• ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

احیا مجدد قانون استخدام فرزند ایثارگر در محل خدمت پدر

احیا مجدد قانون استخدام فرزند ایثارگر در محل خدمت پدر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

قانون تبدیل وضعیت ایثارگران اصلاح می‌شود

جهت ورود به صفحه اخبار استخدام فرزندان شاهد و جانباز اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار استخدامی جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک نمایید


 

خبر 23 مرداد 99: احیا مجدد قانون استخدام فرزند ایثارگر در محل خدمت پدر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: قانون استخدام فرزند ایثارگر در محل خدمت پدر امسال دوباره احیا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سعید اوحدی عصر امروز در جلسه شورای اداری لرستان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: هیچ امتیاز مادی نمی‌تواند فداکاری‌های شهدا و جانبازان را جبران کند و به فرموده رهبر انقلاب خدمت به آنها، خدمت به پیامبر اسلام است.

وی افزود: امروز اگر میلیاردها تومان به فردی بدهیم حاضر نیست دست و پای خود را در ازای آن بدهد یا اینکه تمام عمر را روی یک تخت بی حرکت بگذراند به طوری که نتواند حتی یک کلمه حرف بزند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: وقتی به آسایشگاه‌ها و یا مراکز اعصاب و روانی که جانبازان در آنجا بستری هستند سرکشی می‌کنیم عظمتی در چهره آنها است که انسان سر تعظیم فرود می آورد و شرمنده آنها می‌شود پس واقعا هیچ مادیاتی نمی‌تواند حق آنها را ادا کند.

وی با بیان اینکه رویکرد مدیریتی ما در برابر جامعه ایثارگری باید جهادی باشد نه یک مدیریت دیوان سالار اداری، تصریح کرد: لرستان هفتمین استانی است که چنین جلسه‌ای در آن برگزار می‌شود و در تمام استان‌ها این جلسات را خواهیم داشت تا به مسائل جامعه ایثارگری بپردازیم.

اوحدی خاطرنشان کرد: در هیچ برهه‌ای چنین تحریم‌هایی سابقه نداشته که این چنین با فشارهای حداکثری بخواهند مردم را به تسلیم وادار کنند؛ اگر ما امروز می‌خواهیم با عزت از این مسیر عبور کنیم هیچ راهی جز تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت نداریم.

وی بیان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس توانستیم از آن همه سختی به سلامت عبور کنیم به برکت همین شهدا و ایثارگران بود و امروز هم با حفظ وحدت، همدلی، انسجام و البته تاسی فرهنگ ایثار و شهادت می توانیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها، گفت: در گذشته قانونی داشتیم مبنی بر «هر ایثارگری در هر دستگاه اداری که بازنشسته شد فرزند همان فرد باید آنجا شاغل شود» وجود داشت که این قانون در سال 93 حذف شد.

وی افزود: امروز یک ظرفیت غنی در مجلس ایجاد شده به طوری که انقلابی ترین مجلس را داریم حتی فراکسیون ایثارگران مجلس 175 نماینده دارد که در هیچ دوره‌‌ای سابقه نداشته است ما جلسه بسیار خوبی با این افراد داشتیم که قرار شد اصلاح تبصره ماده 21 را داشته باشیم.
اوحدی عنوان کرد: این قول را به خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌دهیم که امسال این اصلاحیه را بگیریم و موانع تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها برطرف شود.

وی با اشاره به بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم تصریح کرد: قانون، دولت را مکلف کرده تا پایان برنامه، تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد باید استخدام رسمی دولت شوند، این در حالی است که بحث 25 درصد ماده 21 هم به قوت خود باقی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم قرار شد در آزمونی که شهریورماه توسط سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شود، سهمیه 25 درصد را داشته باشیم و بلافاصله آزمون استخدامی اختصاصی جامعه ایثارگری برگزار شود که تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد استخدام رسمی شوند.

وی با بیان‌ اینکه امروز تفاهم نامه سه هزار مسکن امضا می شود گفت: عقب ماندگی ما در زمینه تأمین مسکن ایثارگری سنگین است و تا امروز 20 هزار مسکنی که با وزیر راه تفاهم کردیم را تامین کرده ایم تا پایان سال هم هدف‌گذاری کرده ایم که 30 هزار مسکن بسازیم که اگر محقق شود برابر با عملکرد 15 سال گذشته است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1965110
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k