• ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت میهن استور

استخدام شرکت میهن استور

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت میهن استور


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت میهن استور

۱۴ بهمن ۱۴۰۱
استخدام اپراتور کامپیوتر خانم در شرکت میهن استور

شرکت میهن استور واقع در زنجان (بزرگترین فروشگاه اینترنتی استان) جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور کامپیوتر جنسیت: خانم تحصیلات فوق دیپلم یا لیسانس آشنایی با کامپیوتر و اینترنت روابط عمومی بالا حداکثر سن 32 سال با حقوق مکفی بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام اپراتور کامپیوتر خانم برای شرکت میهن استور در زنجان

آگهی استخدام شرکت میهن استور شرکت میهن استور (بزرگترین فروشگاه اینترنتی استان) در راستای تکمیل کادر خود در زنجان از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور کامپیوتر جنسیت: خانم تحصیلات فوق دیپلم یا لیسانس آشنایی با کامپیوتر و اینترنت روابط عمومی بالا حداکثر سن 32 سال با حقوق مکفی بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام اپراتور کامپیوتر خانم با بیمه در شرکت میهن استور

آگهی استخدام شرکت میهن استور شرکت میهن استور واقع در زنجان جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز اپراتور کامپیوتر جنسیت: خانم تحصیلات حداقل فوق دیپلم آشنایی با کامپیوتر و اینترنت روابط عمومی بالا حداکثر سن 30 سال با حقوق مکفی بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ شهریور ۱۴۰۰
دعوت به همکاری طراح وب سایت بصورت دورکار در شرکت میهن استور زنجان

دعوت به همکاری شرکت میهن استور در زنجان شرکت میهن استور در زنجان جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز طراح وب سایت امکان طراحی و راه اندازی صفر تا صد یک وب سایت مسلط به html ،css ،jquery ،SQL ،php، web service آشنایی با یکی از ابزارهای طراحی UI و پروتوتایپ مانند Sketch ،Figma ،Adobe Xd photoshop یا ... آشنایی با تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان الزامیست. جنسیت: آقا، خانم نوع قرارداد: پروژه‌ای، دورکاری مز...

مشاهده بیشتر
۲۰ مرداد ۱۴۰۰
استخدام اپراتور کامپیوتر جهت شرکت میهن استور در زنجان

آگهی استخدام شرکت میهن استور در زنجان شرکت میهن استور واقع در زنجان جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور کامپیوتر جنسیت: خانم تحصیلات حداقل فوق دیپلم آشنایی با کامپیوتر و اینترنت روابط عمومی بالا حداکثر سن 30 سال با حقوق مکفی بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام اپراتور کامپیوتر خانم جهت شرکت میهن استور در زنجان

آگهی استخدام شرکت میهن استور در زنجان شرکت میهن استور واقع در زنجان جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز اپراتور کامپیوتر جنسیت: خانم تحصیلات حداقل فوق دیپلم آشنایی با کامپیوتر و اینترنت روابط عمومی بالا حداکثر سن 30 سال با حقوق مکفی بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ اسفند ۱۳۹۹
استخدام گرافیست مسلط به فتوشاپ با بیمه در شرکت میهن استور

آگهی استخدام شرکت میهن استور شرکت میهن استور واقع در زنجان (بزرگترین فروشگاه اینترنتی استان) جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید: عنوان شغل شرایط احراز گرافیست جنسیت: آقا یا خانم تسلط کامل به فتوشاپ آشنایی کامل با کامپیوتر و اینترنت آشنایی با محتوا گذاری در سایت آشنایی با عکاسی سن حداکثر 30 سال کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان حقوق و بیمه (طبق قانون کار) متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارس...

مشاهده بیشتر
۰۱ بهمن ۱۳۹۹
استخدام اپراتور کامپیوتر خانم با بیمه در شرکت میهن استور

آگهی استخدام شرکت میهن استور شرکت میهن استور واقع در زنجان جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز اپراتور کامپیوتر جنسیت: خانم شرایط احراز: تحصیلات حداقل فوق دیپلم آشنایی با کامپیوتر و اینترنت روابط عمومی بالا حداکثر سن 30 سال با حقوق مکفی بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام اپراتور کامپیوتر خانم با مدرک کاردانی یا کارشناسی در زنجان

آگهی استخدام شرکت میهن استور شرکت میهن استور واقع در زنجان جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز اپراتور کامپیوتر جنسیت: خانم حداکثر سن 30 سال تحصیلات فوق دیپلم یا لیسانس آشنایی با کامپیوتر و اینترنت روابط عمومی بالا مزایا: حقوق مکفی و بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام کارگر انبار آقا آشنا به کامپیوتر در شرکت میهن استور

آگهی استخدام شرکت میهن استور شرکت میهن استور واقع در زنجان جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شراط احراز کارگر انبار جنسیت: آقا شرایط احراز: حداکثر سن 34 سال تحصیلات: دیپلم - فوق دیپلم دارای پایان خدمت یا معافیت دائم آشنایی با کامپیوتر و اینترنت مزایا: حقوق مکفی و بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1717165
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد