• ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی آزمون جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی – سال ۹۸

آگهی آزمون جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی – سال ۹۸

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی

جهت ورود به صفحه جامع استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید


 

خبر 21 مرداد 99: نتایج نهایی آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در هفته جاری اعلام می شود (منبع: خبرگزاری ایلنا)

مدیرکل دفتر منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی گفت: به احتمال زیاد لیست پذیرفته‌شدگان آزمون نهضت سوادآموزی در این هفته در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 11 مرداد 99: نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی اعلام شد (منبع: سایت جهاد دانشگاهی)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم، نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی اعلام شد.
داوطلبین گرامی پس از ورود به پروفایل کاربری خود با استفاده از کدملی و کد رهگیری میتوانند از نتیجه آزمون مطلع شوند.
شایان ذكر است آن دسته از داوطلبانی كه در بخش وضعیت داوطلب؛ عبارت : «شما جهت بررسی مدارك به کارگروه بررسی مدارك استان معرفی می گردید» را ملاحظه می‌كنند، می‌توانند با توجه به برنامه زمان بندی که بعدا از طریق سایت‌های اطلاع‌رسانی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام خواهد شد، برای بررسی مدارک به مکان اعلام شده مراجعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


 

خبر 19 تیر 99: آزمون استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی فردا برگزار خواهد شد (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی فردا با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام رئیس سازمان نهضت سواد آموزی، این آزمون براساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با جهاد دانشگاهی و برابر مجوز صادره از سوی ستاد کرونا، ساعت ۹ صبح جمعه، ۲۰ تیر در حوزه‌های امتحانی تعیین شده در مراکز استان‌ها و تعدادی از شهرستان‌ها بارعایت کلیه دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا برگزار می‌شود.
قرار است مشمولان این آزمون پس از شرکت و قبولی در آزمون داخلی که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و با توجه به نیاز آموزش و پرورش، رشته تحصیلی، جنسیت و سنوات خدمت و ظرفیت استخدام اعلامی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور حداقل دوره یک ساله آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند.
پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون پایان دوره تا پایان برنامه ششم توسعه به استخدام در می‌آیند.
۲۴۲۰۰ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که در صورت کسب نمره حدنصاب ۵۰ درصد جهت شرکت در دوره یک ساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند و آموزش‌های مهارتی را می‌گذرانند و سپس جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

 
 

خبر 17 تیر 99: دریافت کارت آزمون جذب آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی (منبع: سایت آزمون جهاد دانشگاهی)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون جذب آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی فعال گردید.
زمان برگزاری آزمون صبح روز جمعه 20 تیر 99 می باشد.

 جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی آموزش و پرورش (همراه پاسخنامه تستی و تشریحی) اینجا کلیک نمایید

بازیابی کد رهگیری | باجه های رفع نقص
جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 16 تیر 99: اعلام زمان دریافت کارت آزمون جذب آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی (منبع: سایت آزمون جهاد دانشگاهی)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون جذب آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی از ساعت 18 روز دوشنبه 16 تیرماه فعال خواهد شد.

 
 

خبر 21 خرداد 99: اطلاعیه تغییر زمان آزمون جذب آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی (منبع: سایت آزمون جهاد دانشگاهی)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای داوطلبان آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی به اطلاع میرسانیم: با توجه به انتشار اطلاعیه از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مبنی بر صدور مجوز صادره از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری این آزمون به روز جمعه 20 تیرماه 1399 تغییر پیدا کرده است.

برنامه زمان‌بندي جديد اين آزمون به شرح زير اعلام مي‌گردد:
مهلت ویرایش اطلاعات: از روز یکشنبه 1/تیر/99 تا پايان روز 4 تیر/99
دریافت کارت آزمون: از روز دوشنبه 16/تیر/99
زمان برگزاری آزمون: صبح روز جمعه 20/تیر/99
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون اعلام می شود.

جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی آموزش و پرورش (همراه پاسخنامه تستی و تشریحی) اینجا کلیک نمایید

جهت ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 7 اردیبهشت 99: احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزشیان نهضت سوادآموزی پایان خرداد (منبع: خبرگزاری ایرنا)

رییس سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد: زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران این سازمان به دلیل استمرار سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمعات به تعویق افتاد و در صورت مهیا بودن شرایط زمان احتمالی دهه پایانی خرداد ۹۹ است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینحا کلیک نمایید

 
 

خبر 31 فروردین 99: تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی (منبع: سایت آزمون جهاد دانشگاهی)

با توجه به مشكلاتي كه در اثر شيوع ويروس كرونا براي پيگيري و ثبت نام برخي افراد ايجاد شده است و همچنين درخواست‌های متعدد داوطلبان این آزمون، سامانه ثبت‌نام در روزهای 9 تا 11 اردیبهشت ماه 1399 برای ثبت‌نام داوطلبین جدید و همچنین ویرایش اطلاعات کلیه داوطلبان باز خواهد بود. داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

 
 

خبر 12 فروردین 99: آزمون استخدامی ۲۲ فروردین نهضت سواد آموزی لغو شد (خبرگزاری میزان)

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۹ برگزار نخواهد شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۹ برگزار نخواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: در خصوص تغییر زمان آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال ۱۳۹۲ نهضت سوادآموزی باید گفت: باتوجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، این آزمون در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۹ برگزار نخواهد شد.

همچنین جهت رفاه حال افرادی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده اند زمان ثبت نام مجددی در نظر گرفته خواهد شد که زمان آن بعد از ۱۵ فروردین ۹۹ از طریق سایت آزمون جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 
 

خبر 19 اسفند 98: اطلاعیه تغییر زمان برگزاری و اعلام منابع آزمون جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی (منبع: سایت آموزش و پرورش زنجان و سازمان نهضت سوادآموزی)

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌یاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به تعویق افتاد، گفت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا پایان سال تمدید شد. وی ادامه داد: برای رفاه حال شرکت‌کنندگان و متقاضیان مهلت ثبت‌نام که از تاریخ 10 تا 20 اسفند اعلام شده بود، تا پایان سال یعنی 28 اسفند 98 تمدید شد.

محمدزاده به منابع آزمون اشاره کرد و گفت: منابع آزمون شامل دروس عمومی، یعنی فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفت‌گانه ICDL)، معارف اسلامی، ریاضیات و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی،‌ اطلاعات عمومی، هوش و توانمندی‌های ذهنی و زبان انگلیسی است.

وی اضافه کرد: دروس تخصصی نیز شامل روانشناسی رشد، روش‌ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه‌گیری، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی است که برای سهولت در کار جهت خرید کتاب‌ها، پی‌دی‌اف دروس تخصصی ذکرشده‌ در سایت نهضت سوادآموزی بارگذاری شده و در اختیار آموزش‌دهندگان قرار دارد.

جهت مشاهده منابع آزمون اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 17 اسفند 98: تمدید مهلت ثبت نام آزمونجذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی (منبع: سیات آزمون جهاد دانشگاهی) 

قابل توجه آموزشياران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزي به اطلاع كليه آموزشياران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزي مي رساند با توجه به شيوع ويروس كرونا در سطح كشور و به منظور رفاه حال افرادي كه نام آنها در ليست افراد تاييد شده براي ثبت نام توسط نهضت سوادآموزي نمي باشد مي رساند زمان ثبت نام تا پايان اسفندماه 1398 تمديد شده است.

 
 

خبر 11 اسفند 98: اعلام مواد امتحانی آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سواد‌آموزی (منبع: خبرگزاری تسنیم)

ثبت‌نام آموزشیاران نهضت سوادآموزی برای شرکت در آزمون استخدامی تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و جزئیات برگزاری و مواد آزمون مشخص شده است.

جهت مشاهده منابع آزمون اینجا کلیک نمایید


 ثبت نام آزمون جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی - 8 اسفند 98

به استناد بند (2) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش، مصوب 1397/6/13 و ماده (5) آئین نامه اجرایی شماره 79795/ت 56610 هـ مورخ 1398/6/30 هیات محترم وزیران و نامه شماره 56610/98443 مورخ 1398/8/6 و بند (3/2) شیوه نامه شماره  700/160150 مورخ 1398/9/2 وزارت آموزش و پرورش، شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای برگزاری آزمون داخلی به منظور تعیین حدنصاب موضوع تبصره (2) ماده (5) آئین نامه مذکور به شرح زیر اعلام می گردد:

> تعاریف

مفاهیم برخی از اصطلاحات به کار رفته در این دفترچه به شرح زیر است:

الف) قانون:

قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 1397/6/13

ب) آیین نامه:

آیین نامه اجرایی مصوب شماره 79795/ ت 56610 هـ مورخ 1398/6/30 هیات محترم وزیران

ج) سازمان:

سازمان اداری و استخدامی کشور

د) وزارت:

وزارت آموزش و پرورش

هـ) دانشگاه:

دانشگاه فرهنگان

و) آموزشیار نهضت سوادآموزی

فردی که با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و اداری با مجوز گزینش، گواهی آموزش تدریس بدو خدمت و شناسه تدریس در نهضت سوادآموزی از سال 1379 تا قبل از سال 1392 با نهضت سوادآموزی همکاری داشته و حق الزحمه خود را از محل اعتبارات دولتی دریافت نموده و همکاری آنان هم اکنون ادامه دارد.

ز) آموزش دهنده مستمر (دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی

آموزش دهندگانی که از سال 1379 تا قبل از سال 1392 به صورت مستقیم با نهضت سوادآموزی همکاری مستمر داشته و در هر دوره حداقل دو نفر سوادآموز را تحت پوشش قرار داده و حق الزحمه خود را از محل اعتبارات دولتی دریافت نموده و همکاری آنان هم اکنون ادامه دارد.

ح)ایثارگران:

ح-1) ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25) درصد شامل:

جانبازان
آزادگان
همسر و فرزندان شهدا
همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

ح-2) ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد شامل:

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد
فرزندگان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

1. معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

2. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

3. معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

بخش دوم: شرایط عمومی و اختصاصی داطلبان

> شرایط عمومی

1. داشتن تابعیت ایران

2. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

4. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

5. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند.

6. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

7. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

8. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح

9. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگا ههای اجرایی و یا بازنشسته باشند.

10. دارا بودن مدرك تحصیلی دانشگاهی

تذکر: ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، روز برگزاری آزمون(1399/01/22) می باشد. ملاک زمان فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.

> شرایط اختصاصی

مشمولین بند (3/2) شیوه نامه 700/160150 مورخ 1398/9/2 وزارت آموزش و پرورش:

*آموزشیاران نهضت سوادآموزی

*آموزش دهنده مستمر(دونفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی

> مواد آزمون

الف- مواد آزمون عمومی:

مواد آزمون عمومی عبارتند از:

1.فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)

2. ریاضی و آمار مقدماتی

3. زبان و ادبیات فارسی

4. معارف اسلامی

5. زبان انگلیسی عمومی

6. اطلاعات عمومی، هوش و توانمندی های ذهنی

تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ب) مواد آزمون تخصصی:

مواد آزمون تخصصی عبارتند از:

1.اصول و فلسفه تعلیم و تربیت

2. روانشناسی پرورشی

3. روانشناسی رشد

4. روش ها و فنون تدریس

5. اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی

تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب (1) می باشند.

> امتیازات و سهمیه های قانونی

الف) سهمیه ایثارگران

بر اساس تبصره (3) ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، برای مشمولین سهمیه ایثارگران (25%) و (5%)، کسب حداقل 80% (هشتاد درصد) حد نصاب آزمون علمی آخرین نفر پذیرفته شده در آزمون الزامی می باشد.

ب) سهمیه معلولین

جذب معلولین با ارائه معرفی نامه از اداره كل بهزیستی استان و از محل سهمیه سه درصد (3%) قانون جامع حمایت از معلولان و در صورت كسب حد نصاب نمره لازم در آزمون داخلی و رقابت بین كلیه داوطلبان معلول و بر اساس امتیازات فضلی در هنگام معرفی به دوره آموزشی امكان پذیر خواهد بود.

توضیحات:

ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد و در صورت عدم تایید بنیاد مذکور، مجاز به انتخاب سهمیه 25% ایثارگران نمی باشند.

ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل 5 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مذبور لازم است بعد از ثبت نام برای تائید مستندات استفاده از سهمیه مذکور به اداره کل آموزش و پرورش استان- اداره امور اداری و تشکیلات مراجعه نمایند.

> مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز شنبه 10 اسفند ماه 1398 تا پایان روز سه شنبه 20 اسفند ماه 1398 انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

داوطلبانی که در بازه زمانی دهم تا بیستم اسفند ماه 1398 ثبت نام نموده اند برای ویرایش اطلاعات خود می توانند تا پایان روز 22 اسفندماه 1398 نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است در روزهای 21 و 22 اسفند ماه 1398 ثبت نام جدید انجام نمی شود و فقط داوطلبانی که قبلا ثبت نام نموده اند، می تواند ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند.

الف) مطالعه شرایط آزمون:

داوطلب متقاضی شرکت در آزمون، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیداً توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک

1. عکس پرسنلی: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:

- عکس 4×3 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛

- با فرمت JPG بوده و اندازه آن باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 پیکسل باشد؛

- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛

- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد؛

- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛

- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛

تذکر (1): اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تذکر (2): عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تذکر (3) : در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند، رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

2. کارت ملی

تذکر (1): داوطلب باید تصویر اسکن شده از مدارک ذکر شده در بندهای 1 و 2 را با در نظر گرفتن مشخصات زیر آماده نموده و در هنگام ثبت نام به صورت فایل با فرمت JPG در سامانه بارگذاری نماید.

- تصویر با وضوح و کیفیت لازم باشد؛

- حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت باشد؛

- حاشیه های زائد حذف و ترجیحاً رنگی باشد.

ج) پرداخت وجه

متقاضیان واجد شرایط، پس از مطالعه دقیق شرایط آزمون، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روز گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 610٫000 ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه 6٫000 ريال خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد CVV 2 مورد نیاز می باشد.

«توکن پرداخت» کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق داوطلب جهت پرداخت هزینه ثبت نامه به داوطلب اختصاص می یابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.

تذکر 1: در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، می تواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، می بایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.

تذکر 2: در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری / توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک می شود.

تذکر 3: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

د) شروع فرآیند ثبت نام:

فرآیند ثبت نام در سامانه، در شش مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.

مرحله 1: بارگذاری مدارک

در این بخش، مدارک مشخص شده در«بند ب» بارگذاری می گردد.

مرحله 2: اطلاعات فردی

مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت می گردد.

مرحله 3: سهمیه

این بخش مربوط به ثبت سهمیه داوطلبان می باشد.

تذکرات مهم:

- به دلیل ارتباط سامانه ثبت نام با سامانه مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران، فقط افرادی امکان استفاده از سهمیه 25  درصد ایثارگران را خواهند داشت که اطلاعات آنان در سامانه سجایای بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت شده باشد که در این صورت اطلاعات مربوط به سهمیه 25 درصد و نوع آن به صورت خودکار در سامانه ثبت خواهد شد.

داوطلبانی که اطلاعات آنان در سامانه بنیاد شهید و امور ایثاگران ثبت نشده باشد و قصد استفاده از این سهمیه را داشته باشند، فقط زمانی می توانند از این سهمیه استفاده نمایند که پس از مراجعه به بنیاد شهید محل تشکیل پرونده خود، کدملی و اطلاعات ایثارگری خود را در سامانه مربوطه به ثبت برسانند. این دسته از داوطلبان ابتدا بدون استفاده از سهمیه 25 درصد ثبت نام خود را تکمیل نموده و ضروری است پس از تکمیل اطلاعات در سامانه و تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران،در مدت زمان مشخص شده جهت ثبت نام، اقدام به ویرایش اطلاعات خود نموده و از سهمیه 25 درصد خود استفاده نمایند. چنانچه این دسته از داوطلبان در مدت مذکور نتوانند اطلاعات خود را در سامانه بنیاد شهید مورد تایید قرار دهند، صرفاً تا 26 اسفندماه فرصت دارند اطلاعات خود را در سامانه بنیاد شهید به تایید برسانند. این افراد می بایست طبق مفاد اطلاعیه ای که در تاریخ 26 اسفندماه روی سامانه ثبت نام منتشر می شود، اقدام به ویرایش اطلاعات خود برای استفاده از سهمیه 25 درصد نمایند. بدیهی است در صورت عدم تایید اولویت ایثارگری داوطلب، ثبت نام فرد با سهمیه آزاد به قوت خود باقی خواهد ماند. ضمنا افرادی که از ثبت نام باز مانده اند در این تاریخ نیز می توانند ثبت نام کنند.

2- فقط داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که مشخصات آنان قبلا توسط نهضت سوادآموزی تایید شده و کد ملی آنان در سامانه آزمون موجود باشد؛ لذا افرادی که کد ملی و اطلاعات آنان در نهضت سوادآموزی تایید نشده است امکان ثبت نام در آزمون برای آنان فراهم نخواهد بود.

توجه: در صورتی که اطلاعات یک داوطلب در سازمان نهضت سوادآموزی تایید نشده است و داوطلب اذعان دارد که واجد شرایط می باشد و می تواند در آزمون ثبت نام نماید، ضرورت دارد در مهلت ثبت نام (بازه زمانی 10 تا 20 اسفند ماه) به واحد سواد آموزی ادارات آموزش و پرورش شهرستان و منطقه محل سکونت خود مراجعه و پیگیری نماید.

مرحله 4: اطلاعات تحصیلی

اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه می گردد.

مرحله 5: اطلاعات تکمیلی

اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت می باشد. همچنین داوطلب می تواند استان و شهرستان محل آزمون خود را به سامانه اعلام تا در صورت امکان، سامانه نزدیکترین حوزه
آزمون را برای ایشان در نظر بگیرد (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر خواهد گردید)

مرحله 6: کد رهگیری

تاکید می گردد صرفاً در صورتی ثبت نام فرد به پایان می رسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت نماید.

ه) ویرایش اطلاعات

در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشد، داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.

نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتماً می بایست دوباره تمامی 6 مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

> زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ 19 فروردین ماه 1399 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 22 فروردین ماه 1399 در مراکز استانها و حسب مورد و بر اساس آمار شركت كنندگان در سایر شهرستان ها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به «شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام جهت روز آزمون» می باشد که در فرم ثبت نام درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط آموزش و پرورش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

> مراحل و نحوه اعلام نتیجه

الف) کسب حدنصاب علمی:

پس از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب امتحان بر اساس 50٪ نمره كل آزمون كه در آن نمرات آزمون فرد با ارزش وزنی چهل درصد (40 درصد) برای حیطه عمومی و شصت درصد (60 درصد) برای حیطه تخصصی محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می گیرد.

تذکر مهم:

داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفا کارنامه آزمون کتبی از طریق پروفایل شخصی جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود. ضمنا آزمون داخلی در طول برنامه صرفا یک بار توسط وزارت برگزار می گردد.

تبصره: كسب حد نصاب لازم در آزمون داخلی به منزله استخدام تلقی نشده و استخدام افراد دارای حد نصاب، با در نظر گرفتن نیاز و در سقف مجوزهای تخصیص یافته (سالیانه) و اعمال امتیازات عوامل امتیازآور (فرم امتیازبندی) صورت می پذیرد.

ب) اعلام نتایج اولیه

افرادی كه حدنصاب آزمون را كسب نموده اند جهت بررسی مدارک به كارگروه بررسی مدارک استان معرفی می گردند. نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادرشده، صرفاً بر اساس اطلاعات خود اظهاری داوطلب (امتیازات و سهمیه های قانونی) بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها، پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط، اعلام خواهد گردید.

ج) اعلام نتایج نهایی

1. افرادی كه در این مرحله به عنوان پذیرفته شده نهایی (قبولی دارای حد نصاب) معرفی می گردند به همراه سایر  مشمولین ماده (4) آئین نامه و در سقف ظرفیت استخدام سالیانه اعلامی توسط سازمان و بر اساس فرم امتیاز بندی به دانشگاه فرهنگیان برای گذراندن دوره آموزشی یک ساله در شغل آموزگاری معرفی می شوند.

2. آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر دو نفر و بالاتر كه قبل از سال 1392 با نهضت سوادآموزی همكاری داشته اند؛ پس از قبولی در آزمون داخلی (كسب حد نصاب) به همراه سایر مشمولین ماده (4) آئین نامه و در سقف ظرفیت استخدام سالیانه اعلامی توسط سازمان و بر اساس فرم امتیازبندی به دانشگاه فرهنگیان برای گذراندن دوره آموزشی یک ساله در شغل آموزگاری معرفی می شوند.

3. چنانچه فردی در آزمون شركت نموده و حد نصاب لازم را نیز كسب نماید و یا پس از معرفی افراد به دانشگاه جهت گذراندن دوره آموزشی، محرز گردد كه فرد یا افراد معرفی شده فاقد شرایط قانون و آیین نامه بوده اند از ادامه روند تعیین تكلیف و استخدام حذف خواهند شد.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت آزمون جهاد دانشگاهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 7 اسفند 98: اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفرو بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سوادآموزی می‌رساند، به استناد بند (2) قانون الحاق یك ماده به قانون تعیین تكلیف معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش مصوب 1397/06/13 و ماده (5) آئین نامه اجرایی شماره 79795/ت 56610هـ مورخ 1398/06/30 هیأت محترم وزیران و بند (2/3) شیوه نامه شماره 700/160150 مورخ 1398/09/02 وزارت آموزش و پرورش، ثبت‌نام این آزمون از روز «شنبه 10 اسفندماه 1398» و از طریق سایت اینترنتی مركز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز خواهد شد و در پایان روز «سه‌شنبه 20 اسفندماه 1398» خاتمه خواهد یافت.
داوطلبان متقاضی ثبتنام در این آزمون، توجه داشته باشند که مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد و ثبت نام در سایت مربوطه پس از اتمام مهلت یادشده، غیرفعال خواهد گردید.
متقاضیان ثبت نام میتوانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای آن که از روز پنجشنبه مورخ ٨/ ١٢/ ١٣٩٨ بر روی سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت، مراجعه نمایند.
زمان آزمون: آزمون مذكور در روز جمعه مورخ ٢٢/ ١/ ١٣٩٩ برگزار خواهد گردید.
لازم به ذکر است کلیه فرآیندهای مربوط به ثبتنام، دریافت كارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، انحصارًا از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام میشود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی آموزش و پرورش (همراه پاسخنامه تستی و تشریحی) اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 97)
جهت سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 97) اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی و عمومی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1785351
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد