۵ سال پیش

استخدام آموزشگاه زبان های خارجی آبانگاه
No Image

استخدام آموزشگاه زبان های خارجی آبانگاه

کرمانشاه
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

پیش دبستانی و دبستان غیردولتی پسرانه، دخترانه و آموزشگاه زبان های خارجی آبانگاه واقع در کوی دبیراعظمِ کرمانشاه جهت ارتقا و گسترش سطح فعالیت کاری و علمی خود از میان فارغ التحصیلان واجد شرایط آقا و خانم دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته های تحصیلی خصوصا شاخه های مهندسی که رشته دبیرستانی آنها ریاضی- فیزیک بوده، رشته هایی با گرایش زیست شناسی، رشته تربیت بدنی و همچنین فارغ التحصیلان یا افراد مسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه دعوت به همکاری می نماید.

افرادی قادر به همکاری مفید با مجموعه آموزشی آبانگاه خواهند بود که شخصیت درونی و تفکر آنها، یک آموزش دهنده همراه و معلم دلسوز و واقعی برای پرورش آینده سازان شهر و کشورمان باشد.

از کلیه متقاضیان و فارغ التحصیلان درخواست می شود با همراه داشتن تمامی مدارک زیر روز یکشنبه مورخ 97/2/16 ساعت 13/30 جهت مصاحبه در مجموعه حضور یابند.

مدارک مورد نیاز: 1- کپی تمامی صفحات شناسنامه 2- کپی کارت ملی 3- دو قطعه عکس 3*4 4- کپی تاییدیه گزینش آموزش و پرورش (در صورت داشتن برگه گزینش) 5- رزومه کاری

(مراجعه حضوری)

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=972262
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه