۹ ماه پیش

آگهی جذب نيروی امريه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

دعوت به همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

فراخوان جذب سرباز امریه (اعزام مهر 1402)

آگهی 19 تیر 1402: جذب نیروی امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیرو‌های امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی و غیره اقدام کند.
بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این راستا اداره کل توسعه منابع انسانی این وزارتخانه با همکاری ادارات‌کل اجرایی در استان‌ها در سال ۱۴۰۲ اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس و لیسانس جهت اعزام ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ کرده است.
متقاضیان امریه سربازی می‌توانند با مراجعه به سامانه تعاون یار این وزارتخانه از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها اطلاع کسب نمایند. مهلت ثبت نام تا 1402/5/4 می باشد.

لیست شهرستان ها

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

شرایط جذب سرباز امریه

دستورالعمل جذب کارکنان وظبفه (امریه) در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
پیرو ابلاغ سهمیه کارکنان وظیفه تعاون یار به ادارت کل اجرایی سراسر کشور بدینوسیله دستورالعمل جذب و بکارگیری کارکنان وظیفه جهت اطلاع و اقدام لازم اعلام میگردد.

شرایط عمومی
الف) اعتقاد به ادیان رسمی کشور
ب) اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی.
پ عدم اشتهار به فساد اخلاقی
ت عدم وابستگی تشکیلاتی به سازمانها و گروههای غیرقانونی اعلام شده از سوی مقامات صالحه. ث عدم اعتیاد به مواد دخانی مخدر و روانگردان و سابقه محکومیت کیفری موثر.
شرایط تخصصی
الف) دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی کارشناسی ارشد و یا دکتری در رشته های تحصیلی مرتبط با شرح وظایف و ماموریتهای محوله وزارت متبوع
ب) دارا بودن حداقل معدل ۱۵ برای فارق التحصیلان دانشگاه های برتر کشور
پ) ارائه برگ اعزام به خدمت بدون مهر غیبت و یا سابقه خدمت قبلی تحت هر عنوان و سابقه اخذ امریه از سایر دستگاههای اجرایی و نظامی مطابق با تاریخهای اعزام اعلام شده
ت) متقاضیان میبایست بومی شهرستان مورد تقاضا باشند.
تبصره 1: جهت جذب در مراکز استانها ، ارائه نامه رسمی و بارگذاری یکی از مدارک ،تاهل، معاف از رزم، نخبه، ایتام، تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ، بسیجی و قاری قرآن الزامی میباشد
ثبت نام سربازان تعاون یار
از کلیه مشمولانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی ماده (۱) میباشند با توجه به ضوابط تعیین شده میتوانند در سامانه ثبت نام نمایند و چنانچه تعداد متقاضیان واجد شرایط مازاد بر تعداد سهمیه واگذار شده باشد نفرات منتخب با توجه به شرط مقطع تحصیلی رشته تحصیلی مورد نیاز ،معدل ،دانشگاه ،مهارت، مصاحبه تخصصی و ... برگزیده و جذب می گردند.
تبصره 1: ایجاد شرایط مساوی و برابر برای کلیه افراد فراهم گردیده است.
تبصره 2: شایان ذکر است بکارگیری مشمولین وظیفه در خارج از محل سکونت ممنوع میباشد.
تبصره 3: متقاضیان متعهد میباشند که از بستگان سببی و نسبی درجه یک و دو شاغل در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن استان و شهرستان نمیباشند و در صورت اثبات خلاف ادعا ، وزارت خانه فرد خاطی را لغو امریه و به تخلفات اداری معرفی می نماید.
تبصره 4: ثبت نام متقاضی در سامانه تعاون یار و تایید استان و ستاد به منزله تایید نهایی و پذیرش نبوده و امکان عدم تایید در هر مرحله ای توسط ستاد وزارتخانه وجود دارد پذیرش و تایید نهایی در صورت دریافت مجوز امریه از ستاد کل نیروهای مسلح و تایید صلاحیت از سوی هسته مرکزی گزینش صورت می پذیرد و تا صدور
مجوز آمریه از سوی ستاد کل نیروهای مسلح متقاضی نمیتواند حق هیچگونه ادعا و اعتراضی داشته باشد. تبصره :۵ جذب مشمولین وظیفه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت تخصصی و با اولویت مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاههای برتر و با رشته های مرتبط و مورد نیاز دستگاه صورت می پذیرد.
قوانین و مقررات بکارگیری سربازان تعاون یار

الف) با عنایت به اینکه محل خدمت کارکنان وظیفه مامور در مجوز صادره از دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح ذکر و ابلاغ میگردد مقتضی است در زمان جذب تمامی شرایط و مشکلات پیش روی تدبیر گردد (نقل) و انتقال کارکنان وظیفه ممنوع میباشد
ب) سربازان تعاون یار در مدت ماموریت از نظر انضباطی جرائم تخلفات و میزان مرخصی تابع قوانین و مقررات انضباطی نیروهای مسلح و دستگاه بکار گیرنده میباشند.
پ) هرگونه قرارداد پیمانکاری و مالی با کارکنان وظیفه در دوران خدمت سربازی ممنوع میباشد.
ت) حقوق و مزایای این کارکنان طبق مفاد بخشنامه و دستورالعملهای ستاد کل نیروهای مسلح پرداخت می گردد. ث مدت قانونی خدمت امریه سربازی ۲۴ ماه میباشد و قطع رابطه خدمتی با این کارکنان قبل از پایان خدمت قانونی مقدور نمیباشد.
ج) با عنایت به اینکه وزارت متبوع در انتخاب کارکنان وظیفه دارای اختیار میباشد لذا افرادی که دارای کسری خدمت باشند را به صورت امریه جذب نمی نماید و در صورتی که افراد داوطلب با کتمان حقیقت امریه دریافت نمایند و در حین خدمت کسری ارائه نمایند ، این وزارت خانه میتواند از طریق قانونی اقدام و تمامی هزینههای انجام شده و ضرر و زیان را از شخص امریه دریافت و به تخلفات اداری معرفی نماید.

مدارک لازم برای ثبت نام
1. اسکن تصویر برگ اعزام به خدمت (بدون مهر غیبت)
2. اسکن تصویر گواهی مدرک تحصیلی یا فراغت از تحصیل با قید معدل
3. آدرس محل سکونت و شماره تماس
4. اسکن تصویر کارت ملی پشت و رو
5. اسکن عکس  4*3
6. اسکن تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه
7. اسکن مدارک عائله تحت تکفل در صورت وجود ( تصاویر کارت ملی و صفحات کامل شناسنامه)
8. به مدارک ارسالی که دارای شرایط اعلام شده نباشند، به ترتیب اثر داده نخواهند شد.
9. متقاضیانی که ثبت نام آنها تا مهلت اعلامی در سامانه ناقص بوده و تایید سیستم ندارند بررسی نخواهند شد.
تبصره 1: امور مشمولین اداره کل توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه احتماعی پس از بررسی مدارک متقاضیان در صورت داشتن شرایط (اعلامی 1،2،3 و 4) و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح، نسبت به جذب و معرفی متقاضیان برای انجام مراحل بعدی و مصاحبه گزینش اقدام می‌نماید.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1109348
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه