۷ سال پیش

احقاق حقوق ۴۰۰ میلیارد تومانی معوقات کارگری در هرمزگان
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان از احقاق حقوق ۴۰۰ میلیارد تومانی معوقات کارگری در سال ۹۴ خبر داد و گفت: برای سال جدید در این حوزه، واحد مشاوره و سازش جهت همکاری با اتحادیه‌ها وآموزش کارفرمایان و کارگران فعال شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمدعلی سلیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نرخ بیکاری استان در سال گذشته 11/9 درصد بوده، در حالی که میانگین نرخ بیکاری کشور 10/8 درصد است.
وی تعداد بیکاران استان را 58 هزار و 857نفر عنوان‌کرد و بیان‌داشت: تعدادشاغلین استان 435 هزار و 745 نفر و جمعیت فعال استان 494 هزار و 602 نفر است.
سلیمی، نرخ مشارکت اقتصادی استان را 37/2 درصد ذکر کرد که نسبت به سال 93 ، 2/1درصد رشد داشته است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان  تصریح‌ کرد: 12 مجموعه کانون و انجمن صنفی، 34 کانون کارفرمایی و 20 شورای کار با 199 نماینده در استان فعالیت دارند.
سلیمی تعداد کاریابی های مجاز استان را 22 کاریابی اعلام کرد و گفت: تعداد 7 هزار و 436 نفرجویای کار در این کاریابی‌ها ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه کاریابی‌های استان در سال گذشته به 95 درصد تعهدات خود عمل کرده‌اند افزود: در سال گذشته از طریق همین کاریابی‌ها 3584 نفر مشغول به کار شدند.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری را در استان 1327 نفر عنوان‌کرد و گفت: در صورت ایجاد اشتغال برای هر یک از این مقرری بگیران،کارفرمایان تنها موظف به پرداخت 10 درصد دستمزد آنها بوده و 90 درصد باقیمانده از طریق صندوق پرداخت می‌شود.
وی، تعداد پرونده‌های وارده در حوزه روابط کار  به مراجع شورای حل اختلاف استان در سال گذشته  را 2051 فقره ذکر کرد و گفت: در مراجع شورای حل اختلاف برای این تعداد پرونده رای صادر شده که از این تعداد 581 مورد اعتراض  نیرثبت شده است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاعه اجتماعی هرمزگان در ادامه از حل و فصل 31 درصد از پرونده‌ها به صورت سازشی خبر داد.
سلیمی از احقاق حقوق 400 میلیارد تومانی معوقات کارگری در سال 94 خبرداد و گفت: برای سال جدید در این حوزه، واحد مشاوره و سازش جهت همکاری با اتحادیه‌ها وآموزش کارفرمایان و کارگران فعال شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584314
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد