• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام قالبسازی هیوا

استخدام قالبسازی هیوا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام قالبسازی هیوا


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام


جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده آگهی های استخدام قالبسازی هیوا به آرشيو زير مراجعه نماييد:

۰۶ تیر ۱۴۰۰
استخدام اپراتور و برنامه نویس فرز cnc مسلط به پاورمیل در قالبسازی هیوا

آگهی استخدام قالبسازی هیوا در البرز قالبسازی هیوا واقع در البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور و برنامه نویس فرز cnc مسلط به نرم افزار پاورمیل و آشنا به کار با نرم افزار کتیا با پایه حقوق 7 میلیون تومان شهر مورد نیاز: کمالشهر متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام اپراتور و برنامه نویس فرز cnc مسلط به پاورمیل در قالبسازی هیوا

آگهی استخدام قالبسازی هیوا در محدوده کمالشهر قالبسازی هیوا واقع در محدوده کمالشهر استان البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور و برنامه نویس فرز cnc مسلط به پاورمیل - در محدوده کمالشهر متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ بهمن ۱۳۹۹
استخدام اپراتور و برنامه نویس فرز cnc برای قالبسازی هیوا در محدوده کمالشهر

آگهی استخدام قالبسازی هیوا  قالبسازی هیوا در محدوده کمالشهر استان البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور و برنامه نویس فرز cnc مسلط به پاورمیل متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۳۹۹
استخدام اپراتور و برنامه نویس فرز cnc مسلط به پاور میل در قالبسازی هیوا

آگهی استخدام قالبسازی هیوا قالبسازی هیوا واقع در کمالشهر بری تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور فرز cnc مسلط به پاورمیل متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ شهریور ۱۳۹۹
استخدام مدیر فنی دارای سابقه در کارگاه قالبسازی هیوا

آگهی استخدام هیوا در البرز کارگاه قالبسازی هیوا در البرز جهت تکمیل کادر خود افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی شرایط احراز مدیر فنی مهندس مکانیک ( ساخت و تولید ) - فوق دیپلم به بالا - حداقل 1سال سابقه کار - جهت کار در کارگاه قالبسازی شهرهای موردنیاز: کمالشهر متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ شهریور ۱۳۹۹
استخدام طراح و نقشه کش صنعتی آشنا به نرم افزار کتیا در البرز

استخدام قالبسازی هیوا در البرز قالبسازی هیوا در کمالشهر جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز طراح و نقشه کش صنعتی آشنا به نرم افزار کتیا جهت کار در قالبسازی متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ شهریور ۱۳۹۹
استخدام اپراتور و برنامه نویس دستگاه cnc جهت کارگاهی در البرز

آگهی استخدام هیوا در البرز کارگاه قالبسازی هیوا در البرز جهت تکمیل کادر خود افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور و برنامه نویس دستگاه cnc مسلط به نرم افزار پاورمیل شهرهای موردنیاز: کمالشهر متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ شهریور ۱۳۹۹
استخدام مونتاژ کار قالب در قالبسازی هیوا

استخدام قالبسازی هیوا در البرز قالبسازی هیوا در کمالشهر جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مونتاژ کار قالب آشنا به تراشکاری و فرزکاری جهت کار در قالبسازی متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ شهریور ۱۳۹۹
استخدام اپراتور و برنامه نویس دستگاه cnc در قالبسازی هیوا

استخدام قالبسازی هیوا در البرز قالبسازی هیوا در کمالشهر جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور و برنامه نویس دستگاه cnc مسلط به نرم افزار پاورمیل متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ تیر ۱۳۹۹
استخدام چند ردیف شغلی جهت هیوا در البرز

آگهی استخدام هیوا در البرز کارگاه قالبسازی هیوا در البرز جهت تکمیل کادر خود افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. دیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مدیر فنی مهندس مکانیک ( ساخت و تولید ) - فوق دیپلم به بالا - حداقل 1سال سابقه کار - جهت کار در کارگاه قالبسازی شهرهای موردنیاز: کمالشهر 2 اپراتور و برنامه نویس دستگاه cnc مسلط به نرم افزار پاورمیل شهرهای موردنیاز: کمالشهر متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نما...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1851363
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد