۷ سال پیش

اجرای ۲۵۳ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد در چالوس
اطلاعات بیشتر

 

مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی چالوس از اجرای تعداد ۲۵۳ طرح اشتغال با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علی اصغر ابراهیمی بعدازظهر امروز در جشن رمضان چالوس که به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) در سالن اجتماعات سازمان جنگل‌ها چالوس برگزار شد با اشاره به اینکه نهاد کمیته امداد امام خمینی افتخار دارد بیش از ۳۷ سال خدمتگزاری کند، اظهار کرد: اینکه ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب فرمان تاسیس تین نهاد را صادر کردند نشان از اهمیت مساله کمک به همنوع دارد.
وی با اشاره به نقش کمیته امداد امام خمینی در توسعه فرهنگ انفاق، نیکوکاری و اجرای سنت‌های حسنه خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی چالوس در مجموع تعداد ۴ هزار و ۷۳۷ نفر از مددجویان در قالب ۲ هزار و ۶۹۴ خانوار را زیر پوشش دارد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی چالوس از پرداخت مستمری نقدی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد خانوار با سرپرست زن زیر حمایت یک‌هزار و ۲۸ خانوار و تعداد خانوار با سرپرست مرد نیز یک‌هزار و ۶۶۶ خانوار است.
این مسؤول تعداد ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی چالوس را ۲۳۲ یتیم عنوان کرد و افزود: تعداد حامیان در شهرستان چالوس به یک‌هزار و ۳۰۱ نفر می‌رسد که میزان کمکهای حامیان طرح اکرام سال گذشته در چالوس ۴ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال بود.
ابراهیمی با اشاره با اینکه تعداد ۱۰۷خانوار برخوردار از طرح محسنین در شهرستان چالوس هستند، خاطرنشان کرد: تعداد حامیان در حوزه طرح محسنین نیز ۱۷۰ نفر ایت که در سال گذشته مبلغ بیش از ۶۵۶ میلیون ریال کمک به افراد برخوردار اعطا شد.
وی از اهدا جهیزیه به ۸۲ نوعروس مددجوی نهاد کمیته امداد امام خمینی چالوس در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: مبلغ مساعدت در بخش مربوط به فعالیت‌های بخش جهیزیه در سال گذشته بیش از یک‌میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال بوده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی چالوس اهدا هدیه به داماد را برای ۱۶ نفر به ارزش ۹۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: تعداد ۳۶۴ دانش‌آموز و ۹۸ نفر از دانشجویان و طلاب نیز مورد حمایت این نهاد هستند.
وی با بیان اینکه تعداد ۲۵۳ طرح اشتغال با اعتبار بیش از ۲۹ میلیارد برای مددجویان این نهاد محقق شد، تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۴۸۵ طرح آموزشی با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال در زمینه فعالیت‌های خدمات اشتغال و خودکفایی واگذار شد
ابراهیمی با اشاره به خرید و احداث ۱۹ واحد مسکنی برای مددجویان در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در مجموع در بخش مسکن و ساختمان اعم از خرید و احداث، تعمیرات، ساخت آشپزخانه و سرویس بهداشتی تعداد ۲۱۱ مورد به ارزش سه میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال بوده است.
مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی چالوس مجموع درآمدهای حاصل از فعالیت‌های واحد توسعه مشارکت‌های مردمی را ۱۷ میلیارد و ۵۱ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۴۴۵ فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مبلغ ۵ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال به مددجویان نهاد کمیته امداد امام خمینی چالوس اهدا شد.
وی در پایان اجرای طرح مفتاح‌الجنه را برای دلجویی از مددجویان نهاد کمیته امداد امام خمینی از برنامه‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: توزیع قبوض کمک بین مومنان در مساجد، ایجاد پایگاه‌های کمک به نیازمندان در سطح شهرستان، جمع‌آوری زکات فطره در پایان ماه رمضان، کمک به مردم فلسطین در روز قدس و کمک برای آزادی زندانیان از دیگر برنامه‌هایی است که توسط نهاد کمیته امداد امام خمینی چالوس برای دستگیری از فقرا و نیازمندان و مددجویان این نهاد اجرا می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=620775
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد