• ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

ارائه تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را به کار گیرند

ارائه تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را به کار گیرند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

معافیت کارفرمای مددجویان از پرداخت حق بیمه

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار پرداخت وام اشتغال به مددجویان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید


خبر 6 آذر 98: ارائه تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را به کار گیرند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: کارفرمایانی که از مددجویان بهزیستی برای نیروی کار خود استفاده کنند به مدت پنج سال از پرداخت سهم بیمه کارفرما معاف می‌شوند و بهزیستی موظف به پرداخت آن است.

ارائه تسهیلات به کارفرمایان مددجویان بهزیستی
محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اشتغالزایی و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی یکی از موضوعاتی است که در اولویت مسؤولان این سازمان قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور توانمندسازی جامعه هدف نهادها و دستگاه‌های حمایتی هر ساله از محل تبصره 16 قانون بودجه، تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی بانک مرکزی ابلاغ می‌شود، اضافه کرد: سازمان بهزیستی نیز بر اساس استعدادهای جامعه هدف و مهارتی که دارند نسبت به تشکیل پرونده در این حوزه اقدام و به معرفی آنها به بانک‌های عامل اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال میزان اعتبارات مصوب برای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی استان زنجان 168 میلیارد ریال بود، افزود: تاکنون 79 میلیارد ریال از مبلغ اعلامی توسط 12 بانک عامل تخصیص یافته است.

محمدی قیداری از تشکیل 308 پرونده اشتغالزایی و معرفی آن به بانک‌ها خبر داد و گفت: طبق آمار تاکنون 111 نفر از مددجویان بهزیستی موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند که در مجموع 29 درصد اعتبارات ابلاغی برای اشتغالزایی مددجویان محقق شده است.

وی با اشاره به اشتغالزایی برای 340 مددجوی بهزیستی استان تا آبان امسال گفت: 155 نفر از این تعداد مددجویان اشتغال یافته ساکن روستا هستند.

مدیرکل بهزیستی استان دیگر اقدام این اداره را ارائه تسهیلات اعتباری به واحدهای تولیدی، خدماتی، عمرانی، صنفی در قبال اشتغالزایی معلولان اعلام کرد و افزود: در ازای اشتغال این مددجویان نیاز به صندوق حمایت از مددجویان است که سازمان بهزیستی کشور پیگیر آن است و به محض ایجاد صندوق «حمایت از فرصت‌های شغلی مددجویان» مشکلات بانکی و ضمانتی مددجویان برطرف خواهد شد.

وی همچنین از ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان خبر داد و گفت: کارفرمایانی که از مددجویان بهزیستی برای نیروی کار خود استفاده کنند به مدت پنج سال از پرداخت سهم بیمه کارفرما معاف می‌شوند و بهزیستی موظف به پرداخت آن است.

محمدی افزود: یکی دیگر از تسهیلات قابل ارائه بهزیستی به کارفرمایان این است که بهزیستی با توجه به میزان و شدت معلولیت مددجو، 10 تا 50 درصد از دستمزد مددجو را به کارفرمای مربوطه پرداخت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه بهزیستی استان علاوه بر پرداخت تسهیلات به مددجویان زمینه مهارت‌آموزی آنها را نیز فراهم کرده است، تصریح کرد: در همین راستا با همکاری فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مربوط ارائه می‌شود که البته این آموزش‌ها برای مددجویان رایگان بوده و هزینه آن را بهزیستی پرداخت می‌کند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1639262
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد