عزیزان تماسی از طرف سایت ایران استخدام در رابطه با پیگیری زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان با بخش مربوطه حاصل شد که طبق گفته مسئول مربوطه، اعلام نتایج به احتمال قوی تا آخر ماه (آذر) اعلام خواهد شد.
توجه: مورد ذکر شده عین گفته ی مسئول مربوطه می باشد.
با آرزوی موفقیت-ایران استخدام


خبر زمان اعلام نتایج:

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان گفت:‌نتایج مرحله نخست آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان ۲۲ آذر از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد که سه برابر ظرفیت پذیرش از داوطلبان برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهد شد.
عزیزالله تاجیک اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش ” نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام می‌شود؟” اظهار داشت:‌ آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه در ۴۰ پردیس در سراسر کشور برگزار شد.
وی افزود: طبق اعلام سازمان سنجش نتایج مرحله نخست این آزمون ۲۲ آذر از طریق این سازمان اعلام خواهد شد که سه برابر ظرفیت پذیرش داوطلبان را برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهیم کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در آزمون استخدامی سال ۹۳ این دانشگاه در مجموع ۱۹۳ نفر متناسب با نیازهای دانشگاه به صورت قراردادی جذب خواهند شد.


آزمون به کارگیری نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان، صبح امروز پنجشنبه، ۲۲ آبان ماه در ۴۰ پردیس در سراسر کشور برگزار شد.
آزمون مذکور در تمامی استان های کشور از ساعت ۸ صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۱ ادامه یافت.
شهر تهران با بالاترین تعداد شرکت کنندگان در پردیس نسیبه و مراکز آموزش عالی شهید شرافت و شهید باهنر پذیرای۲۸۰۰ نفر داوطلب در رشته های مختلف بود، دکتر تاجیک اسمعیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، با حضور در پردیس نسیبه از روند اجرایی آزمون بازدید کرد.
همچنین، حدود ۴۰ نفر به عنوان ناظر از سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و حدود ۴۵ نفر به عنوان مسئول حراست بر کیفیت برگزاری آزمون نظارت داشتند.
اخبار واصله از پردیس های برگزار کننده، گویای کیفیت مطلوب برگزاری آزمون در سراسر کشور بود.
به گزارش روابط عمومی استان قم، در این استان حدود ۲۷۵ نفر داوطلب در چهار عنوان شغلی امور فرهنگی، امور اداری، فناوری و کتابداری با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۵۷ نفر آنها برادر و ۲۱۷ نفر خواهران بودند.
ناظر برگزاری آزمون در استان مرکزی نیز از برگزاری مطلوب این آزمون با حضور ۱۴۴ شرکت کننده، ۱۱۶ نفر خواهر و ۲۸ نفر برادر خبر داد و گفت: داوطلبان این استان، در ۱۸ رشته شغلی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی، افزود:۸۳ نفر از داوطلبان حوزه ی مذکور دارای مدارک تحصیلی کارشناسی، ۵۹ نفر کارشناسی ارشد و ۲ نفر دارای مدرک دکترا هستند. آزمون توسط ۲۳ نفر از همکاران دو پردیس استان برگزار شد که برای برگزاری بهتر آزمون تدابیری خاصی از جمله آماده سازی فضای اسکان و پذیرایی از همراهان و خانواده داوطلبان و بهره مندی از حضور دانشجومعلمان برای راهنمایی داوطلبان و اجرای بهتر آزمون پیش بینی شده بود.
شایان ذکر است، نتایج مرحله ی اول آزمون به کارگیری نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در ۲۱ رشته، که در راستای به کارگیری شایسته ترین و مستعدترین افراد در این دانشگاه برگزار شد، ماه آینده و سه برابر ظرفیت مورد نیاز، از طریق سازمان سنجش اعلام می شود که پس از آن، از افراد پذیرفته شده برای مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.


استخدام دانشگاه فرهنگیان- سال 93

سایت ایران استخدام به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۳ می‌رساند: پیرو مصوبه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان، ۱۹۱ داوطلب بومی از طریق آزمون کتبی (اختصاصی و عمومی) و انجام مصاحبه پس از طی مراحل گزینش به صورت قرار دادی در دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده با توجه به جدول رشته‌های تحصیلی و شرایط احراز رشته های شغلی و جدول ظرفیت پذیرش رشته‌های شغلی در استانها (جداول شماره ۱ و مندرج در ذیل این اطلاعیه) و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی داوطلبان:
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳- اعتقادوالتزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵- عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل منافی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شئون شغلی.
۶- نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.
۷- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رای قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح.
۸- عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر ، مشروبات الکلی و نظایر آن.
۹- نداشتن رابطه استخدامی با سایر دستگاه های اجرایی.
۱۰- دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.
۱۱- برخورداری از سلامت ، توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

ب- شرایط اختصاصی داوطلبان:
۱- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری (تخصصی و حرفه ای).
۲- نداشتن بیش از ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و۴۰ سال تمام برای دارندگان کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای و ۴۵ سال تمام برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری تخصصی.
۳- ایثارگران وضعیت خود را در تقاضانامه ثبت نام مشخص نمایند.
تذکر: وضعیت ایثارگری داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه در زمان مصاحبه بررسی خواهد شد.
۴- مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه می گردد.
۵- بومی بودن: بومی استان به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط زیر باشد:
الف- محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضای محل خدمت یکسان باشد.
ب- سه سال از سنوات تحصیلی داوطلب (اعم از ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) در استان مورد تقاضای محل خدمت طی شده باشد.

تذکر:
۱- ملاک محاسبه سن داوطلبان تاریخ ثبت نام (۸/۷/۹۳) می باشد.
۲- ثبت نام و ارسال مدارک درخواستی صرفاً از طریق وبگاه اینترنتی دانشگاه امکان پذیر خواهد بود و از ارسال فیزیکی مدارک درخواستی و یا مراجعه حضوری جهت ثبت نام خودداری شود.
۳- تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از تاریخ ثبت نام (۸/۷/۹۳) باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل همان تاریخی است که در متن دانشنامه و یا گواهی موقت فراغت از تحصیل درج می شود.)
۴- اصل اسناد مذکور و مستندات، از قبیل: مدرک تحصیلی، کارت ملی، کارت پایان خدمت، شناسنامه، مدرک مربوط به سه سال تحصیل در استان مورد تقاضا دال بر سکونت (بومی استان)، گواهینامه های مرتبط با مهارت شغلی و سوابق تجربی، زبان خارجی، مدارک ایثارگری و … در مرحله مصاحبه تخصصی دریافت می گردد.

ج- مراحل ثبت نام :
– مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir.
– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
– ارسال عکس : داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
•عکس ۴×۳ تمام رخ با زمینه سفید که در سال جاری گرفته شده باشد.
•عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
•اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.
•تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.
•حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۳۵ کیلو بایت بیشتر باشد.
•حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
•حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید

د – پرداخت وجه ثبت نام: 

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون می بایست از روز سه شنبه مورخ ۸/۷/۱۳۹۳ تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۹۳ پس از مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir نسبت به واریز مبلغ ۵۲۵.۰۰۰ (پانصد و بیست و پنج هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون جذب نیروهای قراردادی از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

نکات مهم :

۱- مدت زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهداری نمایند.)
۳- ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.
۴- داوطلبان قبل از پرداخت وجه ثبت نام لازم است از احراز شرایط (عمومی و اختصاصی و …) خود با مفاد این آگهی، اطمینان حاصل نمایند. (وجوه پرداختی جهت ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود.)
۵- صدور کارت شرکت درآزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی داوطلب تلقی نمی‌گردد، با توجه به اینکه ثبت‌نام داوطلب در این مرحله براساس ارائه اطلاعات خوداظهاری بوده و مدارک و مستندات این اظهارات بعد از آزمون بررسی خواهد شد، چنانچه در هر مرحله محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا عمد اطلاعات خلاف، ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در این آگهی است، از طی مراحل بعدی محروم می شود و حتی در صورت انعقاد قرارداد، قرارداد منعقده لغو و بلا اثر می‌گردد، به هر حال مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلامی در متن این آگهی به عهده داوطلب می باشد.
۶- انتخاب داوطلبان برای مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی و تخصصی را کسب نموده اند ، به ترتیب بالاترین نمرات تخصصی انجام خواهد شد.
۷- اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان حد اقل یک ماه بعد از برگزاری آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

  ه‍- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۲۰/۸/۱۳۹۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۸/۱۳۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۲۲/۸/۱۳۹۳ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

و- مواد آزمون:

-مواد آزمون عمومی (با ضریب یک) عبارتند از: زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، فرهنگ و معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی ، هوش و استعداد تحصیلی.
-مواد آزمون تخصصی (با ضریب دو) بر حسب رشته شغلی مربوطه خواهد بود.
توجه: مواد آزمون تخصصی در تاریخ ۱۲/۷/۱۳۹۳ از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
* اقلیت های مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌گردد.
* آزمون بصورت چهار گزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=568054
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد