نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار استخدامی

ثبت نام مجدد آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری حیات، با تغییر شرایط احراز برخی شغل محل‌های آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد، سامانه برای ویرایش اطلاعات و ثبت‌نام جاماندگان مجددا از ۸ اردیبهشت‌ماه باز...

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج آزمون شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا (نوبت چهارم)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون تأسیس و فعالیت شركت‌های حمل و نقل بین‌المللی كالا نوبت چهارم سال 1402 اعلام شده است، داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده بودند م...

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

آغاز اجرایی سازی پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رجبعلی برزویی رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: آیین نامه پذیرش استعدادهای برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه سال 1403اجرایی می شود.

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

تغییر زمان شروع مراحل جذب پذیرفته شدگان آموزگاری

به گزارش ایران استخدام، زمان شروع مراحل جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش تغییر یافته و به تاریخ پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه موکول شده است.

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 1992 معلم در استان هرمزگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: از طریق آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش، 1992 نفر معلم در استان هرمزگان استخدام خواهند شد.

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

خبر کمبود 100 هزار نیرو در بخش پرستاری وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری گفت: در بخش پرستاری وزارت بهداشت حدود 100 هزار نیرو کمبود داریم.

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش اعلام شد، داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده بودن می توانند جهت مشاهده نتایج از طریق لینک...

3 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 700 نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در سال گذشته در شبکه بهداشت و درمان اصفهان حدود 700 نیرو استخدام شده است و جذب نیروهای جدید نیز در دستور کار است.

3 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به زودی اعلام می شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش به زودی اعلام می گردد.

3 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

صدور مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: صدور مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو اخذ شده است و فرایند جذب آنها در حال انجام است.

3 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

بکارگیری 28 هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: از طریق آزمون های استخدامی آموزش و پرورش 28 هزار نفر نیرو در مدارس کشور بکارگیری می شوند.

3 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اطلاعیه دعوت به مصاحبه آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، اطلاعیه دعوت از پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی صلاحیت حرفه‌ای برای شرکت در جلسه مصاحبه منتشر شد.

2 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 4170 مراقب سلامت و بهداشت در آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: از طریق آزمون استخدامی پیش روی آموزش و پرورش، 4170 نیروی بهداشت و مراقب سلامت استخدام خواهند شد.

2 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اطلاعیه زمانبندی مهارت آموزان آزمون استخدامی ماده 28

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت دانشگاه فرهنگیان، اطلاعیه شماره 1 معاونت آموزشی (مرکز توسعه و بهسازی منابع انسانی ) در خصوص زمانبندی دوره مهارت آموزان آزمون استخدامی ماده 28 منتشر شد.

2 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 64 مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در آموزش و پرورش خراسان شمالی 64 مراقب از طریق آزمون استخدامی پیش رو جذب می شوند.

2 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اطلاعیه نحوه ثبت و چگونگی اعطای امتیاز کرونا به داوطلبان تامین اجتماعی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از مرکز آزمون جهاددانشگاهی، اطلاعیه نحوه ثبت و چگونگی اعطای امتیاز کرونا به داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی منتشر گردید.

2 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

آزمون وکالت آبان ماه 1403 برگزار می شود!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از وکلا پرس، بر اساس اعلام روابط عمومی کانون وکلای لرستان، آزمون وکالت سال 1403 در آبان ماه برگزار خواهد شد.

1 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

تصویب میزان اخذ هزینه از داوطلبان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، میزان اخذ هزینه از داوطلبان شرکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی در سال 1403، در تاریخ 27 اسفندماه 1402 به تصویب هیئت وزیران رسید.

1 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

برگزاری آزمون استخدام جدید تامین اجتماعی در نیمه دوم سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی برای برگزاری آزمون استخدامی جدید سازمان تامین اجتماعی در نیمه دوم امسال، ابراز امیدواری کرد.

1 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج آزمون استخدام تامین اجتماعی تا اواسط خرداد 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل تامین اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی تا اواسط خرداد از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد.

1 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر