• ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام انستیتو پاستور ایران

استخدام انستیتو پاستور ایران (اطلاعیه جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ الی ۱۴۰۲/۰۷/۱۸

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۲/۱۰/۱۲

برگزاری آزمون: ۱۴۰۲/۱۰/۱۵

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

استخدام انستیتو پاستور ایران

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اعلام نتایج آزمون

خبر 8 فروردین 1403: اعلام نتایج آزمون استخدام انستیتو پاستور ایران
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج آزمون استخدام انستیتو پاستور ایران اعلام گردید.

مشاهده نتایج

مشاهده اطلاعیه

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
 سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
 تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

اطلاعیه جدید

خبر 8 بهمن 1402: اطلاعیه انستیتو پاستور ایران درخصوص نحوه امتیاز  قانون برقراری عدالت آموزشی و داوطلبان دارای سابقه کرونا
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اطلاعیه انستیتو پاستور ایران در خصوص نحوه امتیاز مشمولین قانون اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی و داوطلبین دارای سابقه کرونا منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
 سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
 تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

استخدام انستیتو پاستور ایران - 9 مهر 1402

آگهی 9 مهر 1402: استخدام انستیتو پاستور ایران
انستیتو پاستور ایران در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از طریق آزمون كتبی در حیطه های عمومی، تخصصی و ارزیابی تكمیلی به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 15 مهر 1402 تا 18 مهر 1402 می باشد.

خبر 16 مهر 1402: اصلاحیه و تمدید ثبت نام آزمون استخدامی انستیتو پاستور ایران سال 1402
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ ثبت نام آزمون تا 18 مهر 1402 تمدید شد و اصلاحیه به شرح مندرج در همین اطلاعیه اعلام شد. مشاهده اطلاعیه

شرایط عمومی
- داشتن تابعیت ایران
- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان كه پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مركز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی كرده باشند، می توانند قبل از صدور كارت پایان خدمت در آزمون ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداكثر تا یكسال پس از برگزاری آزمون موظف به ارائه گواهی پایان خدمت خود می باشند. درصورت عدم ارائه گواهی مربوطه در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی استخدام و به كارگیری آنها كان لم یكن تلقی میشود.
- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه استخدام میشوند (به تشخیص شورای طب كار یا كمیسیون پزشكی انستیتو).
- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
- نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر
- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
- داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند.
- دارا بودن مدرك تحصیلی دانشگاهی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی معتبر،
- تذكرات مهم در خصوص شرایط عمومی:
- افرادی كه مجاز به شركت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:
1. افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی
2. انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت
3. افرادی كه به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
4. افرادی كه تعهد انجام كار به سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی دارند.
5. دارندگان مدارك تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.
6. دارندگان تابعیت مضاعف
نكته: در صورتیكه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر (مرتبط یا غیرمرتبط) با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرك تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزم به ارائه تعهدنامه محضری مبنی برعدم درخواست اعمال مدرك تحصیلی مربوطه پس از صدور حكم استخدامی خواهد بود.
شرایط سنی
داشتن حداقل ٢٠ سال و حداكثر ٤٠ سال تمام (متولد شدگان از ١٣٦٢/٠٧/٠٨ تا ١٣٨٢/٠٧/٠٨) برای دارندگان مدرك تحصیلی كارشناسی و كارشناسی ارشد و داشتن حداكثر ٤٥ سال تمام برای دارندگان مدارك تحصیلی دكتری و بالاتر (متولد شدگان از ١٣٥٧/٠٧/٠٨ به بعد) تا اولین روز ثبت نام.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیههای معتبر، به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
1. جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یك سال اسارت و بالاتر، از شرط حداكثر سن معاف می باشند.
* سایر مشمولین سهمیه ٢٥ درصد و ٥ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مكلف به رعایت حداكثر سنهای اعلام شده در ذیل میباشند، در غیر این صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
2. پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
3. داوطلبانی كه در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
4. داوطلبانی كه به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شركت های دولتی، بانك ها و شركت های تحت پوشش آنها، شركتهای بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شركت های دولتی كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است، موسسات و شركت های ملی و مصادره شده كه به نحوی از بودجه و كمك دولت استفاده میكنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شركت های تحت پوشش آنها از تاریخ ١٣٥٧/١١/٢٢ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
5. داوطلبانی كه طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشكان و پیراپزشكان انجام داده اند، به میزان انجام خدمت فوق.
6. به استناد بند الف ماده ١٥ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ١٤٠٠/٨/١٩ مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یكسال تا حداكثر ٥ سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود مشروط به آن كه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ٢.٥ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت كشور در زمان برگزاری آزمون میباشد. 
مراحل ثبت نام
ثبتنام به صورت اینترنتی از روز شنبه ٨ مهرماه ١٤٠٢ آغاز و تا پایان روز شنبه ١٥ مهرماه ١٤٠٢ از طریق سایت انستیتو پاستور ایران ادامه خواهد یافت. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موكول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند داوطلب متقاضی استخدام در آزمون استخدامی باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.  
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت
كارت شركت در آزمون، از روز سه شنبه ٢ آبان ماه برا ی مشاهده و پرینت بر سامانه انیسیتو قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ٥ آبان ماه ١٤٠٢ در تهران برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی كارت شركت در امتحان درج و به هنگام پرینت كارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذكر است صدور كارت شركت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارك داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط مؤسسه مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تعیین حدنصاب
كسب حداقل پنجاه درصد (%٥٠) میانگین نمره مكتسبه سه نفر اول با ارزش وزنی چهل درصد (٪٤٠) برای حیطه عمومی آزمون كتبی و شصت درصد (٪٦٠) برای حیطه تخصصی و اختصاصی آزمون كتبی در هر سهمیه استخدامی - شغل – شهرستان.
تذكر: داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفاً كارنامه آزمون كتبی از طریق سامانه ثبت نام جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود. 

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 18 مهر 1402
دریافت کارت آزمون: 8 آبان 1402
زمان برگزاری آزمون: 11 آبان 1402


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت اصلی کلیک نمایید

هفتمین آزمون استخدام فراگیر - 1 مهر 98

آگهی 1 مهر 98: استخدام هفتمین آزمون فراگیر ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
دانشگاهها/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای استخدامی شماره ۱۵۱۶۰۹ مورخ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ و ۱۵۵۷۰۰مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ سازمان اداری استخدامی کشور، افراد واجد شرایط را به استناد ماده ۳۳ آئین نامه اداری، استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی مصوب دور دوم هیات امنا سال ۱۳۹۷ از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی و تخصصی (و حسب مورد مصاحبه استخدامی) به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نمایند.

شرایط عمومی (مشاهده)

۱-۱. داشتن تابعیت ایران
۱-۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱-۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱-۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
۱-۵. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند(به تشخیص شورای طب کار یا کمیسیون پزشکی موسسه).
۱-۶. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
۱-۷. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۱-۸. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
۱-۹. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند.
تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی:
افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:
۱ - مستخدمین رسمی و پیمانی و افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی
۲ - انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت
۳ - افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
۴ - افرادی که تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی دارند.
۵ - دارندگان مدارک تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.
۶ - دارندگان مدارک تحصیلی مرتبط بالاتر از مقاطع اعلام شده در شرایط احراز مندرج در آگهی(ملاک مرتبط بودن یا نبودن مقطع و رشته تحصیلی، طرح طبقه بندی مشاغل مورد عمل دانشگاه می باشد)
تبصره: در صورتیکه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر غیرمرتبط با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرک تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزم به ارائه تعهد نامه محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدور حکم استخدامی خواهد بود.
داوطلبان دارای مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده می بایست قبل از ثبت نام، از مرتبط یا غیر مرتبط بودن مقطع تحصیلی خود با شرایط احراز مندرج در آگهی اطلاع حاصل کرده و سپس نسبت به انتخاب شغل محل خود اقدام نمایند.

شرایط اختصاصی (مشاهده)

الف) شرایط سنی داوطلبان
داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی وکارشناسی (متولدین ۱۳۶۳/۷/۳ تا ۱۳۷۸/۷/۳ )و ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد (متولدین ۱۳۵۸/۷/۳به بعد) و داشتن حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولدین ۱۳۵۳/۷/۳ به بعد)
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
۱- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند
۲- سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در ذیل میباشند، در غیراین صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
۳- سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان ۵ سال
۴- سنوات قراردادی داوطلبان قراردادی شاغل در موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) حداکثر به میزان ۱۵ سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول).
۵- سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل که به صورت غیرمستقیم و از طریق شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با موسسه، به خدمت اشتغال دارند، حداکثر به میزان ۱۵ سال(طبق سابقه بیمه قابل قبول)
۶- سنوات قراردادی یا شرکتی داوطلبانی که در سالهای گذشته به صورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) در موسسه و یا شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد آنها به خدمت اشتغال داشته اند و با موسسه قطع همکاری نموده اند حداکثر به میزان ۵ سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)
نکته: در صورتیکه افراد در یکی از حالات شرکتی یا قرادادی شاغل بوده و براساس دستورالعمل های مربوطه به حالت اشتغال دیگری تبدیل وضع شده اند(اشتغال بصورت مستمر)، می توانند حداکثر از ۱۵ سال ارفاق سن بهرمند گردند.
۷ -داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند، به میزان انجام خدمت فوق.
۸ -مدت خدمت سربازی انجام شده.
نکته: مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان در هر حال از ۱۵ سال بیشتر نخواهد بود.

ب) ضوابط و مقررات پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان:
۱ -مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح «اجباری» می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.
تبصره ۱- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه یک موسسه میباشند، میتوانند صرفاً در آزمونهای استخدامی همان موسسه شرکت نمایند.
تبصره ۲- در خصوص داوطلبانی که نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی «پایان طرح» نیست و گواهی «اشتغال به طرح» برای اینگونه افراد کفایت مینماید. ضمناً مشمولین مذکور میتوانند با ارائه گواهی مربوطه در آزمون سایر دانشگاه های علوم پزشکی نیز شرکت نمایند.
نکته: داوطلبان متعهد خدمت موسسات تابعه وزارت بهداشت (تعهد خاص، قانون برقراری عدالت آموزشی و ...) صرفا مجاز به شرکت در آزمون استخدامی همان موسسه یا منطقه مورد تعهد می باشند. لازم به ذکر است در صورت پذیرش نهایی، تعیین محل خدمت این داوطلبان در مدت تعهد با توجه به مفاد سند تعهد اخذ شده برعهده موسسه خواهد بود.
تبصره ۳- مشمولین تعهدات «ضریب k « در صورتی که در مناطق محروم (دارای ضریب محرومیت ۳/۵ (سه پنجم) و ۳,۵/۵ (سه و نیم پنجم)) مشغول به خدمت باشند می توانند در آزمون استخدامی همان موسسه (صرفا برای همان منطقه محل خدمت) شرکت نمایند. سایر مشمولین تعهدات ضریب k در صورتی مجاز به ثبت نام در آزمون (در هر شغل- محل) می باشند که از میزان تعهدات آنان حداکثر ۶ ماه باقی مانده باشد (ملاک عمل برای محاسبه حداکثر شش۶ ماه، از تاریخ آخرین روز ثبت نام میباشد).
۲- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح «اختیاری» که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی میگذرانند در صورت قبولی ملزم به ارائه گواهی انصراف از طرح از دانشگاه محل انجام طرح خود در هنگام بررسی مدارک می باشند.

پ- شرایط اختصاصی و ضوابط پذیرش مشاغل مربوط به حیطه فوریت های پزشکی:

درخصوص مشاغل کارشناس بالینی فوریتهای پزشکی، کاردان بالینی فوریتهای پزشکی، کارشناس ارتباطات و عملیات و کارشناس تریاژ تلفنی فوریت های پزشکی علاوه بر شرایط فوق الذکر، داشتن سلامت کامل جسمانی و روانی با تایید طب کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز الزامی می باشد.
در خصوص مشاغل «کارشناس بالینی فوریتهای پزشکی» و «کاردان بالینی فوریتهای پزشکی» علاوه بر شرایط مندرج در بندهای قبلی، برخورداری از شرایط ذیل نیز الزامی میباشد:
۱ -دارای قد ۱۶۵ سانتی متر و بالاتر.
۲ -دارای شاخص توده بدنی(BMI) (Body Mass Index (کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹ .
تبصره: افرادی که "BMI "آنها در محدوده تعیین شده نبوده و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام"تست بیو الکتریک امپدانس" معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آنها براساس نتایج تست مربوطه صورت میگیرد. تذکر: اندازه گیری "قد" و "BMI "در زمان بررسی مدارک انجام خواهد گرفت و در صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را احراز ننماید، از سایر مراحل استخدام از جمله مصاحبه حذف خواهد شد و حق اعتراض نخواهد داشت.
۳ -دارا بودن گواهینامهرانندگی با آمبولانس (ب۲ یا پایه دوم)
تبصره: داوطلبان دارای گواهینامه (ب۱)در صورت قبولی در آزمون، بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه (ب۲)یا پایه دوم را تا پایان یک سال پس از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده استخدام فرد کان لم یکن خواهد شد. (لازم به ذکر است افراد زیر ۲۴ سال چنانچه فاقد گواهینامه مربوطه باشند، در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر اخذ گواهینامه ب ۲ تا پایان ۲۴ سالگی ارائه نمایند و در صورت عدم ارائه گواهینامه در زمان مقرر قبولی آنها کان لم یکن خواهد شد)
۴ -داشتن آمادگی جسمانی و مهارتهای بدنی برای امدادرسانی سریع و صحیح (بدین منظور از داوطلبان واجد شرایط، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد).
نکته: سایر شرایط اختصاصی مشاغل مختلف بنا به ضرورت در جداول رشته های شغلی هر موسسه درج گردیده است.

مواد آزمون (مشاهده)

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.
کلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک (۱) برای سوالات حیطه عمومی و ضریب دو (۲) برای سوالات حیطه تخصصی طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

الف) مواد آزمون عمومی 
۱ -فنّاوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
۲ -ریاضی و آمار مقدماتی
۳ -زبان و ادبیات فارسی
۴ -معارف اسلامی
۵ -زبان انگلیسی عمومی
۶ -اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی
۷ -هوش و توانمندی های ذهنی
تبصره- اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران(شامل مسیحی، کلیمی، زرتشتی و...) از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ب) مواد آزمون تخصصی
سوالهای حیطه های تخصصی آزمون با توجه به دانش و مهارتهای تخصصی متناسب با رشته های شغلی، بر اساس مواد آزمون مندرج در جدول شماره ۱ صفحات ۱۱ تا ۱۸ مشخص شده است. مشاهده متن کامل آگهی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1564276
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k