۴ سال پیش

استخدام بازارياب حضوري با حقوق ثابت در شرکت رهاورد پارت

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت رهاورد پارت

شرکت رهاورد پارت در مازندران ، يك مجموعه فعال در زمینه‌ بازرگاني و پخش مواد غذايي ارگانيك و سلامت محور ميباشد. اين مجموعه در تلاش است تا با افزايش و گسترش تيم فروش خود،در راستاي اهداف برنامه ريزي شده و مطابق با سياست هاي پيش بيني شده و چشم اندازهاي ترسيم شده ي شركت گام برداشته و در تحقق آنها كوشا باشد.
(ما با حركت در مسير تامين و توزيع محصولات رژيمي ،ارگانيك و سلامت محور ،علاوه بر عموم مردم جامعه به صورت ويژه در راستاي تامين نيازهاي غذايي و روزانه ي جمع كثيري از هم ميهنان عزيزمان كه از بيماري ديابت و سلياك رنج ميبرند و همچنين افراد داراي رژيمهاي غذايي خاص گام بر ميداريم).

ردیف عنوان شغلی شراریط احراز
1 بازارياب حضوري پخش مواد غذايي جهت گسترش تيم فروش محصولات
مدرك تحصيلي:حداقل ديپلم
جنسيت:آقا و خانم
شهر محل فعاليت: ساري،قائمشهر،بابل،آمل،بابلسر
سابقه كاري: افراد داراي سابقه بازاريابي در اولويت مي باشند
حقوق: حقوق ثابت به همراه پورسانت

متقاضيان محترم ميتوانند جهت تعيين زمان مصاحبه حضوري  با شماره تماس هاي شركت تماس حاصل نمايند و يا رزومه و مشخصات خود را به شماره از طريق تلگرام يا واتساپ ارسال نمايند. 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1617598
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه