• ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای نیرو‌های حق‌ التدریس و سوادآموزی در سال ۹۷

اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای نیرو‌های حق‌ التدریس و سوادآموزی در سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۸۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رفع برخی ایرادات در طرح استخدامی نیروهای حق التدریس و نهضتی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای نیرو‌های حق‌ التدریس و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی بودجه بیش از یک هزار میلیارد تومانی اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش ۲۰ درصدی سهم آموزش و پرورش برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس خبر داد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، غلامرضا تاجگردون صبح امروز در نشست شورای معاونین و رؤسای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سهم آموزش و پرورش به منظور استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس ۲۰ درصد افزایش یافت.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در بودجه امسال بیش از یک هزار میلیارد تومان برای نیرو‌های حق‌التدریس و تعیین تکلیف آموزش‌دهندگان سوادآموزی اختصاص یافت.

تاجگردون عنوان کرد: در فرآیند تصویب نهایی این طرح ایراداتی بین شورای نگهبان، دولت و مجلس شورای اسلامی است که با برطرف شدن این ایرادات، مشکل نیرو‌های حق‌التدریس و آموزش‌دهندگان سوادآموزی حل می‌شود.

وی ابراز کرد: دولت از سال آینده طرح رتبه‌بندی معلمان را شروع می‌کند، البته اعتبار بالایی برای اجرای این طرح لازم است که در اعتبارات جدید مورد توجه قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همچنین از افزایش سرانه مدارس در بودجه و معافیت مالیاتی برای کسانی که کمتر از دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند، خبر داد.

تاجگردون گفت: در بودجه پیشنهادی برای تصویب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های عمرانی-فرهنگی و ورزشی وزارت آموزش و پرورش به اعتبارات این وزارتخانه افزوده می‌شود.

مشاهده صفحه جامع استخدام آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1252378
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k