۳ سال پیش

استخدام ادمین شبکه های اجتماعی در شرکت فرش بوم

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت فرش بوم

شرکت فرش بوم واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

عنوان شغلی شرایط احراز
ادمین شبکه های اجتماعی

شرح وظایف ادمین:
- شامل دو بخش مدیریت محتوا و جذب مخاطب است که در شرکت فرش بوم مسئولیت ادمین بیشتر متمرکز بر مدیریت محتوا (از ابتدای برنامه ریزی و طراحی تا انتهای انتشار آن) است.
مهارت ها:
- ادمین باید آشنایی کامل با شرایط، امکانات و ضوابط شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام داشته باشد و وقت کافی را در این فضاها صرف کرده باشد تا از جو کلی حاکم بر آنها مطلع باشد.
- ادمین باید اصول و قواعد عکاسی و متن نویسی را بداند و تسلط کامل به فتوشاپ و آشنایی کافی یا نرم افزارهای موشن گرافیک داشته باشد تا بتواند محتوای خوب تولید کند.
- آشنایی ضمنی با موضوع فرش می تواند به عنوان یک مزیت ویژه تلقی شود؛ در غیر این صورت امکان یادگیری آن ضمن خدمت وجود دارد.
شرایط کار:
- شغل ادمین در فرش بوم تمام وقت است به این معنا که اولا ادمین فرش بوم مجاز نیست ادمین هیچ پیچ دیگری باشد و ثانیاً برخی از کارهای مربوط به انتشار یا نظارت پستها در خارج از ساعت کاری و از منزل انجام می شود.
- نمایشگاههای فرش بوم در روزهای پنجشنبه و جمعه (به طور معمول هر ماه یک نمایشگاه) است، ادمین می بایست آمادگی حضور در نمایشگاهها را از صبح تا شب داشته باشد. نمایشگاهها در تهران برگزار می شوند.
- محل کار دفتر فرش بوم واقع در خیابان جردن و ساعت کاری از 10 صبح تا 6 عصر و پنجشنبه تا ساعت 3 میباشد.
- دریافتی ادمین شامل حقوق و مزایا و اضافه کار است و شامل بیمه نیز خواهد شد.
- استان و شهر مورد نیاز: تهران

توضیحات: شرکت فرش بوم از سال 1395 برگزار کننده نمایشگاه فرش دستباف بوده و تا پایان سال 1398 بیش از 50 نمایشگاه برگزار کرده است. یکی از مسیرهای جذب مشتری برای نمایشگاه شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام فرش بوم است که مدیریت آنها بر عهده ادمین می باشد.

متقاضیان گرامی لطفا رزومه خود را از طریق لینک مندرج در آگهی تکمیل و ارسال نمایند.

ارسال رزومه برای این آگهی

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1831388
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه