• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام گروه تولیدی قاووت مفیدانه

استخدام گروه تولیدی قاووت مفیدانه

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام گروه تولیدی قاووت مفیدانه


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام گروه تولیدی قاووت مفیدانه

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام ویزیتور پاره وقت با ساعات کاری شناور در گروه تولیدی مفیدانه

دعوت به همکاری گروه تولیدی مفیدانه در چند استان گروه تولیدی مفیدانه جهت تکمیل کادر فروش خود در استان های تهران - فارس - البرز - خراسان رضوی از رده شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز ویزیتور - اگر علاقه مند به فروش هستید و به دنبال کار پاره وقت با درآمد خوب و ساعات کاری متغیر می گردید، گروه تولیدی مفیدانه انتخاب مناسبی برای شماست. - استخدام ویزیتور حضوری با پورسانت عالی و بالاتر از عرف بازار - تماس فقط در ساعات اداری - ارتباط در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل از طریق واتساپ...

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۹
استخدام کادر فروش، مدیریت و حسابداری در گروه تولیدی قاووت مفیدانه

استخدام گروه تولیدی قاووت مفیدانه در کرمان گروه تولیدی قاووت مفیدانه واقع در کرمان در راستای تداوم بخشیدن به افراد از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 نیروی فروش افراد علاقه مند و توانمند حقوق و مزایا به صورت توافقی میباشد 2 نیروی مدیریت  3 حسابداری متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت وقت مصاحبه با شماره اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند. (اگر به دنبال یادگیری و پیشرفت هستید مفیدانه انتخاب شایسته ای ب...

مشاهده بیشتر
۰۸ دی ۱۳۹۹
دعوت به همکاری بازاریاب مواد غذایی خانم و آقا در سراسر استان فارس

دعوت به همکاری گروه تولیدی قاووت مفیدانه گروه تولیدی قاووت مفیدانه در سراسر استان فارس دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب مواد غذایی خانم و آقا به صورت پاره وقت با ساعات کاری کاملا متغیر همراه با پورسانت و پاداش عالی تماس فقط در ساعات 8 الی 13 متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را در تمامی ساعات شبانه روزی به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با همان شماره تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ تیر ۱۳۹۹
دعوت به همکاری نیروی مدیر فروش در گروه تولیدی قاووت مفیدانه

دعوت به همکاری گروه تولیدی قاووت مفیدانه در کرمان گروه تولیدی قاووت مفیدانه در کرمان از تمامی افراد واجد شرایط ذیل در امر فروش دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی توضیحات مدیر فروش تمامی افراد خلاق، شجاع، جسور و متخصص در امر فروش پورسانت تا 50 درصد مبلغ فروش آخرین مهلت: 10 تیر ماه واجدین شرایط برای دریافت اطلاعات بیشتر در ساعات 8 الی 13 با شماره درج شده تماس حاصل نموده و یا به وب سایت مجموعه تولیدی مفیدانه مندرج در آگهی مراجعه نمایید.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2068223
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد